1.0 (+18)

3.4K 21 24
                                    

Merhaba ballarım

Oy sayısının az olması motivayonumu azaltıyor :( Benim için yıldıza basabilir misiniz?

İyi okumalar

Esin nasıl bencillik yapıp bunu annesine söylemişti. Benim annemin kulağına giderse olacakları düşünmeden edemedim. Yataktan kalkık odanın etrafında dört dönmeye başladım.

‘’ Aramızdaki ilişkiyi bana sormadan nasıl annene söyleyebilirsin?’’

‘’ Senin yanına gelebilmek için başka çarem yoktu Cemre. Annem bunu saklar, endişelenme.’’

Onun endişelenme demesiyle endişelerim dinmiyordu.

‘’ Esin ben korkuyorum.’’

‘’ Korkmana gerek yok minik kuşum. Annem gerçekten bir şey söylemez ki zaten bu yaz annem buraya gelmeyecek.’’

Yüzümü ellerinin arasına alıp yanaklarımı okşamaya başladığında gelecekte olabilecekler hakkında düşünemiyordum. Onu o kadar seviyordum ki bir teması her şeyi unutmama yetiyordu.
Sırtımı duvara yasladı, bakışmaya devam ederken elini pijamamın içinden soktu. Eliyle göğüsümü avuçlarken bakışlarımı dudaklarına indirdim.

‘’ Sana hediyeler getirdim, tüm gün seninle öyle oynayacağım ki zevkten bayılacaksın minik kuş.’’

‘’ Mmmhh öyle mi?’’

‘’ Hıhı aynen öyle sevgilim.’’

Onu öpmek için yaklaştığımda geri çekildi.

‘’ Biraz daha dayan, kahvaltımızı yapalım. Bizim eve geçeriz.’’

Çok bile dayanmıştım. Eliyle oynadığı göğüs ucum pijamamın üzerinden belli oluyordu. Annem kahvaltı hazır diye seslendiğinde Esin bana göz kırparak aşağıya indi.

Bende üstümü değiştirdim. Üstüme giydiğim bluzun içine sütyen giymediğim için uçları ben buradayım dese de umursamadım. Esin’in en ufak temasında böyle oluyorlardı.

Altıma da kalçamın yanaklarını birazda olsa belli eden bir şort giydim. Bende Esin’i tahrik etmek istiyordum. Tüm vücudumu ona sergileyerek masaya oturdum.

Kahvaltımızı ederken masanın altından Esin bacağını benim bacağıma sürtüyordu. Bende ona karşılık verdiğimde resmen masanın altından birbirimizi azdırıyordu. Zar zor bir şeyler yiyip tabakları kaldırdım. Esin’de arkamdan gelip omuzuma öpücük kondurdu.

‘’ Küçük bir fahişesin.’’ Dedi kulağıma yaklaşarak. Kirli konuşması hoşuma gitmişti. Onun tam önünde eğildim. İçime kilot giymediğim için vajinamın
dudaklarının belli olduğunu hissediyordum.

Kot şortum vajinama baskı yapıyordu. Kalçama hafifçe tokat atıp ben doğrulduğumda elimi tuttu. Parmaklarını parmaklarımın arasında tutup kenetledi.

‘’ Anne ben Esinlerdeyim.’’

‘’ Tamam kızım bende denize gideceğim.’’

‘’ Belki bizde size eşlik ederiz, Göknur abla.’’ Dedi Esin.
Onların evine girdiğimizde beni doğruca koltuğa fırlatıp üstüme çıktı. Dudağını benim dudağıma bastırdığında sertçe birbirimizi öpmeye başladık, dilini emiyordum. Alt dudağımı emip çekiştirdiğinde inledim.

Bir çırpıda üstümdekileri çıkarttı. Kendisi beni salonda soyduktan sonra odasına çıktı. Merdivenlerden inerken onunda soyunduğunu gördüm. Elinde bir çantayla yanıma geldi. Kendi memelerimi avuçlarken onun çantadan çıkarttıklarını izliyordu. O kadar çok seks oyuncağı getirmişti ki.

‘’ Hepsini senin için getirdim aşkım.’’ Dedi.

Gözleriyle beni boydan boya süzdü. Bacaklarımı aralamış, memelerim ile oynuyordum. Bu görüntüm ile ağızının sulandığını fark etmiştim. Bana doğru eğilip meme uçlarımı emmeye başladı. Öyle bir emiyordu ki uçlarını çekiştirip bırakıyordu. Kafasını kaldırdığında memelerime tokat attı.

Vajinamın ıslanmış dudaklarını dişlerinin arasına alıp çektiriyordu. Acıtsa da bu kadar sert olmasından zevk alıyordum.

Çantadan çıkarttığı siyah deri straponu beline bağlayıp kalın bir dildo taktı. Üzerimde belindekiyle o kadar seksi görünüyordu ki. Bacaklarımı araladığımda bana doğru eğilip içime soktu. Elinin ağızıma kapanmasıyla çığlık atamadım. O kadar zevk alıyordum ki bacaklarım titriyordu. Dildo vajinamı genişleterek yarıyordu.

Ben alıştıktan sonra Esin hepsini sokarak sertçe beni beceriyordu. O her köklediğinde memelerim sallanıyordu. Becerirken bir yandan keyifle beni izliyordu. Titreyerek boşaldığımda hala devam etti. Orgazm olurken zevkten sularımı fışkırtmaya başladığımda içimden çıkartıp sularımı emiyordu.

Sularım aşağıya doğru akarken parmağıyla tüm suyumu alıp yaladı. Zevk sularım fışkırdığı için koltuk lekelenmişti.

‘’ Esin baksana, hadi odanda devam edelim.’’

‘’ Önemli değil. Küçük orospumu evin her köşesinde becereceğim.’’

Ayağa kalkıp ona yaklaştım. Gözlerinin içine baktım.

‘’ Ahh orospundan memnun musun bari?’’

‘’ Hem de çok!’’ dedi.

Dudağına yapıştığımda onun ağızından kendi tadımı aldım. Tüm dilinde benim tadım vardı. Dildoyu strapondan çıkartıp dudaklarımıza yaklaştırdım. Üstündeki suları beraber yalıyorduk. Dillerimiz birbirine değdiğine yiyişiyorduk.

‘’ Arkanı dön sevgilim.’’

Direkt dediğini yaptığımda beni saçımdan tutup eğdi. Tükürüğüyle ıslattığı parmakları ikinci deliğimin etrafındaydı. Pembe kalpli bir anal plugunu gösterdi.

‘’ O güzel götüne çok yakışacak.’’

‘’ Acır mı?’’ diye sorduğumda direkt içime soktu. Çığlık attığımda gözümden yaş gelmişti. Kalçama tokat attı.

‘’ Bak bende de var! Dün gece sen beni azdırdığında taktım.’’

Kalçasının yanaklarını ayırıp içindeki plugı gösterdi. Onunkisi kırmızı bir kalpti. Alıştığımda zevk almaya başladım. Esin belindekini çıkarıp bacaklarını ayırdı. Saçımdan tutup kafamı vajinasına eğdi. Sertçe kafamı bastırıp inliyordu. Dildo alıp içine soktum, dilimle klitorisine masaj yaparken dildoyla onu beceriyordum. Aşağıdan onu yalarken bir yandan izliyordum. Kafasını geriye doğru yaslamış, meme uçlarını çekiştiriyordu.

Dildonun bir kısmı hala içindeyken ayağa kalktım ve bacaklarını birleştirdim. O şekilde içine daha hızlı sokmaya başladığımda titriyordu. Daha fazla dayanamayarak bacaklarını aralayıp boşaldı.

‘’ Yavaş yavaş sikişmeyi öğreniyorsun. ‘’ dedi ve göz kırptı.

O soluklanırken maskülen yüz hatlarını inceledim. Alnından akan teri elimle sildim. Yüzünün her bir yerine öpücükler bıraktım.

‘’ Senden bir saniye bile ayrı kalmak istemiyorum.’’

Gözleri kapalı bir şekilde nefesini düzenlerken dediğime gülümsedi. O kadar çekiciydi ki bayılacaktım nerdeyse.

‘’ Sana aşığım Esin. "



Yaz Aşkım (GxG) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin