Bölüm|13|Ego

24 6 5
                                    

Bu hayattaki ahlakım Oldukça basit

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu hayattaki ahlakım
Oldukça basit.
Sen bana iyi davranırsan
Ben de.Kesinlikle
Daha iyi. Davranacağım

Sofia dilinde-

Hükümdar sırtından döndüğünde sessiz bir ona dönüp bir şey diyemedi. araba bindi karısı yanına oturması bekledi ardından karısını yanına oturur göz göze gelmemek için hükümdar kafasını çevirdi.karısını konağa bırakır ve yolu mezarlıkta buldu

Taşın üzerine oturmuş iç çeke çeke.

"Sence bebeği kabul etmeliyim mi!" dedi konuştu.

"Ahh." dedi iç çekti

"Yanlız adamlar yanlız yaşarlar" dedi konuştukça gözümde yaş akıyordu.

"Ego" dedi sofia.

Göz göze geldiğinde Derince bakışları üzerinde gezindirdi, adeta genç adam istercesine başına çevirmeye başladı. tam anlamıyla kafasını salladı elleri işaret etti."Git"diyerek bağırdı.sofia kızgınlık içerisinde yürümeye devam etti. Kahya kapıyı açarak içine girdi. Bir eli karnından bastırdı. "Non" dedi fısıldadı ardından konağa kapısını açtı, hızla koşarak uzaklaştı.

Sofia salıncak bindi özgürce binmişti, gözleri kapattı Fransızca şarkı söyledi.

🎶Sevgili ailem, ben gidiyorum
Mes chers parents, je pars

seni seviyorum ama gidiyorum
Je vous aime mais je pars🎶

Salıncakta bir eli karnındayken sessiz yutkundu.ağır ağır adımlarla bir kadın sesi ile başını çevirdi. "Zümrüt hanım" dediğinde tek kaşını kaldırıp ona ayakta dikilen dudaklarını araladı."Can Anne..."dedi gülümsedi. "Gerçekten mi!" dedi sevindi.

Kaynan ve gelin iyi anlaşarak genç kadın konağa doğru yürüdü. Kapının önüne durdu
Zümrüt Hanım başını çevirirken "Zaman içerisinden seni tanıdım iyi niyetli anlayışlı." dedi derin bir nefes verdi. Yukarıya çıkarak çocuk odasına geçti.


İyi insanlar seçilmiş kişilerdir vasıfları kendi belirler iyilikle ve kötülüklere saygı,

Hükümdar çocuğu kabul edecek miydi?


G

enç kadın sevdiği adam bebeği kabul edecek miydi.

Nedret hanım saryan konağı içeri girdiğinde içini huzursuz kapıldı.

'Zümrüt'dedi seslendi.

Zümrüt ve Nedret karşı karşıya gelmişlerdi.

İkiside öfkeli halde birbirine bakış atarak had bildirmek için sofia gözyaşı sildi.salona inmişti.

Zümrüt ve Nedret izledi.

Nedret Konağı beğenmiş her şey izliyordu.

"Seni hangi rüzgar attı." dedi şüpheli bir bakış attı

Nedret amacı sofia görmekti bahane ederek konağa girdi.

Sofia onlara doğru yaklaştı göz göze iki düşmanı ayırdı.

"Êtes-vous un ennemi ?" dedi kafasını salladı onayladı.(Düşman mısınız)

"Türkçe konuş!" dedi ekledi.

Sofia'nın kadın başını çevirince ona dik dik bakarak derin bir nefes aldı.

Nedret kızı iyice inceledi. baştan aşağı süzdü.

"Voilà Mme Nedret" dedi kafasını salladı onayladı salona doğru yürüdü koltuğa geçerek Zümrüt Hanıma imalı sözleri söyledi.

Sofia ise Nedret ve Zümrüt hanıma kahve yapıp salona geçti.

"Mademoiselle Nedret, comment allez-vous ?" diyerek konuşmasını devam etti.

Nedret kızın dediklerini zerre anlamamıştı.ayak üstüne ayak üstüne oturmuştu.

Zümrüt hala "Sofia" diyerek başını çeviren kızı mutfağa götürdü. "Sen kim oluyorsun düşmanımıza merhamet edelim Türkçe konuş kuzum Nedret seni tanımak bile istemez umrumda değil bak kızım haddini bil." dedi uyarı dolu bir sesle.

Sofia haddini bildirdikten sonra Nedret hanım'ı konağın kovdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sofia haddini bildirdikten sonra Nedret hanım'ı konağın kovdu.

Sofia dayanmayarak salıncağa doğru hızla koştu.

Karnındaki bir bebeğin annesini değer mi!

Hükümdar konağa umursamaz bir şekilde içeri girdi Rıza ağa ve Zümrüt hanım sohbet etmişlerdi.

Sofia hiç bir söylemeden konağı terk etti.

Bir zarfın içindeki sözler Hükümdara söyleniliyordu.

"Senin bir adama yalnızlığın senin olsun.
Benim hayatımdan uzak dur!" dedi notta yazılan sert bir şekilde bağırarak söyledi.

"Sofiaa" dedi yüksek sesle.

Hükümdar ağa yanlız bir şekilde çalışma odasına karısını onu terk etmişti daha fazla dayanabilir miydi.

Genç kadının sabırı günden güne tükeniyordu.

Saat sekizde yemekler yedikten sonra Rıza ağa sofia sorar,

"Karın Nerde!" dedi merakla.

"Karım beni terk etti!" dedi sessizce boynunu eğdi iç çekti

"Fazla bile dayanmış oğlum müstahak!" dedi Zümrüt

"Elin gavuru kaçtı" dedi Zümrüt hala.

"Oğlum bir baba tavsiyesi herkese güvenme "dedi bastıra bastıra.

Sofia lunaparklarda atlı Karınca çoluk Çocukları izliyordu. kimsesiz bir kızın kimsesi olmaz mıydı.

" Devam edecek "

Hükümdar Ağa (Mafya ve Töre Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin