Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen
İyi okumalar🐻
"Mark,karnın doydu,kahveni içtin eğer başka bir işim yoksa çıkmam lazım"
"Son kez odamdan laptopumu getirmeni istesem getirir misin?"
"Hemen"
"Teşekkür ederim"
Laptopunu da verdikten sonra Mark'ın evinden
çıkmıştım.Yoluma devam ederken cebimden
telefonumu çıkartıp Chenle'yi aramıştım.Haechan'ın telefonu:
Alo Chenle,evde misin?Evdeyim hyuck
Bir şey mi olduRenjun ve Jisung'u da
size çağırır mısın?
Yardımınıza ihtiyacım varTamam haber veririm
OnlaraTamamdır
Telefonumu cebime geri koyup Chenle'nin evine adımlamıştım.Gidene kadar bazen içimden bazen dışımdan söylediğim şarkılar bana her zaman güç kaynağı olmuştu.
Geldiğim evin kapısını tıklattığımda karşıma Chenle'nin annesi çıkmıştı.Chenle'nin ailesi dünya üzerindeki en mükemmel aile olabilirdi.Hem annesinde hem babasında inanılmaz derecede saygı vardı.İnsanlara nasıl davranılması gerektiğini iyi biliyorlardı.Annesi benim geçmişimi biliyordu,tesadüfen vücudumdaki izleri gördüğünde ısrarlarıyla anlatmak zorunda kalmıştım.Karşılığında bir sıkı sarılma ve güzel sözler almıştım.
Chenle'nin annesinin karşısında eğildiğimde sırtıma hafifçe dokunmuş ve kalkmamı söylemişti.İçeriye geçtiğimde Chenle merdivenlerden inip bana sarılmıştı.Bana sarılması iyi hissettiriyordu.Biz üç kişi salonda otururken aradan çok geçmeden zil çalmış ve Jisung ile Renjun gelmişti.
Daha sonra Chenle'nin odasına çıktığımızda annesi bize kurabiye ve içecek bir şeyler getirmişti.Herkes kurabiyesini yerken bana meraklı gözlerle bakıyordu.
"Jaemin bana küstü,aslında haklı,şöyle oldu geçen gün Mark'a araba çarptı bende onun yanına hastaneye gittim ama Jaemin'e haber vermedim,üstüne birde şarjım bitti ve telefonum kapandı,bu sabahta Jaemin evime geldi ve Markla birlikte olduğumu öğrenince bana küstü,biliyorsunuz Marktan en çok o nefret ediyor,sonuçta o günlerde Jaemin bana en yakından tanık olan kişiydi.Hatta şöyle ki Mark ile olan bütün ilişkileri koparmak için aşık olduğu insandan ayrıldı,çünkü bu kişi Mark'ın arkadaşıydı"
"Peki ne yapmayı düşünüyorsun Hyuck,Jaemin biraz haklı gibi sanki,sonuçta bu adam sana yapmadığını bırakmamış."
"Biliyorum Renjun,Jaemin sonuna kadar haklı ama çocuklar size bir şey itiraf etmeliyim,ben Marktan sadece bir sene nefret ettim çünkü sonrasında aslında Mark'ın suçlu olmadığını düşündüm,suçu kullandığı maddenin üzerine attım,neden kullandığını sorguladığımda cevabı zaten belliydi,kafasını güzelleştirmesi,sonuçta düşüncelerinden kurtulmasını sağlıyordu.Neyse yani ben Mark'a aşık olmayı bırakamadım,10. Sınıftan beri denedim ama başarılı olamadım,karşıma çıktığında bile tek sinirli hissettiğim nokta üç sene boyunca beni yalnız bırakmış olmasıydı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What the hell did I do? [Markhyuck]
Short StoryUp all night,on another red eye, I Wish we never learned to fly "Bu kurguda mide bulandırıcı şeyler var"