From the Grey - 11.

46 6 1
                                    

Sziasztok! Jó olvasást kívánok a részhez :)

11.

Arra ébredtem, hogy valaki dörömböl az ajtón. Először meg voltam róla győződve, hogy még nem tértem magamhoz teljesen, és az egész csak egy furcsa álom, mert ugyan miért dobolná valaki az ajtón a Nowhere To Go-t? De hiába próbáltam magam felébreszteni, a zaj csak erősödött.

- Nick, én vagyok az! - kiáltotta Folio, és hirtelen értelmet nyert a dobolás. - Nyisd ki, légy szíves.

Sokkal nehezebb volt megmozdulni, mint azt gondoltam. Szinte lefolytam az ágyról, és a vállammal a falnak támaszkodva botladoztam el az ajtóig. Amikor kinyitottam, a folyosóról éles fény világított. A szemem elé szorítottam az alkaromat, és az ajtófélfának dőltem, biztos ami biztos.

- Jó reggelt, Napfény! - üdvözölt Folio széles mosollyal.

- Kicsit halkabban – suttogtam alig hallhatóan, mert semmi hangom nem volt.

- Bejöhetek? - suttogta vissza Folio, mire csak megvontam a vállam. Elég volt egy hirtelen fordulat hátrafelé, hogy az egész szoba forogni kezdjen velem. A rosszullét úgy érkezett, mint egy gyorsvonat. A kis távolságot a fürdőig sokkal rövidebb idő alatt tettem meg, mint ahogy gondoltam, hogy képes vagyok rá. Térdre estem a WC előtt, és kiadtam magamból mindent, ami még a gyomromban volt. Aztán újra rosszul lettem a fojtogató alkoholszagtól, és az egész kezdődött elölről. Folio hátrafogta a hajam, ami igazán kedves volt tőle, mert nekem a WC ülőkébe kellett kapaszkodnom, nehogy beleessek. Végre kicsit jobb lett, én pedig rongybabaként pottyantam a seggemre a hideg csempén.

- Soha többé ne hagyd, hogy rövidet igyak – néztem mélyen Folio szemeibe, és a hangom még mindig nem volt több motyogásnál.

- Nem, mintha tegnap bárki meg tudott volna állítani – felelte, és akkor ugrott be, hogy mi történt előző este. Találkoztam velük a bárban, és bosszantott, hogy addigra már ők is ugyanolyan jól érezték magukat az alkoholtól, mint Noah... Gyorsan utolértem őket, és Folio állapotát nézve valószínűleg le is hagytam mindkettőjüket.

- Nem kellett volna annyit innom – mondtam a WC guriga tartónak.

- Az, hogy szakítottál Mayával, elég nyomós indok.

Hirtelen Folio felé fordultam, és az arcáról leolvasva próbáltam kitalálni, vajon mennyit meséltem el nekik tegnap a történtekből.

- Maradhatna ez közöttünk? - kérdeztem reménykedve.

Folio elhúzta a száját.

- Sajnos ezzel már elkéstünk.

- Ezt hogy érted?

- Ez egy jó sztori, figyelj - kezdte vidáman. - Matt délben elindult hozzátok, mert azt hitte, hogy elaludtatok. Bekopogott Noah szobájába, és képzelheted, mennyire ledöbbent, amikor nem Noah, és nem is te, hanem egy ismeretlen csaj nyitott ajtót szinte ruha nélkül – mesélte Folio, és jót mulatott már azon, hogy elképzelte a helyzetet. - Szóval Matt egy rendszer újraindítás után elküldte a csajt, és kirángatta Noah-t a paplan alól, aztán kapott egy kis hideg zuhanyt szegény fiú. Matt őrjöngött a csaj miatt, és azért, hogy Noah is legalább olyan szar állapotban van, mint most te... Aztán fel-alá mászkált, és kikérdezett mindenkit a crewból, hogy hol lehetsz. Örülj, hogy téged nem ő ébresztett.

- Repesek az örömtől – forgattam meg a szemeimet, aminek az lett a következménye, hogy még erősebben kezdett lüktetni a fejem. Óvatosan feltápászkodtam a földről. - Hol vannak a többiek?

- Jolly és Bryan Noah-val vannak most, én pedig jöttem hozzád.

- És mit mondtál Matt-nek, amikor rólam kérdezett?

From the Grey - Bad Omens fanfiction (NoahxNick)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang