Yıldızsız bırakmayın ve bol bol yorum yapmayı unutmayın,Medyadaki Arel,
İyi okumalar☺️
...
"Ebenin amının taa, köklü nalına. Ama o da yoktur ki şimdi, sonuçta böyle bir şey çıkmış. Ebe de anlamıştır sıkıntılı bu içerde kalsın dışarıda çekemeyeceği hapsi orada çeksin." dedim. Yanındaki kumralın ağzı şokla açılırken bir yandan da sırıtarak bana bakıyordu.
Ceren elini omzuma yerleştirip hafif sıktı. Bana hep annelik yapardı. Bir emzirmediği kalmıştı. Ve delilik zamanlarımda beni yalnız o durdururdu. Ama şimdi değil!
"Dur be kızım!" ayağa kalktım ve bağırmak yerine sırıtarak onlara baktım. "Lan siz günde 5 vakit ölüme balıklama mı atlıyorsunuz? Her öğün köpek balığı mı yiyorsunuz? Delirdiniz mi lan siz? Ben bile kendime katlanmıyorum bu mallar beni kaçırmış!"
Ben konuşurken kumral hala şaşkınken, elmas gözlü bana şu Dünya'daki en inanılmaz şeyi görmüş gibi bakıyordu. Mesela dans eden bir bok.
"Yenge harbi o dediklerinden bu adam." dedi Kumral. İçimdeki o güzel ve yoğun duygular hiç orada tutmadım.
"Pardon da, YENGE! SEN NE HADDİNE BANA YENGE DİYON MAL! PİÇ KURUSU!" diye bağırırken bir anda sesim o kadar kıstım ki ben bile şoke olmuştum. "Özür dilerim canım arkadaşım. Küfür ayıp bir şey söylememeliydim. LAN SİZ BİZİ NİYE KAÇIRDINIZ Kİ! HADİ BEN BİR BOK YAPMIŞIMDIR. YA BU? BİR ALANA BİR BEDAVA MIYIZ LAN BİZ? ALLAH'IM, BİR GÜNAHSIZ KULUNU DA PEŞİMDEN BOK ÇUKURUNA SÜRÜYOM YA HELAL OLSUN BANA."
Adam tek işi buymuş gibi şaşırmaya devam ederken elmas gözlü sırıtıp kaşlarını kaldırmıştı. Ceren yataktan bir zahmet kalkarak sakince onlara ithafen sondaki 'ı' yı uzatarak açıklama yaptı.
"Alışırsınız." sonra aklına bir şey gelmiş gibi onlara baktı. "Ha, klasik Wattpad konusu ama yanlış kıza aşık olmuşsun abicim. Bu kız zeki, güçlü ve dünyanın en mal varlığı."
Aşk mı? Okey yeterli.
Bıçağı tekrar elime aldım ve mükemmel bir bilek hareketiyle onu elmas gözlüye attım. Adamın tam aletine 2 santim kala onu tuttu ve sanki hiçbir şey yapmamış ya da daha önemlisi yapmamışım gibi sırıtarak bana baktı. Eğer tutmasa kısır kalacaktı.
Ve ben de silahsız kalmıştım. Gerizekalıyım yaa. Neyse o bıçağın geldiği yerde daha çok var.
"Bebeğim ona ihtiyacımız var ama." derken Ceren bana çapkınca sırıtıp kumralla birlikte 'Ooo!' dediler. Ceren eklemeyi unutmadı. "Shipledim gitti."
"Ama ya! Saplayacağım bıçağımda gitti. Ayrıca ben her gece altına aldığın kızlardan değilim."
"Sıkıntı yok. Ben geçerim altına." demesiyle şalterlerim attı. Arkamdaki komodinden abajuru almamla adama atmam 1 saniye sürmedi. Adam bıçağı yere atıp yana kaçmıştı. Ama o bunu yaparken ben cebimden muştayı çıkarıp sağ elime takmıştım ve ona doğru koşuyordum. Ceren çığlık attı ama umursamadım.
Abajurdan ve bıçaktan kaçmıştı ama yüzüne yumruğu basınca ağzından çıkan kan Dünya'lara bedeldi. Ona yumruk atmaya devam edecekken kumral bana gelemeden adam elimi tuttu. Ama ben durmadım. Bacak arasına tekmeyi çaktım. Tam dövmeye devam edecektim ki esmer beni tutup geriye çekti.
Diğer adam muştayı elimden aldı ve cebine attı. O altın renkli ve parmak aralarında kuru kafa olan muştayı severdim. Sonra üstümü aramaya başladı. Özellikle özel bölgelerime bırakın dokunmayı yakınına bile yaklaşmıyordu. İşte böyle olacaksınız oğlum. Okey tecavüze uğramayacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Piyanisti
ActionRuhu 6 yaşından beri çaldığı piyanoda hayat bulan, deli, düşünmeyi kesmiş ama bir o kadar da zeki Kaplan Şimşek Kılıç; piyano çalmak için gittiği balonun mafyalar için olduğunu bilmesi imkansızdı. Ama şu hayattaki tüm şanssızlığını onu yıllar sonra...