Ballar dün ayak bileğimi burktuğum için bugün yatanziii. Zibilyon tane bölüm atarsam şaşırmayın LDŞSDLWŞXLWŞFL
SİZLERİ SEVİYORUM!İyi okumalar ballarım.
Sabah olduğunda annem kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı. Kahve ve sigarasını içerken telefonuna bakınıyordu.
" Günaydın anne!" dedim.
" Günaydın kızım, ben kahvaltıyı çoktan yaptım. Birazdan hazırlanıp Aynurla denize gideceğiz, haberin olsun." Esin'in evinde yalnız kalacaktık. Bu biraz garip hissettirmişti.
" Tamam anne. Bizde bikini seçip geliriz yanınıza."
Hızlıca bir şeyler atıştırıp tüm bikini ve mayolarımı bir poşete koydum.Her yaz denize geldiğimiz için bir sürü bikini ve mayom vardı. Üstümdeki pijamayı bile çıkartmadan Esinlere geçtim.
Esin'in annesi Aynur ablaya selam verip yukarı çıktım. Aramızda birazda olsa samimiyet olduğu için kapıyı tıklatmadan girdim.
" Hoş geldin, bende seni bekliyordum balım." diyip beni kucakladı.
Çıplak bedenini umursamadan birbirimize sarıldık. Kendisine siyah bir mayo ayarlayıp, çıplak vücuduna güneş kremi sürüyordu.
" Hoş buldum Esin." diyebildim. Vücudunu izlememi umursamadan krem sürümeye devam etti. Boğazımı temizleyip bende bikini ve mayo denemeye başladım.
Her giydiğimi Esin'e gösteriyordum.
" Sende mayo giy istersen, diğer günlerde bikini giyeriz." dedi. Kirazlı mayom üzerimdeyken bunu kendime yakıştırmıştım. Beni biraz çocuksu gösteriyordu ama hoşuma gitmişti.
" Soyun da krem süreyim her yerine." dedi.
Gözlerim açılmış ona bakıyordum. Elindeki güneş kremini sallayıp bana yaklaştı.
" Vücudunun yanmasını istemezsin herhalde." dedi.
Mayomu yere düşerken ikimizde çırılçıplaktık. Utancımdan kafamı tavana çevirdim. Bacaklarımdan başlayıp kalçama geldiğinde oraları da es geçmedi.
" Ne güzel vücudun tertemiz." dedi vajinamın dudaklarına bakarak.
" Annem güzellik uzmanı, o yüzden lazer işini erkenden bitirdim. İstersen söylerim sanada yapar."
" Lazer aletini kullanmayı biliyorsan sen yaparsın." dedi ve göz kırpıp ayağa kalktı.
Ne oluyor lan şakalaşıyor muyuz yoksa ciddi miyiz. Gerçekten anlam veremiyordum. Şok içinde onun hareketlerini izliyordum.
Arkama geçti, sırtıma sürecek sanmıştım ama kollarını bana sardı. Boyu benden biraz uzun olduğu için kafasını eğip saçımı koklamaya başladı. Uzun uzun içine çekiyordu kokumu. Tüylerim diken diken olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkım (GxG) +18
ЧиклитYazlıkta tanıştığı kızla yakın arkadaş olması ona en fazla ne katabilir ki? 18 yaşına girecek olan genç kız, yeni taşınan komşusu sayesinde kendini bulur. kızlara karşı ilgisi olduğunu fark ettiğinde hayatı biraz değişir.