†★9★†

47 3 0
                                    

Per . Os 3

( Jebana zdzira ) Matka Rzeszy wzieła nazistę i wrzuciła go do piwnicy . Schody do piwnicy były stronę . Rzesza stoczył się z nich i upadł na głowę . Po chwili nazista stracił przytomność .

( Skip Time )

Per . Os 3 ( sorki że ciągle ten ale łatwiej mi w tedy pisać .)

Po 2 godzinach nazista został oblany zimną wodą zrobiła to zdzi znaczy matka Rzeszy .

MR - wstawaj kurwo - sykneła
Rz - nie stary trupie - powiedział
MR - co ty powiedziałaś jebany Bachorze - zapytała i poszła bo bicz . Kiedy wruciła do Rzeszy . Nazista się wsdrygnoł i po chwili jednak kur znaczy matka Rzeszy zaczeła go piczować .

Per . ZSRR ( wkońcu )

Kiedy wróciłem do domu od razu weszłem .
ZS - rzesia jestem - powiedziałem ale nie dostałem żadnej odpowiedzi . Pewnie śpi stwierdziłem . Zauwarzyłem że na ścianie są ruże . Pewnie je namalował dla mnie . Uwielbiam te kwiaty . Weszłem na góre zobaczyć czy Jet w mówił lub w swoim pokoju lecz nie było go w żadnym zaczełem się martwić . A co jak został porwany . O nie .

Flesbbeck ( nie pisałam tego w książce więc macie )

Siedziałem sobie na kanapie gdy nagle podszedł do mnie rzesza . Muał łzy w oczach .
ZS - co się stało rzesia - zapytałem
Rz - wy-wypuścili moją matkę z więzienia - powiedział - po-powiedziała też przed tym kiedy sostała swytana że popamiętamy ją - dodał - a co jak mnie znajdzie ? - zapytał
ZS - nie znajdzie na pewno dopilnuje tego - powiedziałem . ( Sorki że tego nie napisałam w książce )

( Koniec flashbeck )

To na pewno ta jebana zdzira kurwa . Dzwonię na policję .

* Intensywne dzwonienie na policję *

Odbierają

Słucham policja

Chcem zgłosić porwanie

Dobrze wie pan kto by mógł to zrobić

Tak . Możliwe że to matka Rzeszy ( nie chce mi się dawać dla niej imienia XD )

Dobrze . Niedawno wyszła z więźnienia ale mówiła coś że ktoś tam pożałuje że ją tam wsadził nawet możliwe że to ona . Dobra to kto został porwany .

Trzecia Rzesza niemiecka w skrycie rzesza .

Dobrze rozumiem zajmiemy się od razu tą sprawą .

Dziękuję  . Do widzenia

Do widzenia

" Koniec rozmowy "

Mam nadzieję że szybko go znajdą ...

C.D.N

--------------------------------------------------------------
377 słów

Sorki że taki krótki ale nie mam za bardzo weny na ten rozdiał ಥ⁠╭⁠╮⁠ಥ mam nadzieję że wam się spodobał i przepraszam jeszcze raz że taki krótki rozdiał obiecuje że następny będzie dłuższy (⁠☆⁠▽⁠☆⁠) jeszcze raz przepraszam.

★ Kiedy Znalesliśmy Szczęście [ III Rzesza x ZSRR ]★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz