hocaya tesekkur ettik ve yanindan ayrildik.
"kanka hoca geceleri cok dusunuyo bence bu nasi plan amk depoya kilitlemek ne?" dedi taehyung. jake ise hocadan aldigi depo anahtarini salliyordu. jungwon ve jungkook ise guluyordu. her sey guzel gidecekti ama arkalarindan sinirli bir sekilde bakan o ucluyu gormemislerdi.
—————
plani heeseung ve sunghoon haric herkese anlattiktan sonra harekete gecmeye basladik. plan suydu
jay yere su dokecekti ve bir sekilde sunghoonu asagi inmesi icin ikna edecekti biz de heeseunga 'sunghoon sana bir sey diyecek' diyip asagi indirecektik.11b guzel kizlar
jake,heeseung,jungwon,taehyungtaehyung
HEESEUNG KOS AQKOSheeseung
nluyo kizlarjake
kanka sunghoon cagiriyo deponun orayaheeseung
NIYE AMKjungwon
ya annenin dar amcigini sikeyi sorgulama in sovucem simdi sanaheeseung
TAMA————-
heeseungin arkasindan inecektik ama herkesi toplamam biraz uzun surdugundeb gec indik. merdivenden hizlica inerken elimi cebime goturdum ve anahtar yoktu. "kizlar anahtar yok amina koyim"
"NE DEMEK YOK OROSPU COCUGU!" diye bagirdi jungkook.
ve bir anda karsimiza sunghoon cikti hepimiz saskina donduk ve jungwon bir anda asagi kosmaya basladi. herkes onun pesinden gidince sunghoon da geldi.
"heeseung iyi misin!" dedi riki. kapinin onunde bir not vardi sunoo egilip onu aldi ve okumaya basladi.
'kimse hoslandigim cocugu benden alamaz xd heeseung'in da klostrofobisi yok muydu yanlis mi hatirliyorum?
-soob'"amcik kasar." dedi taehyung ve bir anda kosma sesleri duydum.
"cocuklar geldim yedek anahtar var." hepimiz ayni anda "james hoca!" dedik. jungkook bizle gelmeyip james hocanin yanina gitmisti.
kapiyi actigimizda heeseung'i yerde gormustuk. sunghoon onu kucagina aldi ve revire gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
james beytullah ve daddykink ogrenciler
Hayran KurguJUNGWON HAYAT JAY SUPI TAEHYUNG HASRET JAKE BEN HEESEUNG AZRA SUNGHOON SIMRAY RIKI NAZ JUNGKOOK ECEM JAMES BEYTULLAH(ogretmen) LIENA SUNOO NAZIN NISANLISI