Dlouholetá a téměř několika generační nenávist a boj o moc, došla tak daleko, že vyústila ve válku mafií, která se prohnala krajem před osmi lety.
Mafie Casa Nuerto, byla smazána z povrchu zemského a nezbylo po ní nic. Žádný pokrevní příbuzný ni dědic, který by mohl někdy vznésti své právo. Žádný, o kterém by kdokoliv na světě měl tušení.
Ovšem jeden tu byl. Dívka. Před dlouhými osmi lety, bylo ji tehdy sotva jedenáct, a o její existenci téměř nikdo nevěděl. Violet Everettová. Dcera capa mafie Casa Nuerto, jako jediná přežila.
Po vyvraždění její rodiny, ujala se jí otcova milenka, Simona Marley, majitelka nejluxusnějšího veřejného domu. Dlouhých osm let, žila Violet pod střechou nevěstince, vydávajíc se za její mladší sestru. A dlouhých osm let bažila po pomstě.
Den za dnem, měsíc za měsícem a rok za rokem, živila v sobě touhu po odplatě. Živila v sobě nenávist k těm, kteří vyvraždili její rodinu. A hlavně k němu. K muži, kterého nenáviděla z celého srdce. Svou duši by zaprodala ďáblu, jen kdyby ho viděla mrtvého. Poníženého a prosícího o svůj život.
„Despiadado Diablo," neboli, nelítostný ďábel. Tak se přezdívalo Nathanaelu Corttrightovi. Capu mafie Costra Onore, a nejobávanějšímu muži, široko daleko. Muži, který byl příčinou všeho zla.
Ještě nyní si pamatovala, když schována ve výklenku domu, aby ji nenašli, vtrhla Costra Onore do jejich domu. Tehdy bylo Nathanaelovy sotva sedmnáct, ale i tak v něm viděla samotného ďábla. To on, namířil pistoli ke spánku jejího otce. A to on stiskl. Viděla to jako dnes. Už tehdy, kdy ještě ovládal mafii Costra Onore jeho otec Gideon, byl nelítostný. Byl ještě skoro dítě, a přesto se před ním všichni třásli.
Gideon ho vedl k tvrdosti, disciplíně a sebeovládání. Naučil ho nemilovat a neodpouštět. Naučil ho nenávidět a vládnout. Naučil ho všem neřestem a ještě než zemřel, předal mu mocnou mafii, která ovšem za osm let jeho vlády, ještě zesílila.
Vychoval z Nathanaela muže, který neměl slitování. Neměl cit ani svědomí. Kterému slovo láska bylo cizí a který necítil nic, jakoby byl oproštěn od všech lidských emocí.
Despiadado Diablo, zaplatí za její slzy, říkala si Violet už několik let. Dostane ho. Donutí ho prosit na kolenou. Donutí ho škemrat o život. A nakonec to bude ona, kdo s chutí stiskne kohoutek u jeho spánku. Odpraví ho, jako prašivé psa.
To si přísahala před osmi lety, a jak se zdálo, čas odplaty se neúprosně blížil.
***
Tak první kapitola nové knihy s námětem mafie. Asi poslední, tak snad se bude líbit. Zatím prolog, abyste byli v obraze, přidávat začnu po dopsání NEPOLAPITELNÉHO, což je otázka pár dnů.
Tak snad se bude líbit. Dejte mi prosím vědět, zda jsem se trefila do vkusu a zda se líbí.
Děkuji za hvězdičky a komentáře.
ČTEŠ
DESPIADADO DIABLO
RomanceVálka mafií připravila Violet Everettovou o všechno. O rodinu, čest i svědomí. Dlouhých osm let žije jen pro jediné. Pro pomstu. Pomstít se muži, který je dle jejího názoru příčinou všeho. Nathanaelu Corttrightovi, kterému se přezdívá Despiadado Dia...