[13]

6 1 0
                                    


Selamlarr
Yorum yapıp oy verirseniz sevinirimm
İyi okumalar çiçeklerim

🐻

"Mark şuraya gel cihazı yerleştirelim"

"Geldim canım"

"Iyy iğrenç yeni evli çift gibisiniz"

"Onlar genelde aşkım bebeğim falan diyor ama sen bilirsin Jaem"

Jaemin söylediğime göz devirdiği anda mutfaktan Jeno'nun sesi duyulmuştu.

"Jaem,bebeğim gelde içecek bir şeyler hazırlayalım"

Jaemin duyduğu cümleyle gözlerini kocaman açtı ve hızlıca mutfağa gitti.Ben ve Mark ise arkasından kahkaha atıyorduk.

"Ne güzel gülüyorsun sen öyle"

"Moark,çok konuşma,şu koltuktan cihazı al da gel"

"Hyuck,biz insanlar iltifatlara teşekkür ederiz hayatım"

"Benim sevme şeklim böyle beğenmiyorsan Kore 51 milyon"

Mark ağzına gizli bir fermuar çekip bana sarılmıştı.Sarılışına karşılık verdiğimde odaya giren Renjun ile ayrıldık.

"Renjun bunu nereye takabiliriz?"

"Ensesine doğru takarsan iyi olur,o tarafa dokunacaklarını sanmıyorum"

Renjun'un dediği gibi cihazı ensesine yerleştirdiğimde Jaemin ve Jeno içecekleri getirmişlerdi.

"Mesaj geldi,babamdan"

"Ne diyor?"

"Adres atmış,umarım geç kalmazsın yazıyor,saat 16:00 için"

"Acele edin saat 15:30,Renjun sen polisleri arayıp adresi ver oralarda gözükmeden saklansınlar,bizde önden gidelim biraz mesafe var,erkenden gitmekte fayda var"

Hepimiz ayaklanıp kapıdan çıkarken en son ben ve Mark kalkmıştık.

"Mark,iyi olacak mısın?"

"Tabiki hyuck,sen yanımdayken her zaman iyiyim"

Onu kendime çekip sarıldığımda kokusunu içime çektim,hayır parfüm kullanmıyordu,kendine has olan kokusu beni her seferinde mayıştırıyordu.Biraz daha sarılırsam oracıkta uyuyacağım için ayrıldım ve evden çıktık.Biz Chenle'nin arabasıyla,Renjun da polislerle gidecekti.Jeno arabayı kullanmak istediğini söyleyip şoför koltuğuna oturmuştu.Jaeminde yanına binmişti.

"Hyuck,Mark'ın kucağına otur sığmayız"

"Emrin olur paşam,sen Jisung'un kucağına otur,uyurum ben Mark'ın kucağında"

"Peki tamam"

"Dünden razı"

Aramızda hafif güldükten sonra arabaya yerleşip adrese gitmeye başlamıştık.

What the hell did I do? [Markhyuck]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin