Bulmak istersen yeni bir yol mutlaka vardır,
Birhan keskin .
Hükûmdar ağzından.Hayat sizi bir adım geride atabilirdi yolunuzdan şaşmayın neticede Cezaevi götürmeyi yol boyu sessiz sert bakışları gardiyan üzereyken hareket etmesi berfin son bir kere görebilecekti. Mezar başında eli kelepçeli ayakta dikilmiş göz ucuyla ona bakarak "Merak etme yanına gelmek için çok aceleci davranıyorum berfin bir keresinde bana şeyi yaptıran kadın tek sensin ben öldükten sonra Torunum bırakacak mirasım var!" dedi sert bir şekilde konuşmaya devam ettikçe gardiyanı ses çıkarıyordu.gitmeden önce son keze mezara baktı. Karma 3 kez yaşanır mı? Hükümdar ağa cezaevine gönderildi.
Yalnızlık seçilmişti içindi yalnızlığa beceri
kazanılır
Hükümdar karısını vedasını etmişti ya
Sofia bakışı aklımda kaldı. Ardından ne olacak. Kara para aklayan ağa konumu ikinci kez düşüverdi. Her plan değişti.Bir adam ağır ağır yürürken bakışları sertleşmişti. gardiyan korkarmaz mıydı!
Beş para etmez dört ağa bir araya gelmiş hükümdar ağa hakkında atıp tutarken kendi ülkesine yararlı olmayı başaran tek adamdı.Hükümdar çıkacak bile girdi cezaevine girdi.
#Adaletimize
Kilitli kapıları arkasından dönen dümen sesi kısılmış mahkum, fabrika benzer Cezaevi ve öfkeli mühür yargı dağıtan. gizemi çözümün
cinayetler hükümdar ağa sesi duyuldu. ardından 'Benim adım hükümdar saryan.'dedi yüksek sesle kaşlarını çatıldı dudaklarını araladı. katillerin kaldığı yer cezaevinden her suçu işlediği kimsenin kimse tahammülü etmediği yer, katillerin övgüyle bahsetti.
Hükümdar sandalye oturmuştu pakette çıkardı çakmağı çaktı gözlerini devirdi.televizyon gündemini Orgeneral haberi vardı."Bu ülke bu durumda iken katil olmamak elde değil." dedi sözü kesildi. "Ağam. Ülke bitmişti!" dedi başını hafifçe eğdi.
Başını çevirip kaşlarını çatıldı sıkıntılı bir nefes verdi. "Kes sesin!"diyerek tepki verdi.
Kahya'nın görüşe gelişi ile netleşmişti, Hükümdar onu görünce mutluydu her planları işlenir adaletini sesi çıkarmaya çalışır, "Kumpas mı lan! Birileri en son benimle uğraştı biletini kestik bu kadın bile olsa ona zarar vermez!" diyerek kaşlarını çattı sıkıntılı bir nefes verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hükümdar Ağa (Mafya ve Töre Aşk)
General FictionHükümdar Ağa Nam-değer gücü ve kudreti nam salmıştı. Aslan Kral 👑