[ONC2024] Aisha_Hunter - Ochránce

48 10 1
                                    

Poslední ze série rozhovorů s vítězi Open Novella Contest je tady. Na úplný konec jsme si nechali autorku, která není na scéně Open Novella Contest CZ/SK žádným nováčkem. Spíš naopak. Na stupních vítězů jste ji mohli vidět i minulý rok. A rozhodně má pro nás mnoho cenných rad!
Pojďme nahlédnout do zákulísí tvorby dvojnásobné vítězky ONC - Aisha_Hunter

 A rozhodně má pro nás mnoho cenných rad!Pojďme nahlédnout do zákulísí tvorby dvojnásobné vítězky ONC - Aisha_Hunter

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Prozraď nám nejprve něco málo o sobě.

Psát jsem začala jako dítě. Už tehdy mě psaní velmi nadchlo a věděla jsem, že je to něco, čemu se chci i nadále věnovat. Bohužel byl můj sen psát utlačen studiem na gastronomické střední škole. Pak jsem si ale řekla, že nebudu dělat to, co po mně chtějí jiní a šla si za tím. Začala jsem studovat tvůrčí psaní pro média literárně scénáristické, které jsem minulým rokem úspěšně ukončila.

Urazila jsem sice velký kus cesty, zlepšení od mého prvního příběhu je nepopsatelné, ale i tak jsem pouze na začátku. Přesto ráda pomáhám druhým se v jejich psaní zlepšovat. Ať již krátkou zpětnou vazbou nebo předáním zkušeností, které jsem zatím nasbírala.

Neustále se pohybuji okolo knih. Momentálně pracuji v jednom českém knihkupectví a zároveň jako externí korektorka pro jedno nakladatelství. Knihy bych asi nikdy nedokázala úplně opustit, jsou mojí velkou vášní.

Mimo wattpad mě můžete nalézt také ještě na Facebooku pod stejným jménem a na Instagramu jako _aisha_hunter_ .


Jaké téma/témata sis pro letošní rok vybrala? Co tě na nich zaujalo?

Vybrala jsem si hned několik témat, ale tím hlavním, a pro mě stěžejním, bylo téma č. 3: Tvým největším strachem jsou monstra číhající v temnotách. Co když se ale sama tím monstrem staneš?

Na celkovém konceptu ONC se mi líbí, že přestože jsou zadaná témata, může s nimi člověk poté ještě pracovat a přepracovat je ke svému. A jak o mně většina ví, píšu především v kategorii vlkodlaci. V tom jsem chtěla letos pokračovat, ale tito vlci jsou víc než jen trochu odlišní. :)

Zároveň jsem se alespoň mírně dotkla ještě dalších dvou témat. Těmi jsou: 44. Jsi jako sníh. Krásný, ale studený.

+ 60. Podívej, co si mě přiměl udělat...

Ty asi není potřeba moc rozvádět. Prostě lehká inspirace pro postavu Ria a jeho chování. Nakonec jsem hodně váhala, na kterou stranu mám jeho postavu posadit. Je to antagonista nebo ne? Běhalo mi to v hlavě poměrně dost dlouho.


Poradila bys něco ostatním soutěžícím při výběru témat? Např. jaké zvolit? Experimentovat nebo ne? Kombinovat témata nebo se držet jednoho? 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 13 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Seznam ztracených duší [rozhovory]Kde žijí příběhy. Začni objevovat