Violet se postavila před zrcadlo svého pokoje a spokojeně zkonstatovala svůj zevnějšek. Vypadala opravdu nádherně. Na sobě měla luxusní pouzdrové mini šaty, boty na jehlovém podpatku a byla bezchybně učesaná a nalíčená.
Musela si, ač nerada přiznat, že Nathanael Corttright, měl dokonalý vkus. Šaty, které měla na sobě, byli elegantní a velice vkusné. Vlastně s údivem prohledala celý šatník, který ji její manžel opatřil, a ke svému úžasu zjistila, že ani jeden kousek jejího naprosto narvaného šatníku, nebyl nijak vulgární, nebo hoden štětky, za kterou fakticky zaplatil tak nehoráznou sumu. Naopak, byl vkusný a velice elegantní a jistě také velice, velice drahý.
Zamračila se na sebe do zrcadla, když si uvědomila, že na něj byť jen na malou chvíli pomyslela, jako na svého manžela. Zavřela oči a znovu si v hlavě přehrála scénu, kterou před dlouhými osmi lety viděla, aby si alespoň trochu osvěžila paměť. Přeci sem přišla proto, aby Despiadada Diabla viděla klečet na kolenou a prosit o svůj život. Kolikrát si v hlavě dlouhé roky přestavovala ten okamžik, až stiskne kohoutek a odpraví ho jako prašivého psa. Nesčetněkrát. Každou noc usínala s tou představou a nyní tady místo toho tak blbne? Proč tedy to strašidlo, které si říkalo Linda Hacketová, měla chuť chytnout pod krkem už jen proto, že ho evidentně sváděla.
„Blbost!" zamračila se do zrcadla, „Dělám to proto, že mi nic jiného nezbývá!" Jistě, přesvědčovala sama sebe, jiný důvod to nemá. Však sama sebe pasovala dobrovolně do role otrokyně capa mafie Costra Onore jen proto, aby mu byla nablízku a mohla ho zabít.
Spokojeně na sebe do zrcadla mrkla, když sama sobě vysvětlila svůj nynější vzhled. Jenže v koutku srdce tušila, že se oblékla a namalovala tak, aby Lindě Hacketové ukázala, že nemá šanci. Že Nathanael Corttright, je její. Její manžel a její milenec, a hodlala jí to náležitě ukázat.
Zhluboka se nadechla, aby si dodala odvahy a konečně otevřela dveře svého pokoje. Sestoupila dolů, do přízemí a zamířila do obývacího pokoje, kde se odehrával večírek, který Linda s Gregem nastrojili jen z jednoho, jediného důvodu. Aby Linda měla možnost svést Nathanaela.
Evidentně chtěla capa mafie Costra Onore tak moc, že byla proto schopna udělat cokoliv. Jenže to ona taky, zašklebila se Violet, když otevírala dveře, za kterými hrála příjemná hudba. I ona byla schopna udělat cokoliv.
Přeci vyrůstala v nevěstinci. Její starší sestra byla bordelmamá a všechny prostitutky ve městě, její rodina. Uměla myslet jako ony a znala triky, kterými lehké ženy sváděli muže a dostávali do varu. Uměla se v této společnosti tedy pohybovat a myslet jako ony a nějaká Linda Hacketová, nemůže nikdy ohrozit její plány. Nemá šanci získat muže, který patří jí. Nikdy.
Když vstoupila do místnosti, otočilo se k ní několik párů očí. V rohu místnosti hrála živá hudba. Uprostřed byl menší parket, a podél zdí, kolem dokola stoly plné jídla a pití.
A už dle výrazu jejího muže i její sokyně poznala, že tento večírek bude jistě zajímavý.
ČTEŠ
DESPIADADO DIABLO
RomanceVálka mafií připravila Violet Everettovou o všechno. O rodinu, čest i svědomí. Dlouhých osm let žije jen pro jediné. Pro pomstu. Pomstít se muži, který je dle jejího názoru příčinou všeho. Nathanaelu Corttrightovi, kterému se přezdívá Despiadado Dia...