~~~~~~~ertesi gün ^^^^^^^^
Gözlerimi araladığımda busefer revirde olmadığımı anladım bu oda turkuaz ağırlıklı idi. Bu tesadüf mü yoksa Key'in işimi kararsız kalsamda az ötemden bir ses sorularımı sormadan yanıtladı. "Bu Odalar sihirlidir senin iç dünyan ile doğrudan doğruya bağlantısı vardır "
Bu cümle ile içimde garip bir his oluştu tam olarak tanımlayamadığım kız bu halime ufak bir kahkaha attı sinirle yüzümü buruşturdum. Hah sanki komik birsey vardı içimdeki öfke ile odamin rengi de açık mavi daha doğrusu gökyüzüne büründü bu durum aniden rahatlamama neden oldu. Kendimi toparladığımda ise istemsiz olarak kızı incelemeye başladım beyaz bir teni simsiyah uzun kendinden düz saçları ve biçimli zayıf vücudu ile oldukça zarif duruyordu ahh o gözlerde ne kan kırmızısı gözleri ile bende hayranlık uyandırdı. "Tina " kızın sesi oldukça umursamaz ve tok çıkmış bende cevap verme isteği bırakmamıştı yinede cevap verme isteği duydum düz bir ses tonu ile "Elena "dedim biliyorum deyince afallasamda kendimi toparlamış ve soru soran bakışlarımı yollayıp cevap bekledim Tina derin bir iç çekip konuşmaya başladı.
Sen Alexander ve Leyla'nın kızısın "NEEEEEEE sen nerden biliyorsun "diye haykırabilmiştim sadece nasil olur da onların ismini ağzına alır ben o iki isimden nefret ettiğim kadar hiç birşeyi umursamadım ben o iki isim yüzden kendimi yoksaydım kendi varlığımımdan insanlarının varlığından iğrendim Key'i hiç bir zaman hak ettiği gibi sevemedim hep gidicekmiş gibi mesafemi korudum hersey o iki lanet isim yüzden beni kendilerinden mahrum bırakıp gittiğinde ben ben yok oldum şimdi o lanet isimleri nasıl ağzına alır nasıl. Bütün öfkem bir anda yüzeye çıkmış ve ortalığı yakmaya hazırdı sanki ama hemen aklıma Key'in nadir zamanlarda olan gülümsemesi aklıma geldi ve kafamın içerisinde yine Key'in sesini duydum "sakin ol bırak anlatsın dinle aradığın cevaplar onda " bu da neydi şimdiKey bunu nasıl yapıyor bilmiyorum ama herseferinde şaşkına dönüyorum. Adının Tina olduğunu öğrendiğim kız yatağımın baş ucuna bağdaş kurarak oturup sırtını yastığıma yasladıktan sonra yine derin bir iç çekip "Key'e hak vereceksin "dediğinde hiç ama hiç inanasım gelmiyor nedense anlatacağı ne olursa olsun bu saatten sonra ilgimi çekmiyor. Ona düz bir sesele "devam et "dedim. Şuanda key in nasıl kafamdaki sesini nasıl duyduğu inanın hiç mi hiç merak uyandırmiyor ben sadece bu kızın kim olduğunu ve benden ne istediğini merak ediyorum .
Alacağım yanıtlar midem i kaldıracağından hiç şüphem yok ve bu iyice canımı sıkmaya yetti.《《《《《GEÇMİŞ 》》》》》
Bu gün bu Sabah içimde bir sıkıntı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《GİZEMLİ KASABA 》
RandomBu hikaye hem fantastik hemde bir çocuğun verdiği kayıplarına karşın ayakta kalmaya devam etmeye çalışması. Bu zorlu süreci atlatıp atlatamayacağı hala tam bir muamma Elana acaba daha ne kadar dayanabilir bunlari ben bile kestirmemiyorum