"Ya bi' sakinleş Jisung!"
Felix durumdan bıkarak arkadaşının üzerine bağırdığında, bu beklenmedik hareketle âniden sustu Jisung. Şaşkın gözlerini iç çeken arkadaşına çevirdi ve konuşmasını bekledi.
"Jisung.." Sonunda sakinleşerek elleriyle Omega'nın ellerini kavradı Felix. Bedenini ona doğru çevirdi. "Öncelikle, bu işler öyle tek denemeyle falan olmaz. Kendini neden strese sokuyorsun ki? Bir haftalığına arkadaşımdaydım, gelince sana hap aldım, sende içtin ve oldu bitti." Dedi ellerini çekip birbirine çırparak. "Hem, üzerinden 2 hafta geçti hâlâ belirti göstermedin."
Elini sertçe çekerek sinirli bir şekilde Omaga arkadaşına bağırdı Jisung. "Ve sen bu bir haftada beni arayıp sormadın! Seungmin benden önemli miydi?" Dedi kaşlarını çatıp kollarını önünde birleştirerek. Felix'se kaşlarını çattı ve şaşkınlıkla üzgün feromonlar yayan Omega'ya baktı. "Kanka kaygı seni bâyâ değiştirmiş." Dedi ve güldü. Jisung'sa ona göz devirerek düz surat ifadesini takındı ve kollarını ayırdı.
Ardından ağızından birkaç öksürük kaçmasıyla kafasını yana çevirdi. "Ne güzel durmuştu öksürüğüm. Yine başladı amına koyayım ya!" Kendi kendine söylendi Jisung. Hasta olmuştu o zamanda. Son bir haftadır.
Öksürükle birlikte kusma isteği de geldiğinde, ağızını eliyle kapatarak banyoya koştu. Eğilip içindeki herşeyi boşaldınca nefessiz kalmıştı. Felix'te yanına gelip sırtını sıvazlamıştı destek olmak için. "Sana ne yapsak geçmiyor bu. Grip için olan tüm ilaçları denedik, grip için olmayanları da denedik. Bence bu gün okula gitmeyip bi' doktora görünelim." Felix'in teklifine karşın kafasını kaldırarak sağa sola salladı. "Devamsızlığım bitti benim." Arkadaşının cevabıyla gözleri aralandı. "Lan ne çabuk orospu çocuğu!" Gereğinden fazla yüksek ton kullanmıştı.
Jisung gülerek ayağa kalkıp elini ve yüzünü yıkadı. Havluyla kurularken mırıldandı. "Kalk gidelim, hazırım ben."
×××
Dersin tam ortasındaydılar. Jisung'un midesi hâlâ bulanıyor, kendisini halsiz hissediyordu. Arada öksürüğü tutuyordu ama dersi bölmek istemediği için elini yumruk yaparak ağızının önünde tutuyor ve kafasını eğerek ince sesiyle öksürüyormuş gibi 'öhöm, öhöm' diye sesler çıkarıyordu. Yanında oturan Felix ise arkadaşının bu çaresizliğine gülüyordu.
Midesi bu sefer daha da rahatsızlandı. Eliyle ağızını kapatarak kusma isteğini durdurmaya çalıştı Jisung. Sarışın çocuk, yanındaki gözlerini kapatarak derin nefesler almaya çalışan arkadaşına dönmüştü. Onunla dalga geçmesi endişelenmediği anlamına gelmiyordu.
"Jisung, iyi misin?" Elini mavi saçlı oğlanın omuzuna yerleştirdi destek olmak istercesine. Jisung ise mide bulantısının geçtiğini düşünerek elini ağızından biraz aralıda tuttu ve iyi olup olmadığını yokladı. Kafasını olumlu anlamda sallayarak duruşunu dikleştirdi. Fakat, hareket ettiği gibi kusma isteği arttı ve daha fazla dayanamayarak izin bile almadan koşarak sınıftan çıktı.
Felix şaşkınlıkla yerinde çivilenmiş ve gözleri arkadaşının az önce çıktığı sınıf kapısında kenetlemmişti. Öğretmen anlamaz bakışlarla Jisung'un sıra arkadaşı Felix'e beklentiyle bakmıştı.
"Kusura bakmayın, rahatsız biraz. Kendini durduramadı. Onun adına özür dilerim." Utangaç tavırlarla cümlesini bitirdi. Öğretmen de çok fazla üzerinde durmayarak dersine döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stuller/MinSung [omegaverse]
Fanfiction"Sen delirdin mi Jisung! Katil ile yatmak nedir orospu çocuğu?!" [Student × Killer] Lee Minho × Han Jisung