Sziasztok! Jó olvasást kívánok az új részhez, remélem, tetszeni fog nektek :)
14.
Noah mellettem feküdt, mindkettőnk arca a plafon felé fordult, és csönd volt a szobában. Furcsa, hogy teljesen megszűnt az ágynemű sosogásának a hangja, és a kapkodó légvételeink sem törték meg a némaságot. Oldalra fordítottam a fejem, és ő is rám nézett egy pillanatra. Aztán felült az ágyon. Előre hajolt, a fejét a vállai közé ejtette. Felé nyújtottam a karom, és a mutatóujjammal éppen csak hozzáérve lassan elkezdtem végigsimítani a gerince vonalát. A kis pihék felálltak a karján, és éreztem, ahogy vesz egy mély levegőt.
Összevontam a szemöldököm, és felültem mögötte az ágyon.
- Valami baj van?
- Túl sok... itt feküdni melletted az ágyon, miközben nincs rajtad ruha.
- Miért? - kérdeztem, de ez inkább költői kérdés volt. Noah hátrafordult a válla felett, és zavartan elnevette magát. Leesett, miről van szó, meg sem kellett szólalnia. A térdeimen a háta mögé másztam, és átkaroltam a mellkasát az egyik kezemmel.
- Ne haragudj, kellett egy pár perc szünet, hogy feldolgozzam mindazt, ami történt – suttogtam a fülébe. - Kérlek, maradj.
Noah bólintott, és hátrahajtotta a fejét a vállamra, miközben a szabad kezemmel a hasát simogattam. Lehunyta a szemeit, és belelazult a simogatásba. Éreztem, ahogy a válla leereszkedik, és közben próbál még közelebb férkőzni hozzám.
- Nem kell kétszer... kérned – motyogta sóhajtva, remegő hangon, amikor az ujjaim az alsója korcáig kalandoztak.
- Szabad? - kérdeztem. Az orrom hegyével a nyakán végigfutó ütőeret követve hajoltam le a vállához, aztán feltérdeltem, hogy lássam, mit csinálok.
- Ami az enyém, az a tiéd is – felelte Noah kifulladt, visszafojtott kuncogással. A hajába rejtettem az arcom, miközben én is nevettem. Megőrültem érte, és az illatában akartam fürödni. Ha lehetséges, innentől kezdve éjjel és nappal, mindig és mindenhol.
Kíváncsian a tenyerembe fogtam az alsón keresztül, csak hogy érezzem a súlyát, hogy milyen forró, és nedves. A számban összefutott a nyál, a hátának nyomott péniszem megrándult, és egy pillanatra nekem is le kellett hunynom a szemeimet. Aztán elengedtem őt, és kicsit hátrébb húzódtam.
- Gyere, feküdj vissza, kérlek. Én is szeretném kibontani az ajándékom végre.
- Türelmetlen vagy... Még van három nap Karácsonyig – akadékoskodott Noah, de azért azonnal tette, amire kértem.
Hátradőlt a matracon, kinyújtotta a hosszú lábait, az egyik karját a feje alá hajtotta, a félig leeresztett szempillái alól nézett és várt. A combjaira ültem, és a tekintetem bejárta az összes tetoválást, ami szem előtt volt. Nekem alig volt minta a mellkasomon és a hasamon, de ahhoz elég, hogy tudjam, kegyetlenül tudnak fájni, amikor készülnek. Az ujjammal megérintettem a tintával átitatott bőrt a bordái felett, aztán feljebb, ahol a régi apró hegei voltak, és amiket tökéletesen eltakartak. De én így is tudtam, hogy hol kell őket keresni. Noah követte a tekintetével a kezeimet, és teljesen csöndben volt egészen addig, amíg az ujjaim az egyik mellbimbójára siklottak. A kis rózsaszín csúcsok kitűntek a fekete-szürke minták közül a mellkasán, magukra vonva a figyelmemet. Hallottam, hogy Noah mélyen beszívja a levegőt, és az izmai mozgására a tetoválások életre keltek a bőrén. Lehajoltam, és egy lágy puszi után az ajkaim közé szívtam az egyik csúcsot, aztán a nyelvemmel simítottam végig az addigra már kemény bimbón. Noah ujjai a hajamba csúsztak, aztán remegve fújta ki a levegőt. Áttértem a másik oldalra is, de nem időztem ott túl sokáig, mert elkezdte tolni a fejem egyre lejjebb. Miközben a hasát puszilgattam, a kezem elindult lefelé a kis szőrcsíkon a köldökétől, és együttes erővel kiszabadítottuk a farkát az utolsó ruhadarab fogságából, ezért magától értetődően folytattam tovább a puszik szórását a hosszán. A nedvesen csillogó makkja felé hajoltam, és megnyaltam, csak hogy érezzem őt. Noah felemelte a csípőjét az ágyról, és erősen a hajamba markolt, miközben én próbáltam kielemezni az ízét. Egyszerre volt sós, édes, és teljes mértékben Noah, a legjobb értelemben, de tudtam, hogy ezt még szoknom kell. Egy pillanatra lekötötte a figyelmem, hogy milyen világos a bőre az enyémhez képest, főleg ott, ahol nem érte nap, utána újra lehajoltam, és a heréitől felfelé végignyaltam őt a nyelvemmel. A hang, amit kiadott, simán beleillett volna egy pornófilmbe, és kezdett megrészegíteni a gondolat, hogy mekkora hatással vagyok rá már egy ilyen aprósággal is.
VOUS LISEZ
From the Grey - Bad Omens fanfiction (NoahxNick)
FanfictionBad Omens fanfiction Noah életében a legjobb barátja jelentette a fényt, a kiutat az otthon elszenvedett bántalmazásokból. Egy traumákkal teli gyermekkor után, amiben annyiszor megfosztották már a szárnyaitól, összeköltözik Nickkel, akinek életcéljá...