UWAGA ! Tutaj Rzesza ma 8 lat .
--------------------------------------------------------------Rzesza szedł jus do domu . Było już ciemno . Bał się jednej rzeczy i to nie była ciemność tylko jego Matka . Bo chwili był już obok domu . Podszedł do drzwi i otworzył je . Zdjąć buty i kurtkę . I od razu usłyszał krzyk matki .
MR - Ty Gówniarzu ! - wykrzyczała - miałeś być o 20⁰⁰ a jesteś 20¹⁰ . - powiedziała i dała dla Rzeszy z liścia . - Marsz do pokoju i nie dostaniesz dzisiaj kolacji jak i jutro śniadania . - powiedziała stanowczo.Rzesza pobiegł do swojego pokoju rozpłakany . Zamkną drzwi na klucz i wlazł pod kołdre i zaczął płakać . Po paru minutach zasną .
Wstał dopiero o 5⁴⁶ . Miał jeszcze dużo czasu do szkoły . Poszedł na duł zobaczyć czy mamy tam niema . Nie było jej tam . Rzesza szybko poszedł do kuchni wziąć sobie bułkę i zrobił sobie szybko kanapkę . Wzia ja na góre żeby ją zjeśc .
Lecz zapomniał posprzątać . Mama będzie zła pomyślał Rzesza .Po chwili od razu usłyszał swoją mamę .
MR - Czy ty śmieciu robiłeś sobie śniadanie !? - zapytała wściekła Rzesza nic nie odpowiedział . - Mówilam Że nie możesz jeść śniadania ! - krzykneła . Po chwili Rzesza usłyszał kroki . Wiedział że na pewno to jego matka . Szybko podszedł do drzwi żeby je zamknąć na klucz lecz nie zdąrzył .Jego matka była szybsza . Otworzyła drzwi . A w ręku miała szklaną butelkę . Rzesza stał przed nią . Jago matka tylko się zamachneła i uderzyła go butelką w głowe . Rzesza tylko spadł na podłogę i zrobiło mu się ciemno przed oczami . Szkło wbiło się w jego ciało . Rzesza uslyszał kłutnie Cesarstwa z jego matką . Cesarstwo zadzwoniło na pogotowie i na policję .
Policja zabrała Matkę Rzeszy . Lecz ona
zdążyła wykrzyczeć że porzałują tego . Rzesza leżał już w szpitalu . Cesarstwo pytało się co z nim jest . Dowiedział się tylko że będzie mieć traumę przez całe swoje życie i będzie mieć zepsuta psychikę ( czy jakoś tam ) . Cesarstwo Niemieckie się załamało . Ma on nadzieję że Rzesza wyjdzie z tego .( Skip Time ) Rok później
Rzesza obudził się ze śpiączki . Po paru miesiącach Rzesza został wypisany z szpitala . Ze szpitala zabrany został przez ojca .
Rzesza jechał z Cesarstwem w aucie .
RZ - Tato a czy mama jest w domu - Zapytał zestresowany Rzesza na myśl o niej .
CN - Nie nie będzie już z nami mieszkała .
Pewnie też nie wruci . Nie martw się synu . - powiedział spokojnym tonem Cesarstwo . Rzesza się uspokoił .--------------------------------------------------------------
399 słówPrzepraszam że prolog jest taki krótki ale obiecuję że inne będa długie .
Życzę miłego czytania
CZYTASZ
★ Kiedy Znalesliśmy Szczęście [ III Rzesza x ZSRR ]★
Teen FictionKiedyś tu coś napiszę ..... Zaczęto : 29 Mają 2024 Zakończono : 18 lipca 2024 Mam nadzieję że ta książka się wam spodoba (≧▽≦). I przepraszam jeśli są błędy .(。ŏ﹏ŏ)