sweethearts FM

100 29 9
                                    

Sınır dolmadan yeni bölüm istiyorsunuz olmuyor böyle yani yaptığım şeyin karşılığını almak istiyorum olmuyor neredeyse bir ay oldu sınır dolmadı sonra bölüm istiyorsunuz bakıyorum aynı kişi bir yorum bile yapmamış pardon da böyle giderse kaldıracağım fici sıktı bu muhabbet

35 yorum sınırı!!!

✧✦✧

"Minho'nun annesi onu terk etti. "

"Bunun için pişmanım. " dedi kadın, hyunjin güneş gözlüklü kadına baktı.

"Minho'nun nüfusu bize kayıtlı hanımefendi ve sizi görmek istemiyor. " diyerek kapattı kapıyı, bu kadınşa uğraşamazdı birde.

Amacını biliyordu, güya minho'yu yanına alıp evlat alındığı hastaneden gelen parayı alacaktı.

"Ucube kadın. "

•┈┈┈••✦ ♡ ✦••┈┈┈•

"I-ı, huyucin."

"Banyo yapman lazım minho, pis bebek mi olacaksın? "

"I-ı minho pis bebek olmayacak. "

"O zaman banyoya. "

Hyunjin kucağındaki yarı çıplak çocukla beraber banyoya ilerledi, jisung ve felix'de onun arkasından geliyordu. Hyunjin, çocuğu Jisung'un kucağına verip suyu ayarlamaya başladı. Jisung ve felix ise çocuğun çıplak göbeğine dokunup gıdıklıyorlardı, minho'nun yumuşak ve küçük göbeği herkesin favorisiydi.

Hyunjin ısınmış suyu köpürtüp birkaç oyuncak attı, havalar soğuduğu için küçük olan banyo yapmak istemiyordu.

Jisung yavaşça çocuğu ılık suya bıraktı, çoktan kaşları çatılmış ve kulakları dikleşmişti.

Felix onu suyun içindeki oyuncaklarla oyalarken Hyunjin saçlarını ve kulaklarını ıslatmıştı, minho ise mavi suyun içindeki oyuncak ördeğe bakıyordu.

"Cikcik."

"O bir ördek Minho. "

"Feliks! " diyerek oyuncağı Felix'e uzattı, küçük olan ördekleri civciv sanıyordu ve bunları da Felix'e benzetiyordu.

"Ben? Bana civciv yok mu? "

"Cisung, sus! " sabah kahvesinden içirmediği için şimdi trip yiyordı jisung, hep yanan o oluyordu.

Jisung ağlar gibi yaptığında minho ona da ördek vermişti.

Hyunjin küçüğün saçlarını kulaklarına dikkat ederek durularken, jisung ve felix onu oyalıyordu.

Hyunjin küçüğün kulaklarını kaşımaya başlayınca Minho kafasını onun eline yasladı, kulaklarının kaşınması ve ılık su onu mayıştırmıştı.

Banyo zamanı bitince Minho en sevdiği oyuncağı ile beraber meyveli yoğurt yemek istemişti. Felix doğal içerikli bir çilekli yoğurdun içine donmuş meyvelerden koymuştu, Minho böyle yemeyi seviyordu.

Arada bir Felix'e de vererek yemişti meyveli yoğurdu.

Şimdi ise öğle uykusu zamanıydı.

Eve yeni gelen seungmin çocuğun sütünü hazırlamıştı küçük bir biberona, hyunjin ve jisung minho'yu uyutmak için kavga ederken o küçük çocuğun elinden tutup üst kata çıkarmıştı çoktan.

Minho yatağına uzanınca seungmin de yanına yattı, Minho uzun zaman sonra -yani dört gün sonra- seungmin ile uyuduğu için çok mutluydu. Sütünü içerken gözleri kapanıyordu artık, fazla direnmedi ve kapattı gözlerini.

İyi uykular Minho!

༶•┈┈⛧┈♛ ٭ ♛┈⛧┈┈•༶

Cılek yok artık sıze

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

*•̩̩͙✩•̩̩͙𝑳𝒐𝒐𝒌 𝑨𝒕 𝑴𝒆! *•̩̩͙✩•̩̩͙*˚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin