Adam vurarak değil Garibanı duyurarak
Yiğitlik olur
Bölüm müziği: lana Rey summritne sadnes the Godfather
Paris'te bir gece genç kadın bahçesinde çiçek topluyordu kucağında bakıcı onu izledi. Sofia kocasını onu beklerken çiçek taç yapıp başına taktı.adam restoranda yemek yedi. ardından arabasına binmiş yol boyu sessizlik hakim korurken karısını öpmeden kapı açıldı çalışma odasına girmişti dosyada kendini meşgul etmekle sofia gözünde yaş süzüldü. O sadece sevgi dilenmemişti gerçekten aşkı istemişti. Hükümdar oğlu Can ile ilgilendi, karısına göz ucuyla bakmak için kendi kalbini yavaş yavaş dedi iç sesi.
Sofia'nın annesi aramıştı akşam yemeğine davet etmişlerdi, hükümdar kabul eder miydi. "Ailemle tanıştırmak istiyorum Evet, veya hayır demen yeterli"kapı önünde dikilip onu dinliyordu."Evet "dedi hükümdar sigara içerek başını manzara çevirmesi ile sofia çalışma odasına girer girmez"Ben senin karının neyin var senin hakkında ufacık bir şey bilmiyorum uzaklaşarak beni soğutma çalışma devam edecek mi ben senin karımı. "Dedi sitemli göz göze bakarak ona derin bir nefes verdi.
"Karım" dedi keyifle
"Ben seninle her şeyimi paylaşıyorum sen boş bir duvara farkın yok!sorumluluk ve iş gerginliği derken seni rahatsız ettim bir eş gibi hissettirmedim!" dedi sofia
"Karımı özlüyorum!"dedi kaşlarını çattı sıkıntılı bir nefes verdi.
"Karını yerini almışım aşık oldum Allah kahretsin! "Dedi sitem sofia
" Aramızda ölü var engel miyim! "Dedi sordum merakla sofia
"Aramızdan ölü bir mafya Diriltmek ister misin!" dedi kaşlarını çatarak sıkıntılı bir nefes verdi.
"Hassiktir Hükümdar bey." dedi sofia
Sofia karısı kabul etmeyeceğini adı gibi bilirdi. zaman ilaç gibi miydi zor muydu? Ardından kapıyı açar açmaz odasına girip uzanarak ağlamaya başladı. Bakıcı merakla duyduğu sesleri agzı açık şekilde izledi. Hükümdar ise klasik Müzikler bir tanesi seçip kapıyı kapatır koltukta geçirir."The Godfather"sesi açarak huzur bir şekilde gözlerini kapatıp rüyasında kızı bulmaya çalıştı.
Tüm geceyi çalışma odasına geçirmişti hatta uyumuştu. sofia hiçbir şey olmamış gibi sabah kahvaltısı hazırladı.bonjuor derler bakıcı çocuk yavaş büyüyordu. Can bu yaşam tarzını benimsedi.hükümdar uyandığında gözlerini açar ve odasına girer banyosuna girmişti sırtını duvara yaslayıp yıkanmıştı.
Acımadı.
Yıkılmadı ayaktaydı durduralmazdı. Dirençli bilinçilenir çünkü o acımasızdı.
Hûkûmdâr karısına acımamıştı ve o gece birlikte eşini üzerine büyük Köşk'e yanlız varisi vardı can'ı kendi çocuğu kabul etmişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hükümdar Ağa (Mafya ve Töre Aşk)
Ficción GeneralHükümdar Ağa Nam-değer gücü ve kudreti nam salmıştı. Aslan Kral 👑