Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın çiçeklerim
İyi okumalar🤎🐻
"Jeno?"
"Mark"
Jeno asla dışarıdan göründüğü gibi değildi.Kırılgandı.Mark'ı görünce gözyaşlarını tutamamış ağlamaya başlamıştı.Arkadaşının kollarının arasına girerken gözünden akan yaşlar Mark'ın tişörtüne düşüyordu ama bunu ikisi de önemsemiyordu.Aralarında yılların biriktirdiği özlem vardı.
Sonunda ayrıldıklarında salona geçmiş dipdibe oturmuşlardı.Haechan,Renjun ve Chenle karşı koltukta oturuyordu.
"Mark,yemek yedin mi?"
"Hayır,seni bekliyordum."
"Tamam ben hazırlarım şimdi"
"Bu arada Haechan,sargılarım artık çıkabilir,kolumu ve bacağımı rahatça hareket ettirebiliyorum"
"Daha uzun kalır sanmıştım ama iyileştiyse güzel gelmeme gerek kalmaz"
Haechan son cümlesini söyleyene kadar herkes gülümsüyordu.Mark son cümleyle yüzünü yere eğdiğinde Renjun ortamdaki havayı dağıtmak için Haechan ve Chenle'yi mutfağa çekmişti.
Yemek yaparlarken Chenle Haechan'a Jaeminle nasıl barışacağını sormuştu.
"Jenoyla konuştun,Mark'ın sargıları çıkacak,Jaeminle nasıl barışacaksın Haechan?"
"Aslında bilmiyorum ama bir fikrim var,Jisung'u arayıp Jaemin'in yerini öğrensek sonra da onu buraya kapının önüne çağırsak ama kapının önüne Jeno inse bende kenarda beklesem ikisinin karşılaştığında verecekleri tepkiye göre araya girerim,sonrasında burada Mark'ı göreceği için sakin tutmaya çalışırım,nasıl?"
Chenle ve Renjun'a yöneltilen soruyu su içmek için içeriye giren Jeno cevaplamıştı.
"Aslında güzel ama vereceği tepkiden bir tık tırsıyorum"
"Jeno ben eminim seni gördüğü için çok sevinecek ama belli etmeyecek,hatta Yanyana oturursanız çaktırmadan kokunu içine çekeceğine bile eminim,Jaemin sevdiği insanların kokularını içine çekmeyi çok sever"
"Göreceğiz bakalım"
"Tamamdır Chenle sen Jisung'u arayıp öğrenir misin?"
"Bende o iş arkandan telefonumu verirsen arayacağım"
Haechan mutfaktaki insanlardan bağımsız salonda onları izleyerek gülümseyen Mark'a bakmıştı,buruk bir gülümsemeydi bu,Haechan farkettiğinde elindeki tabakları masaya bırakıp içeriye gitmişti.
"Mark,bize katılmalısın,sen mutfağa geç ve telefonunu ödünç alabilir miyim? Şarjım bitmiş,bir kaç bir şey sipariş edeceğim"
Mark sorgulamadan telefonunu Haechan'a verdiğinde ayaklanıp mutfağa gitmişti.Haechan ise balkona çıkmış ve telefonu açmıştı.Karşısına direkt bir video çıktığında Mark'ın elinde gitar olduğunu gördü.Videoyu başlattığında kendi adını duymasıyla kaşlarını çatıp sesi birazcık kısmıştı.
"Merhaba,bugün Haechan'a şarkı söyledim,sesimin güzel olduğunu söyledi.Bu videoyu ona adamak istiyorum."
"Merhaba Hyuck,üç senedir böyle videolar çekiyorum ama şu an gerilmemin sebebini bilmiyorum,sanırım seninle ilgili olduğu için"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What the hell did I do? [Markhyuck]
Short StoryUp all night,on another red eye, I Wish we never learned to fly "Bu kurguda mide bulandırıcı şeyler var"