Bôlûm 7|Maskeli Balo

61 16 8
                                    

Zor dünyanın zor dersi sen öğrensen iyi edersin.
Kötülük pek çok maske giyebilir hiçbiri iyilik maskesi kadar tehlikeliydi.
🎭

Her şeyi gecenin bir kadını güzelliğini bürünmüştü. Genç kadın odada aynanın karşısına şık görünmek için dudaklarını ruju ve dip glos eksik etmezdi. Hükûmdar çalışma Odası takımı aynanın önünde bir saate sığdırabilecek iyi masallar hep iyi biterdi. Sofia maskesini taktı siyah elbiseli sırt açık bir şekilde saçı topuz bağlamıştı. Kararsızdı.

Bir çiçek tacı başına takar kocasına koşarak kapıyı tıklayıp oda girmişti. İkiside aynadan karısını güzelliğini büyüleyici. etkileyici bir öpücüğü omzuna kondurdu. "Çok güzelsin." dedi fısıldadı. kalbini ritimi durmamazken
Hızla atmaya devam etti.

Hükümdar koltuğunda geçerek siyah eldiven geçirdi. Ellerini uzatarak "Sofia Hanım" diyerek  gözlerini dikerek ona
baktı. "Hûkûmdâr bey benim için onurdur!" dedi gülümsedi.

Adaletin ilk adımları atmışlardı yüreklerini büyük ihanetin kılavuza karşı gelse bile

Adaletin ikinci adımı atarken birbirine sevgi hüküm sürmüştü ayriyeten masallar yaşatmak içindir masalları bizim ayaklarımız seren büyük umutlar küçük hevesler saklı

Kötü adam olmayı seçmemişti seçilmiş kişiydi.

İyi insanlar hep bir adım önden koşarlar kötü adamlar iki adımı nefessiz kalırlar.

Hükümdar ile eşi beraber el ele çıkarken köşke kapısını önüne araba gelmesini bekledi. sofia gecenin iyi geçmesi umutla geçsin Tanrı'ya duasını sunuyordu.ardından araba doğru yürümeye başladı. Araba bindi yola çıktı.kırmızı halıda yürürken poz verip tüm kameraları üzerine çekerek sağa çevirdi sırtını kadar çekmişti Hollywood ünlüleri gibi poz verir ya sofia çekmeyi ihmal etti. Hükümdar ise karısının elini tuttu "Sen ne yaptın sanıyorsun poz mu veriyorsun! 'Dedi kaşlarını çatarak sıkıntılı bir nefes verdi."Niye yapmaz mıyım bende ünlüyüm. "Dedi sırıttı.

"İnsanların benden bahsetmesi hoşuna gider mi!"dedi sinirle.

"Ben büyüdüm vatandaşım sen yabancılık çektin madem gelmesydin." dedim tek seferde

Hükümdar git gide sinirleniyordu tuvalete girdi karısına kollarını kaldırıp tokatı atmıştı "Haddini aştın ben ağayım itibarım benim için hüküm değerinde sen anlayamazsın!" dedi kaşlarını çatarak sıkıntılı bir nefes verdi.
🎭

Tam tartışma ortasında kapı çalınca bakışları ona çevirdi "Yo-yoksa" dedi kükredi. Sofia tuvalete bırakarak iyi mi etmişti.emma.jana sofia kalabalığın arasında ararken tuvalette ağlama sesi duyup kapıyı açarak "Tatlım." diyerek kollarını açıp sarıldı."Kim seni ağlattı söyle onu kafasını patlayınca kadar döverim. "Dedi jana.

"Hüko hkr "dedi kafasını karıştırmış ona dik dik bakarak onu izledi Emma.

"Kesinlikle "dedi kafasını salladı onayladı.

Hükümdar Ağa (Mafya ve Töre Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin