Bölüm|Nikah

95 22 20
                                    

Ve bir kadın sevilmeyi bekler,Gecenin en ince yerinden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve bir kadın sevilmeyi bekler,
Gecenin en ince yerinden...

Genç kadın aynanın karşısına geçti saçlarını dokunarak arasına geçirdi başını sallayıp onayladı, makyajı, ruju ağzına sürerek zom bir şekilde yaklaştı, ardından ayağa kalktı nefes alıp verdi. gülümsedi, gelinliği içinde kendini buldu arkasına çevirip dönüyordu.
Jana.emma boş boş baktı.

Gelinlik görmek uğursuzluktu. Hükümdar daha fazla dayanamadı içeriye girer girmez
Sofia'yı görünce agzı açık kaldı baştan aşağı süzdü."Kapı kırdım." dedi kafasını salladı sıkıntılı bir nefes verdi."Öyle. "Dedi Sofia

"Kapı" dedi uyârı dolu sesle bakışları atmıştı

Genç kadının arkasında çevirdiğinden "Benim kocam çılgın" dedi kahkaha attı. "Senin kocan olay" dedi jana.

Gelinlik ile Emma'nın koluna girmişti.nikâhın yapılacağı yere doğru bize bekleyen sürprizi ile karşılaştık hükûmdar yaptı yapacağını çakarlı aracı tutmuştu üst açık araba kullanacaktı.üç araç birden hareket etmeye başladı."Çakarlı araç kullanmak yasak "dedi emma. "Yasaklar çiğnemek içindir!" dedi sofia göz göze gelen hükûmdar'nın bakışları ona çekmedi.

Çakarlı araçlarını kullanmaktı korumalar tarafından sürüyordu.Paris Meydanı'nda araç durdu. Hükümdar ve sofia önceden resmi nikahı kıymışlardı, rahibin ayağa dikilip onları bekledi. Göze göze bakarak aynı anda dikilen çiftimiz. Erkek rahibe "Siz karı Koca ilan ediyorum, gelini öpebilirsiniz." dedi ekledi,

Gelini çiçeği fırlattı kime eline düştü.
🦁

Arkamızı dönüp dudaklarını yapıştı. "Binlerce kez evet." dedi sofia.

Genç adamın karısını belini kavrayıp havaya kaldırıp en içten "Binlerce kez öpücük!" diyerek ona bakarak gülümsedi.

Çakarlı araçlarla konvoy oluşturdu yol boyu sürer aklındaki kişi berfindi hala onu yüzüğü taktığını belli etmemeye çalıştı. Sıkıntılı bir nefes verdi.kendine bir saray tuttu, ve kapıyı hızla açarak genç kadının dudaklarına yapıştı derinleşecek tutkulu bir zevkini yaşamak direkt yatak Odasını girdi.genç kadını duvara yaslayıp dudaklarını yapışıp derinleşti onu kucağına alıp yatağa üzerine uzandı.sofia bacaklarını açıp boynuna indi,sofia kendine çekerek inledi.ikiside aynı anda inledi.

"Sana istediğim her şeyi yaptırabilirim" dedi keyifle.

"Ben ne zaman istersem." dedi sofia

Ardından seviştiğinde adam ayağa dikildi cebinde sigara çıkarıp başını pencere esen rüzgarın havasını kaptırdı, sigara agzına Attı.sofia çırılçıplak ona baktı. "Ben aşiret çocuğuyum. "Dedi sert bir şekilde karşılık verdi.

"Nevşehir" dedi hükümdar

"Non" dedi sofia. Anlamı( hayır!)

Genç adam odadan çıkarak tek bir kelime etmedi.

Sofia "agha folle" dedi. bir of çekti.

Genç kadın ayağa dikilmiş mutfağa doğru ilerledi, kendine kahve yapıp içti. Emma.jan'a mesaj atmıştı.

Emma; Ne oldu!

Jan; Çılgın bir şey mi? Dedi

Sofia; Kocam.

Emma; Aman Tanrım ailem tanıştırmadım.

Jan; sahte

Sofia; jan 'a açık etme Kocam.

Jan; Aslında kocan iyilik yapmışsın.

Sofia; Kocamı iyi tanımıyorum üslubu iyi değil bence

Emma; kötü davranıyor

Sofia; anlam vermediğim acısı var bana da anlatmıyor sessiz bir adam. Karısını kaybetti.

Jan; hımm.

Emma; Tanrım onu

kutsa.

Sofia; kocam,

Jan; Peki? Karım dedi mi sana.

Odasına girmiş yanmış mum ışığından kupa kahvesi elinde dergi aldı sayfalarını inceledi

Hükümdar ağa Eyfel kulesini bankta oturmuş aklından öldügü karısı geçmişti. "Ölüm"dedi mırıldandı. Kahya o sırada aramış olmasaydı. "Ağam burada ortalık karışık ne zaman geleceksin." dedi konuştu.

"Orada saat sekiz." dedi kaşlarını çatarak sıkıntılı bir nefes verdi.

"Ağam." dedi adnan.

"Yarın öbür gün." dedi ekledi

Genç adam kahyasını suratına telefonu kapattı içkisini eline alıp tek dikişte içmeye başladı onu uzaktan izleyen koruma. "Karısını unutmamış ki evlensin." dedi koruma.

Hükümdar ise sofia ilk gördüğünde beri karısı zannetmişti seviyordu ne için sevmişti. insan aklındaki kişi ölmediği takdirde aklındaki ölmez yanındaki kişi ise sofia ile ilişkisini çok zayıf ve yeniydi onu toparlayacak taşıyabilecek eş miydi. üzerindeki toprağı atmadığı sürece.

Sofia bahçe çıkmış çiçekleri teker teker dokunur ona dokunmaya kıyamamış gözlerini kapatıp kokusunu içine çekti sanki tüm çiçeklerini üzerine oturmuş başında taç giymişti.

Can'ile ilgiliydi şefkatliydi. "Merak etme baba gelecek." dedi keyifle.

Bir adam hala öldüğü karısı unutmamıştı

Sofia sırlar dolu hayatını hükümdar ağa bahsetmemişti gerek mi? Duymadı içinden mi gelmedi.

"Bol spoiler dolu bulmazsınız ":)

İyi okumalar satır arası yorumcuk bacım
...


Hükümdar Ağa (Mafya ve Töre Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin