ilgi

443 53 9
                                    

Yorum yapmıyorsunuz uzuluyorum ಥ_ಥ

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Birkaç gündür grupla uğraşan üyeler yüzünden Minho istediği ilgiyi görmüyordu, hatta bazen evde tek kalmak zorunda oluyordu. sabahları tek başına uyanıyor, akşamları tek başına uyuyordu.

Doğru düzgün yemeklerini yiyemiyordu, sadece hyunjin'in çıkmadan önce hazırladığı patates püresini yiyordu.

Açıkçası ne yaptıklarını hiç bilmiyordu, tek bildiği şey dans edip şarkı söyledikleriydi. Ama bu onun için güzel bir şey değildi, kimse onunla ilgilenmiyordu.

Hem Nayeon noonası da gelmemişti, neden gelmemişti? İstemiyor muydu ki onu?

Yine sabah tek başına uyandı, bu olay ne kadar onun bağırarak ağlamasını sağlasada o ağlamamaya çalışıyordu. Yataktan kalktı ve odasından çıktı, duvardan destek alarak yürümeye başladı. Merdivenleri inerken neredeyse düşüyordu ama düşmedi, tekrar gözleri dolarken mutfağa gitmeye devam etti. Mutfağa girdiğinde hiç kimse yoktu, emziğini aradı. Masanın üstünde buldu emziğini, aynı zamanda küçük bir tabakta gördüğü patates püresi ile yüzünü buruşturdu.

Oturma odasına gitti ve açık olan televizyonu izlemeye başladı, gözleri tekrar kapanıyordu.

.
.
.

"Minho, neden burada uyudun bebeğim? " jisung eve girdiği gibi gelmeyen sesle şüphelenmişti, küçük kedi uyumuştu. Bu yüzden ses yoktu evde, minho'yu uyandırmak için oturma odasına yönelmişti.

İri gözlerini aralayan Minho, gördüğü yüzle sevindi. Kollarını jisung'a uzattı ve onu kucaklamasını bekledi, jisung onu kucaklayınca minho'nun uyurken terlediğini fark etti.

"Bebeğim çok terlemişsin, gel üstünü değiştirelim. " üst kata çıktı ve minho'yu geniş yatağa yatırdı, ilk tişörtünü çıkardı sonra da yenisini giydirdi. Altındaki şortu da çıkardı, yeni şortu giydirmeden önce minho'nun kalçasına vurdu.

Minho dan gelen mırıltılar karşısında güldü, açımadığını biliyordu ama birden çıkan sesle küçük olan şaşırmıştı.

"Yemek yedin mi Minho? "

Olumlu anlamda kafa salladı, jisung onu oturma odasında oyuncakların olduğu yere bıraktı ve mutfağa ilerledi.

Masanın üstünde hiç dokunulmamış patates püresi ile kaşlarını çattı, Minho yemek yememiş miydi?

"Minho ne yedin? " diye bağırdı mutfaktan.

"Püye." yalan söylemişti ama neden yalan söylemişti ki?

"Buraya gel Minho. "

Minho sarhoş adımlarıyla mutfağa geldi, jisung onu masaya oturttu.

"Neden yemeğini yemedin. "

"Yedim."

"Ama yememişsin." Minho omuz silkti, günlerdir püre yiyordu. Daha ne kadar püre yiyecekti? Zaten hastanede de hep püre yiyordu.

Onlar konuşurken kapı çaldı.

"Bekle burada. " diyerek kağıya yöneldi jisung, diğer üyeler gelmişti. Jisung herkes içeri geçerken Chan'ı durdurdu.

"Hyung, Minho yemeğini yememiş. " Chan kaşlarını çattı.

"Odasında mı? "

"Hayır mutfakta. " Chan hızlı bir şekilde mutfağa giderken, mutfakta hyunjin'le beraber oynayan Minho korkmuştu.

*•̩̩͙✩•̩̩͙𝑳𝒐𝒐𝒌 𝑨𝒕 𝑴𝒆! *•̩̩͙✩•̩̩͙*˚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin