Onun kolları arasında uyuyakalmıştım. Sabah altımda hissettiğim titreşimle kalktım. Hala uykum olduğu içini gözlerimi açmadan telefonumu arıyordum.
" Telefonun çalmıyor Cemre." dediğinde bacaklarımın arasındaki Esin'in gördüm. Vibratörü bir kendi vajinasına birde benim vajinama tutuyordu. Sesiyle gözlerimi araladım.
" Günaydın aşkım." dedim. Kafamı tekrar yastığa gömdüm. Hala uyumak istiyordum ama deliğimin etrafında hissettiğim titreşim buna engel oluyordu. Telefonumu elime alıp saate baktım, daha sabahın beşiydi.
" Esin daha saat beş, uyku mu tutmadı?" dedim, dudaklarımı ısırarak. Annesinin kaçta geldiğini bilmiyordum, belki evde bile olabilirdi. O yüzden inlememek için ağızımı kapattım.
" Sen çıplak bir şekilde kollarmın arasında uyurken ben nasıl uyuyabilirim? Bu saate kadar zor bile dayandım. Annem daha gelmemiş, istediğin kadar inleyebilirsin sevgilim."
Elimle kapattığım ağızımı açtım, gözlerim kapalı inliyordum. Esin ise vibratörün hızını arttırmıştı. Elindeki dildonun başını yalayıp deliğime sokmaya çalıştığında çığlık atmak istedim.
Baş kısmını sokmuş yavaşça ileri geri yapıyordu. Bir süre sonra alışıp daha fazlasını sokmasını istemiştim.
" Offf daracık pembe amcığın ne güzel genişliyor." dedi.
Dildoyu çıkarıp akan sularımı komple yaladı. Libidom tavan olduğu için uykum kaçmıştı. Yatakta doğrulup belirginleşen meme uçlarımla oynamaya başladım.
" Ahhh b-beğendin mi?" dedim tahrik edici bir sesle. Çenemi tek eliyle tutup yüzüne yaklaştırdı.
" Her yerine bayılıyorum Cemre."
Dudakları dudağıma temas ettiğinde gözlerimi kapattım. Hızlıca dildoyu tekrardan içime soktu. Ağızının içine inlediğimde dudağını sertçe ısırdım. Boşalırken hala içime sokmaya devam ediyordu. Dildoyu içimden tam çıkartmadan kafamı eğdi ve yüzüme oturdu.
Amını ağızıma bastırıp sürtüyordu. Alttan onun güzel amcığını emerken izlemek çok güzeldi. Bir elini saçının arasına geçirmiş, diğer eliyle meme ucunu çekiştiriyordu.
Yarısı içimde olan dildoyu tekrardan kendime sokmaya başladım. Hiç penis girmemiş vajinama dildo sokuyordum. Biraz garip hissettirse de zevk alıyordum. Esin'de vibratörü alıp klitorisine tuttu. İkimizde inleyerek boşaldık.
Yatağı sularımızla ıslatmıştık. Tekrar pikenin altına girdiğimizde yiyişmeye başladık. Evin giriş kapısından gelen sesle irkildik ve bir anda dildo ve vibratörü saklamaya çalıştım.
" Annemin bu saatte gelmemesi lazımdı." dedi Esin.
Ben yine telaş olmuş, pijamamı arıyordum. Komple üstümü örttüğümde Esin üstüne bir şeyler geçirip merdivenlerden inmişti.
" Hazırlan Esin. İzmir'e dönüyoruz."
" Noluyor anne?"
" Teyzen kalp krizi geçirmiş."
Ben bile bu duyduğuma üzülmüştüm. Annesinin buruk sesi canımı yakmıştı. Esin annesini ikiletmedi. Tekrar odasına çıkıp hiç bir şey söylemeden çantasını toparlamaya başladı. Bende ayaklanıp pijamamı düzgünce giydim.
Hiç bir şey söylemeden Esin'e yardım etmeye başladım. Dokunsam ağlayacaktı ama kendini tutuyordu. Yüzünü kendime çevirip dudaklarını öptüm.
" İyi olacak sevgilim." dedim. Onu özleyecektim ama teyzesinin sağlığı öncelikti. Dudaklarını benden ayırmadı, daha sert öptü. Dudaklarımız ayrıldığında alnını omuzuma düşürdü.
" Umarım Cemre. Seni çok özleyeceğim, teyzem iyi olur olmaz buraya gelicem. Beni unutma tamam mı?"
" Seni nasıl unuturum, bende seni çok özleyeceğim. Yazışırız, müsait olduğunda görüntülü konuşuruz." dedim teselli etmeye çalışarak.
Son defa ona sarılıp arabayla uzaklaşmalarını izledim. Tuttuğum gözyaşlarımı serbest bıraktım. Kendi evime girip anneme baktım, saat daha erken olduğu için hala uyuyordu. Odama çıkıp kendimi yatağıma attım.
Birkaç saat önce Esinle yan yanayken şimdi benden uzaklaşıyordu. O arabaya biner binmez onu özlemeye başlamıştım. Bu üzücü haberle yıkılmayacak kadar güçlü biriydi, biliyordum ama yine onun için endişe ediyordum.
" Kız Cemre kalksana, öğretmenin gelmeden kahvaltı yapalım!"
Annem beni sarsarak uyandırıyordu. Aynur ablalardan haberi yoktu galiba.
" Ne anne ya! İzin ver de acımı biraz yaşıyayım. Aynur abla ve Esin gitti haberin yok mu?"
" Uyuyarak mı acını yaşayacaksın ha benim güzel kızım. Haberim var Aynurla konuştum. Onlar İzmir'e dönerken ablası vefat etmiş, hastanede tekrardan kalp krizi geçirmiş. Bu yaz buraya dönerler mi belli değilmiş."
Duyduklarımla yataktan fırladım, telefonu elime aldım. Esin'den mesaj yoktu. Kim bilir ne haldeydi.
Siz: Esin
Siz: Haberi annemden aldım, başın sağ olsun.
Siz: Sen nasılsın? Lütfen bana yaz, ara. Senin için endişeleniyorum.
Çevrimçi
Yazıyor...
" Hadi güzel bir şeyler giy de kahvaltı yapalım. Sonra hocan gelicek, terasta çalışırsınız."
" Anne kıç kıça dolaştığınız kadının ablası ölmüş, nasıl bu kadar rahat davranabiliyorsun?"
" Cemre bende üzüldüm kızım ama elimden ne gelir ki? Yaz sonu Manisa'ya dönerken birkaç günlüğüne İzmir'e uğrarız."
Haklıydı, boş yere anneme çıkışmam gereksizdi. Kendi üzüntümü başkalarına yansıtmamalıydım. Annem odamdan çıkarken telefonuma baktım.
Esin: İyi değilim Cemre, yetişemedik.
Esin: Anne yarımı kaybettim. Keşke onu son bir kez görebilseydim.
Esin: Yanımda olmana ihtiyacım var, seni çok özledim.
Siz: Gelmemi ister misin?
Esin: İsterim ama daha 18 değilsin. Annenle zıtlaşmanı istemiyorum. Sevgilimi görmeden uzun süre dayanamam, yakında gelicem.
Esin: Seni çok seviyorum Cemre
Siz: Bende seni çok seviyorum Esin
Çevrimdışı...
Telefonu elime alıp üstüme bir şeyler geçirdim. Yüzümden hüzün akıyordu resmen. Sevdiğim kız orada acı çekerken ben yanında olamıyordum. Bir süre kendimi suçlayacaktım.
Annemle konuşmadan kahvaltımızı yaptık. Ardından Luke elinde kitap defterle geldi. Ne kadar ders anlatmaya çalışsa da ben odaklanamıyordum.
Masanın altından iri elini baldırıma attığında irkildim. Teması tüylerimi ürpertmişti. Ona döndüm, ne yapmaya çalıştığını merak etmiştim.
" Yaramaz kızın, bu gün neden canı sıkkın?" dedi alaylı bir şekilde.
Yaramaz kız da ne alakaydı şimdi. Dün gece gördükleri yüzünden mi böyle söylemişti. Bu adam kafamı karıştırıyordu.
" Esin gitti hocam. " dedim Esinlerin evini göstererek. Nedenini sorduğunda kısaca açıkladım. Komşu olduğumuz için duyması muhtemeldi.
Hiç beklemediğim bir anda abi edasıyla kafamı göğüsüne yasladı.
" Benimle her şeyini paylaşabilirsin, sana destek olurum." diye fısıldadı kafamın üstünden. Niyetinin iyi olmasını umarak ona gülümsedim.
Beni bugün fazla sıkmadan dersini anlattı ve gitti. İngilizcem zaten iyiydi sadece grammer eksikliklerimi düzeltmeye odaklandık. Çarşamba gününkü dersin saatini ayarlamak için numaramı aldı ve kendi evine gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkım (GxG) +18
Romanzi rosa / ChickLitYazlıkta tanıştığı kızla yakın arkadaş olması ona en fazla ne katabilir ki? 18 yaşına girecek olan genç kız, yeni taşınan komşusu sayesinde kendini bulur. kızlara karşı ilgisi olduğunu fark ettiğinde hayatı biraz değişir.