Onun cevap vermesini beklemeden eve geçip kendimi yatağa atmıştım. Telefonumu alıp Esin'in denizdeki fotoğrafına bakıyordum. Mavi saçları deniz suyundan akıp gitmişti. Geriye kalan buz mavisi görünümü de ona yakışmıştı. Kalçalarına bakarken dudaklarımı istemsizce ısırdım.
Napıyorum ben ya, o arkadaşız diyor ben burada fotoğrafına yükseliyorum dedim sesli bir şekilde. Aşağıya inip mutfakta bir şeyler atıştırdım. Annemin sigara paketinden birkaç sigara alıp odama çıktım. Çantamda mutlaka çakmak olurdu. Nedenini bilmiyorum ama çakmak taşıma huyum var.
CEMRE SEN BEN MİSİN? ÇIKART ORDAN WİNX STELLA ÇAKMAĞINIDLWŞDOWİDKWŞCÖ
Odamın ışığını kapattım, perdeyi ve camı aralayıp yere oturup sigaramı yaktım. İçime çektiğimde biraz öksürsem de alışmıştım. Esin ile aramda olanları düşünüyordum. Tanıştığımız andan itibaren çok samimi olmuştuk. Belki onun yakın arkadaş kavramı böyle bir şeydi, bunu normal bulmayan bir bendim.
Sigaraları art arda yakıyordum. Daha fazla bunun üzerine düşünmek istemiyordum. Bu zamana kadar erkeklerden hoşlandığımı düşünürdüm, Esin benim dengemi şaşırtan biriydi.
Annemden çaldığım son sigarayı dudaklarımın arasına koyduğumda bir fotoğraf çektim. Esin'in hoşuna gider diye düşündüm. Birazda ben onu çıldırtmak istiyordum.
Siz:
Sanki mesaj atmamı bekliyormuş gibi direkt çevrimiçi oldu.
Siz: Cama çıkta karşılıklı sigara içelim.
Yazıyor...
Çevrimiçi.
Yazıyor...
Ne yazacağını çok merak ediyordum ama o yazıp yazıp siliyordu.
Esin: Sigara dudaklarına ne kadar çok yakışmış.
Siz: Teşekkür ederim aşkım.
Esin: Paketin yoksa aşağıya in paket vereyim. Ben stokluyorum da.
Siz: Olur, bunu içeyim inerim. Parasını gündüz veririm sana.
Esin: Aramızda paranın lafı olmaz tatlım.
O da cama çıkıp kendini gösterdi. Birbirimize bakarak sigaralarımızı içtik. Son dumanı üflediğimde ayaklanıp Esin'in kapısının önüne indim.
Beni fazla bekletmeden elinde sigara paketiyle aşağıya indi. Annesi uyumuş olmalıydı. Terliklerimi terasta bırakıp yalın ayakla salona girmiştim. Elindeki paketi bana uzattığında ona temas etmeden aldım.
" Teşekkür ederim Esin." dedim.
" Önemli değil, istediğin bir şey olursa sana her zaman müsaitim." dedi. Tebessüm edip kafamı salladım. Kapıya doğru ilerlerken bileğimi kavradı. Şaşkınlıkla ona dönerken diğer eli çenemde dolaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkım (GxG) +18
Literatura FemininaYazlıkta tanıştığı kızla yakın arkadaş olması ona en fazla ne katabilir ki? 18 yaşına girecek olan genç kız, yeni taşınan komşusu sayesinde kendini bulur. kızlara karşı ilgisi olduğunu fark ettiğinde hayatı biraz değişir.