Merhabaaaaağğğ ❤
Yeni bir evrene kapılarımı açarken hoş geldiniz diyor, el ele yürüyeceğimiz bu yeni yolda hepimizin keyif almasını umut ediyorum.
"Dönem kurgusudur."
Bu satıra hikâyeye başladığız tarihi ve saati bırakır mısınız?
Pamuk parmaklar yıldıza, efenim.
BAŞLIYORUUUUUZ!🌹🌹🌹
Bir varmış bir yokmuş. Eski zamanların birinde Çamlıhemşin yaylalarında annesi ve teyzesiyle birlikte yaşan genç bir kız varmış. Babasını ve amcasını elim bir kaza sonucu, çalıştıkları fabrikada çıkan yangında kaybetmiş olan bu Laz kızı, yaşadığı yerde inadıyla, dik başlılığıyla nam salmış. Güzelliği ise dillerden dile dolanır, genç adamların yüreğini hoplatırmışta hiçbirine dönüp bakmazmış güzeller güzeli, Narin. Çünkü onun tek derdi annesi ve teyzesinin rahat bir yaşam sürebilmesini sağlamakmış. Annesini babasının, teyzesini ise amcasının emaneti olarak bilmiş, yüzleri gülsün diye debelenip dururmuş. Kapılarını çalan görücülerin haddi hesabı yokmuş da, umursamazmış genç kız.
Babasının yardımıyla tüfek kullanmayı öğrenen Narin yeri geldi mi ava çıkar, güzel bir ziyafet sunarmış hayatındaki en değerli kadınlara.
Amcasının yardımıyla kullanmayı öğrendiği traktörleri sürer bağ bahçede çalışıp kazandığı parayla koşarmış hayatındaki en değerli kadınlara. Çünkü annesi ve teyzesi mutlu oldukça mutlu olur, onlar güldükçe güler, kaybettikleri eşlerine ağlarken onlarla birlikte gözyaşı dökermiş genç kız.
Elbette bu sevgi asla karşılıksız değilmiş. Annesi Emine Hanım, teyzesi Mine Hanım derinden bağlıymış Narin'e. Pamuklara sarmalayıp büyüttükleri genç kız iki kadınında göz bebeğiymiş. Birde Mine Hanımın kızı varmış. İki sene önce evlendirdiği kızı, öğretmen kocasının tayiniyle Adana'ya yerleşmiş evlat kokusuna hasret kalan Mine Hanım ise dermanını her daim yeğeninde bulurmuş.
Gel zaman git zaman daha da serpilen Narin kız, kilit vurduğu yüreğinin anahtarını hiç ummadığı yerde bulacakmış. Allem etse de kellem etse de o anahtar, yıllanmış kilidi bir güzel açacakmış.
Bir köprüde iki inatçı keçi.
Biri Çamlıhemşin yaylalarının Laz kızı, Narin'i,
Diğer Çukurova'nın güzide Bey'i, Ferman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL GÜZELİ
ChickLitDönem hikâyesidir. 🌹 Bir köprüde iki inatçı keçi. Biri Çamlıhemşin yaylalarının Laz kızı Narin, diğeri Çukurova'nın güzide Bey'i Ferman. 🌹 Narin, teyzekızının yapacağı doğum için hiç bilmediği Çukurova'ya gittiğinde bir anda kendini içinde buld...