anormal normallik

3 0 0
                                    


~~~~~~~   2 gün  sonrası ~~~~~~~~~
Hemen hemen her şey  normale  dönüyor ama ben  henüz  bu duruma  alışabilmiş değilim.  O lanet  gece de  bize  saldıranlar  bir grup  Vampir miş key  benim için kendini feda ettikten sonra  vampir  olmuş . Lisa ve Kıvırcık'ı ise affettim çünkü hedefleri  ben değil  o göt  kafalırdı  ben de onları  pek sevmemiştim  okulun  ilk  günü valizimi  alıp  saklamışlardı her yerde valizimi  aramıştım  amaçları  ise güçsüz olduğumla  dalga  geçmek  bunu onlara ödeticektim ama daha sonra hala tam olarak  kendimi  toparlamış sayilmam ve Key onun  bu soğuk  ve insan aykırı  duruşuna  nasıl  alışacaktım  hiç bir fikrim  yoktu  fiziksel  olarak pek  bir değişiklik yoktu  ama sanki  bütün duyguları çekilmiş gibi bu bazen  ondan korkmama  neden  oluyordu  ama  yinede  gözlerinde kendimi  bulabilince  rahatliyordum  bu sadece  vampir  olması  ile alakalı  deyildi  farkındayım yinede nedenini  henüz  öğrenmek  istemiyorum daha yanımda olmasına inanamıyorum sanki  sorunca  gidicekmiş  gibi  geliyor  ayağa  kalkar kalkmaz derslere  girmek  istemiştim .
~~~~~~
Hay lanet etek nerden giydim  bu eteği Kıvırcık  haklıymış tamam  fazla kısa değildi  ama yinede Fırfırlı olması  her esintide  havalanmasına  neden oluyor. 
Ahh bu ne böyle  dağa  falan çarptim  galiba derken  bunun  bir tironoit  olduğunu  anlamam  kanımın  çekilmesine neden oldu  bunlar yarı  vampir  yarı  kurt adam biraz büyücü  ve bir parça öldürmeye programlı  insanlarmis key beni  4. Kez  üst üste  uyardı  geçen sene olan savaşta  karanlığın zorla elde  ettiği  öğrencilermis bilinçlerini  kaybetme  riski olduğundan daha  normal alanlarda bulunmuyormuslar  hay sikeyim böle işi tabloya  uyup yanlış  bölgeye  girdim  demektir
Hay lanet nasıl  sağ cikicam  burdan kafamı  kaldirdiğimda çocuğun  bana uzanan kolunu  görünce  tamam  şimdi  işim  bitti   dedim. "Buraya ait değilsin " karşımdaki  tironoit in  bu cümlesi  afallamama neden olsada  kafamı  sallamakla yetindim  bana uzattığı  eli  ile  belimi kavrayip "ilerle ve sus" dedi bende  verilen  emri  yerine getirdim bir süre  koridorda ilerledikten sonra bir sınıfa  girdik  ve herkes biz içeri  girince  bize bakıp savaş  moduna geçti bu kendime daha  çok kizmama  neden oldu benim yüzümden burda  bu duruma idi. Hay lanet tablolar Hayır  onlara uyanda. Sorun  yok sadece  yanlış  bolgedeydim  diye  haykirdim  bu sırada  çoktan  biri  saldirmis  ve benim önüme  o tironoit  atlamişti  lanet olsun baya  kötü  yaralanmıştı . Bedenimi  yine bir öfke  dalgası  sardı ve bu sefer  Key'in  bile beni  durdurabileceğini sanmıyorum çünkü o masumdu  benim  önüme  atlamis  ve yaralanmıştı.  Ellerimde oluşan  alev toplarını  tam olarak nereye  fırlatmam  gerektiğini kestirmemiyordum sadece bunu  yapan odiycek  dedim  ve alev  toplarım  bir kıza  isabet etti  . Tironoit in beni  kolumdan  yakalmasiyla  enerjimin  çekildiğini hissettim.
................
 

《GİZEMLİ KASABA 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin