Başlamadan önce bir sorum var. Üyelerin hepsini yazmaya çalışıyorum, ayrımcılık yapmadığımı biliyorsunuz fakat yinede 'şu üyeyi daha fazla yaz, bu üyeyi çok az yazıyorsun.' gibi bir düşünceniz varsa belirtin lütfen.
❀•°•═════ஓ๑♡๑ஓ═════•°•❀
Minho yatakta bir oraya bir buraya dönüyordu, gece burası cidden çok sıcak oluyordu. Üstünde tişörtü ve çamaşırı vardı. Bir de uzun çorapları, bunu kim giydirdi bilmiyordu ama kesinlikle fena terlemişti. Gözlerini açmıyordu çünkü uyumak istiyordu, çoraplarını çıkartmakla uğraşmak istemiyordu ama lanet olası çoraplar diz kapaklarının bile üstündeydi.
Bir süre sonra dayanamadı ve ağlamaya başladı, yanında uyuyan bedeni uyandırmıştı. Changbin nolduğunu anlayamamış bir şekilde ona baktı.
"Minho, n'oldu bebeğim? "
"Çıkar." ince battaniyeyi üstünden atıp bacaklarını havaya kaldırdı, changbin onun uzun beyaz çoraplarını çıkardı ve küçüğün bacaklarının hava almasına izin verdi. Onun bu halini görünce klimayı açmaya karar verdi.
Minho klima yüzünden hasta olsun istemiyordu ama bu şekilde de uyuyacak gibi değildi. Minik beden, odanın hafiften serinlemesiyle gözlerini kapattı. kuyruğunu büyük olanın koluna sarıp ona arkasını döndü, biraz olsun rahatlamıştı.
Changbin tekrar uyuyacakken odanın kapısı açıldı ve bir adet yarı çıplak jisung girdi.
"Niye geldin lan sen? "
"Hyunjin kovdu beni. " changbin onun üstüne baktı.
"Chan hyung bitti sen başladın, herkes dal taşşak geziyor evde. Çıplak erkek görmek istemiyorum artık! "
"Senin karın kasın yok diye ağlama." diyip kedi melezinin yanın uzandı.
"Sende çok var sanki, zargana. "
"Gel kapışalım. " jisung doğruldu ve büyüğüne baktı.
"Teke tek lan, yiyorsa. "
"Hadi lan, indiririm ben sen-" jisung ağzına inen tokatla susmak zorunda kalmıştı, sanırım uyumaya çalışan kediyi fazla sinirlendirdiler.
"Cisung, sus. " jisung kedi melezinin yanına uzanıp kendisine oranla küçük elini kavradı, üçüde tekrar uykuya dalmıştı.
.
.
."Huyucin." Minho sabah en erken kalkan kişinin odasına girdiğini görünce kollarınu kaldırdı, açık olan klima yüzünden oda fazlasıyla soğuktu. Hava yağmurluydu, bu yüzden gece olan sıcak kaybolmuştu. Hyunjin, minho'yu kucakladı. Klimanın kumandasını alıp ayarı düşürdü, bu iki salağın hasta olmasını istemiyordu.
Minho'yla beraber aşağı indi, oturma odasında küçüğü izlesin diye en sevdiği çizgi filmi açtı ve mutfağa yöneldi.
"Huyuncin, sende izle. " duyduğuyla geri döndü, sanırım sabah kahvesini daha sonraya erteleyebilirdi.
"Wini! " dedi televizyondaki ayıcığa bakarak, bu çizgi filmi çok seviyordu.
Bir kaç saat çizgi film izlediler, evin geri kalanı uyanınca minho'nun şımarma vakti gelmişti. Şirinliğini kullanarak herkesi kontrolü altına alıyordu.
Şuan ise kuyruğunu sallayarak seungmin ve jeongin'in arasında oturuyordu. Diğerleri kahvaltı hazırlarken Maknae line çizgi film izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*•̩̩͙✩•̩̩͙𝑳𝒐𝒐𝒌 𝑨𝒕 𝑴𝒆! *•̩̩͙✩•̩̩͙*˚
RandomKedi melezleri için olan hastanede kalan Minho, tamamen siyah görünümlü bu 7 gençten korkumuştu. Artık onlarla beraber mi kalacaktı? "Korkuyorum." "Korkma miniğim, artık sadece biz varız." ! Little space içeriyor, cinsellik içermez!