Kaybetmek korktuğum bir şey yok;
Kendine dik dur!Hükümdar ağzından.
🦁 Genç adam çalışma odasına geçer.
geçmez iç çeker ardından sessizce klasik müzik açıp koltuğa geçti başını yasladı. Hükümdar adını baş harfini gururla taşıdı. Sofia odasına girdi. dolabını açıp giyim çıkarmıştı. Bebeği istemiyordu. ağzımı kaçırdı. Ve kadını arkadaşı mesaj attığı görüldü. can'ı götürmek için bakıcını çay içmesini bekledi.çocuğu kaçırarak hükümdar ağa ceza verecekti.Zümrüt hala kapıyı tıklattı. "Gir!" dedi yüksek sesle sesin sahibini hükümdar "O iş ne oldu! Bana bak sofia elinde kaçırırsan kurban olayım fiske atarım!" diyerek uyarı dolu sesle diklendi."Bebeği kabul ederek o senin çocuğun başkasını çocuğu değil anladın oğlum ama velkin orası muamma!" dedi kafasını salladı onayladı.
"Ana!" dedi yüksek sesle.
"Karını elinde tut!" dedi kafasını salladı onayladı.
"Ana seviyor mu!" dedi sert bir şekilde baktı
"Seven" dedi tek seferde.
Hükûmdar karısını odasına giderken oda olmadığını fark etti, salona inmiş çerçeve masanın üzerindeydi. yerinde durdu. Zümrüt ve Rıza ağa ise çalışma odasına geçip önemli konuları art arda konuştuklarını aktardı. hükümdar karısını telefona mesaj SMS ile gördü. 'Elveda hükümdar bey aramızdaki ilişki kuzey ve batı hiç ilerlemedi yokuşa Aşağı sürüklüyordu. Sen ona git der mesajları peş peşe gelmesiyle veda etmeye başardı. Bir adamın kalbinde iki kadına vardı.
Bir ağa iki kadını sevmez miydi sevdirdi.
Bir ağa kalbine iki gönül. İki sevda
Genç kadın tren Garı'na doğru ilerledi taksiye ücreti ödedi kollarında can'nın gülümsemesi ona bakarken babasını sevgisi yeterli miydi?. Sofia ve bankta otururken bir kahin benzer oturur görünüşünü dikkat çekti. Göz göze gelen. Kadın sessiz bir şekilde bir şey söyleyecekti. "Gitmemelisin." dedi.kadın. sofia başını çevirdi şok içinde onu izledi. Bir çiçek eline vermek için ona uzattı. "Hisset!" dedi kafasını salladı. Gözlerini kapattı rüzgar esmeye başladı saçlarını savurdu. Ve hissetti binlerce çiçeğe dokunmuştu.
Saryan Konağına kuruyan çiçekleri birebir açmaya başladı. çiçeği sulayan Bahçıvan fark etti.
Hükümdar karısını bir sürü oda bakarak bulmaya çalıştı Ama ve sonra koruma evini dört vızır vızır aradı bulamayınca koruma başını eğdi. "Allah kahretsin!" dedi öfkeli bir şekilde koşmaya başladı. Arabasına binip karısının arıyor…! Cevapsız numara. Sessiz yanıt verdi. ne kadar kırılmıştı Oysa aşk. Hükümdar karısını ile imtihan karma içinden gelecek bir haber miydi!.Sofia ne istemişti.genç kadın şoförün mesajını atmasını ardından treni binerken arkasına dönüp son kez bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hükümdar Ağa (Mafya ve Töre Aşk)
Ficción GeneralHükümdar Ağa Nam-değer gücü ve kudreti nam salmıştı. Aslan Kral 👑