Herkez büyük salonda heyecanlı bir bekleyiş içindeydiler. Bende dahil olmak üzere bir grup kız heyecandan tırnaklarını yedi. Heycanımızın sebebi sınıfların güç seviyemize göre olucak olması gerçi ben çok yüksek bir seviye beklemiyorum. Müdüremiz kürsüye çıkıp bir kaç öksürük ile olmayan dikkatimizi çekmeye çalıştıktan sonra konuşmaya başladı ."sevgili öğrenciler bu yılda heryılki seviye sınavına tabi tutulacaksınız ama tek bir farkla bu sene profesör Tina yerine okul seçicek bilyorsunuz geçen sene ki saldırılarda profesör çok ağır yaralar aldı .
Müdüremiz konuşmasının sonlarında sesinin titremesine engel olamadı sanırım sevdiği biriydi sonrasında ise hepimiz sırayla kürsünün yanında ki koltuğa oturup elimizi duvara koyduk bir süre sonra seviyemizi belirten tok bir ses salonun içinde yankılandı herseferinde içimin ürpermesinin neden oldu . Sıranın bana geldiğini belirten Müdüremiz en az benim kadar heyecanlıydı sanırım ama benden fazla değil . Çünkü bugüne kadar hiç bilinmezin içinde boğuldumu hatırlamıyorum. Herkez kürsüye ulaşmam için yol veriyordu bir yandanda iyi şanslar diliyorum. Burayı sevicem sanırım ama bukadar güler yüz içimdeki ürpertiyi gideremiyor. Koltuktaki yerimi aldıktan sonra bir an tereddütte kaldimsada elimi duvara koydum ve heyecan içinde beklemeye başladim ve beni ürperten yine o tok ses "çaylak Elana okulumuza hoşgeldin " diyerek kahkahalar eşliğinde son buldu hemen yüzümü buruşturdum komik olan birşey göremeyince hızla sahneden indim ve ilerlemeye çalışırken bir kaç insana çarpmıştı şuanda bunu önemseyemiycek öfkeliydim bu normal değildi benim için bile Ellerimde kıvılcımlar çıkmaya başladı bunlar canımı yakmıyordu ama durum iyide görünmüyor du .korkmaya başlamıştım durmasını istiyordum ama dahada büyüme olup bir çif ateş topu olunca Ellerimde iyice panik yapmaya başladım etrafima baktığımda okulda deyildim artık napıcaktim ben şimdi. ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《GİZEMLİ KASABA 》
RandomBu hikaye hem fantastik hemde bir çocuğun verdiği kayıplarına karşın ayakta kalmaya devam etmeye çalışması. Bu zorlu süreci atlatıp atlatamayacağı hala tam bir muamma Elana acaba daha ne kadar dayanabilir bunlari ben bile kestirmemiyorum