Yalnızlık bu dünyanın eski asaletidir.
Nietzsche.
Bir insanâ her şeyini verince hiçbir şeyi
Oluyorsun,
Goethe.
Nevşehir'in bir gecenin sofia kollarına altında başını koyduğunu göz göze uykulu ile her gün aynı kabus yerine sıçardı. Güneş yüzüme yansımıştı. Bir anda yerimden kalktım perdeyi çekerek gözlerime inanmıyordum salıncakta gülücükler sesi başını bana çeviren Berfin kaçıncı kez bakışların kalbi sıkıştığı nefesini kesiliyordu kabus görüyorsun. odasında içkiden başka bir şey tüketmesi sofia yanına gitmeye çekiniyordu.karısını ölümü yıkılmış bir adam daha toparlanabilir miydi. Hükümdar ağa uykusuz tercih etti.
Sofia ise bir elinden bir şey gelmesi birini kapısını çaldı."Zümrüt Hanım, je veux quelque chose de toi" kaşlarımı çatıldı
derin
bir nefes aldı onun oturabileceği sanmıyordu.
"Anlamıyorum" dedi Zümrüt.
Başını yukarı zarif bir şekilde kaldırdı "Hükümdar eski eşi." dedi meraklı sesle.
Zümrüt hala memnuniyetsiz bir şekilde bakış attı. "Hükümdar ağa'nın zaman ihtiyacı var bunu anlıyorsun Türkçe bizden daha iyi biliyorsun. Onu yanlız bırak nasıl anlatsam." diyerek elleri havaya kaldırıp işaret etti.
"Sofia gelin" dedi gülümseyerek.
"Zümrüt Hanım" dedi başını salladı onayladı.
Sofia büyük ağa'nın çalışma odasına girer girmez üslup dikkat ederek ne söyleyeceğini zihine kazdı."Gir"dedi gür bir sesle Ağa'nın sağ kolu kapıyı açarak araladı. "Siz" dedi şaşırdı. Rıza ağa bakışları korkutmaya çalıştı. "Le dirigeant ne l'est pas du tout, monsieur." kasları hafif çatılmış üzgün ifadesini yansıdı.
"Ne dedi az önce Türkçe konuş! "Dedi kükredi sağlam bastonu yerden yere vurdu.
Kahya ise ne olduğu anlayabilmek için telefondan onu söylediği cümleleri çevirdi.
Rıza ağa başını yana çevirdi can kulağı ile dinledi." Hükümdar Bey hiç değil. "Dedi söyledi devam etti.
"Buyur ağam." dedi Kahya. "Anladım." dedi Rıza Ağa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hükümdar Ağa (Mafya ve Töre Aşk)
Ficción GeneralHükümdar Ağa Nam-değer gücü ve kudreti nam salmıştı. Aslan Kral 👑