3

8 3 6
                                    

Yorumlarınız benim için değerli. Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın lütfen.

Keyifli okumalar.

Sizi seviyorum :')

*****

Aradan birkaç hafta geçmişti, dersler de uygulamalı dersler de artık yoğunlaşmaya başlamıştı. Bugün dersim geç başlıyordu ancak laboratuvar ödevlerimi yapmak için biraz erken gelmiştim.

Üstüme siyah kumaş pantolon, pembe crop hırka, siyah kaban ve jordan giymiştim. Arabamı park ettikten sonra her zamanki kahveciden her zamanki gibi amerikano alıp laboratuvara geçtim.

8.30 Kahvesi

Berkay: @Begüm Beşiktaş'a bira içmeye geçiyoruz, dersin bitmiş gel.

Evet birbirimizde ders programlarımız vardı.

Begüm: Otoparkta buluşalım.

Çocuklarla otoparkta buluştuk, buradan hepimiz evlere dağılacağımız için Berkay da kendi arabasıyla gelmişti. Mekana geçtikten sonra hepimiz siparişimizi verdik. Berkay'ın garip bir ilişkisi vardı. Kız, yakın arkadaşının kuzeninin yakın arkadaşıydı. (Evet hepinizde bir ? oldu, farkındayım.) Bu yüzden de sorunlarından Zeynep'e, yani yakın arkadaşına bahsedemiyordu. Ben de yargılamayan ve konu yakın arkadaşlarım olunca her şeyi normalleştirebilen biri olduğumdan bana her şeyini açıkça anlatabiliyordu.

Kız gerçekten güzeldi, kumraldı ve masmavi gözleri vardı. 1.72 boyundaydı ve sıkı bir vücudu vardı, kilosu vücudunun her yerinde orantılıydı. Kardeşimi es geçmeyeyim, Berkay'ım da yakışıklıydı baya. Makedonya göçmeniydi, o da kumraldı ve açık kahve gözleri vardı, 1.83 civarı boyu vardı. Kız iki yıllık bir bölüm okuyordu ve bir yandan da influencer olmaya çalışıyordu. Bazı insanlarda ne kadar güzel olurlarsa olsunlar eğreti durur ya, onda da öyleydi işte. Konuşması bile bir garipti, telaffuzu kötüydü. Ürün tanıtımlarını kullanım talimatlarını, içindekileri okumadan yapıyordu. Berkay'ın bir önceki sevgilisinden sonra melek gibi biriydi, orası ayrı ama dediğim gibi yaptığı çoğu şey üstünde eğreti duruyordu.

Aras ve Burak ise yıllardır tek tabancaydı. Aras'ın hoşlandığı kız çok yakın bir arkadaşıydı ancak tüm çabalarımıza rağmen asla açılmadı. İçten içe ona karşı sevgi besliyor sadece. Burak'ın ise benim ömrüm boyunca tanıdığımdan çok daha fazla kız arkadaşı vardı ama her zaman friendzone'da kalan arkadaştı.

Bana gelirsek... Kaan'a kadar çok düzgün bir insan değildim. Çok fazla flörtüm ve konuştuğum insanlar oldu ancak gerçekten his beslemediğim sürece öpüşmenin ötesine geçebilen biri değilim. Ancak Kaan'la birlikte hayatımda çok köklü değişiklikler olmuştu. Özellikle sevgili olduğumuzda bana yürüyen, benim yakışıklı bulup takip ettiğim herkesi Instagram'dan da Twitter'dan da çıkarmıştım. Ancak o kız takip etmeye devam etmişti.

Ben bunları düşünürken tabii ki bir yandan da boş yapıyoruz. Multitasking diye ben.

Berkay boş yapmamızı bölüp "Begüm hadi arkalarına geç de fotoğrafınızı çekip story atayım" dedi.

Dediği gibi kalktım, onlar otururken ben de hafif eğilip bir elimi Aras'ın bir elimi Burak'ın omzuna koydum.

Storyi attıktan yaklaşık on dakika kadar sonra Berkay telefonuna gelen bildirimi gösterdi:

*Ediz Altay hikayeni beğendi.*

edizaltayy: Herkese selam söyle, birine daha çok.

Ediz'in bu mesajına gülmüştüm. Berkay da o sırada biz konuşurken fotoğrafımızı atmıştı Ediz'e.

Görüşelim Mi? | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin