Pardon yanlış büyü

6 1 0
                                    

Gözlerimi araladığımda hala aynı  odada  olduğumu  görünce biraz bozulsamda  yerimden doğrulmaya  çalıştım sadece çünkü  bir çift  güçlü  kol  beni  engelledi kim olduğunu merak ettiğim  için  kafamı  çevirdim  ve şokk key di. Bir başkaydı  sadece  eksik  bir şeyler  vardı  onda bu yanımdaki  benim  key'im  deildi  sesinde  duruşunda  bakışında  bir değişiklik vardı. Sahi  ne olmuştu  o gece nasıl  hayatta  kalmıştı neden burdaydı  niye beni  bulmamıştı ne halde olduğumu  bilmiyormuydu? Bilmese ne olurdu  beni  tanıyordu ben onundum  hani içimi  birden öfke sardı .  saçımda dolanan  elin  sahibinin  key  olduğunu  görmem  bütün  sinirlerimi  almıştı.  Tam iki yıl   iki
yıl boyunca ben ölüp  ölüp  dirilmiş  kendime  gelememiştim  hani  derler ya  bir şeyi kaybetmeden  değeri  anlamaz  diye  benim  kide  o hesaptı  o duvarlarımı  kırabilen tek insandı benn o insanı  kaybetmenin  verdiği  acı  ile duvarlarımı dahada  sağlamlaştırmıştım oysa  . Şimdi  ise yanımdaydı napmalıyım  hiç bir  fikrim  yok hem  eski  key  yoktu karşımda bu beni biraz  tedirgin  ediyor  ayrıca  eğer  cidden  korktuğum  kadar  değişmiş  ise  napacağımı  bilemiyorum ama  bu konuyu  bir an önce  açıklığa  kavuşturulması  gerek belirsizlik bana  göre  değildi benim  için ya hep  ya hiç idi. Beni düşüncelerimden sıyıran ve yerimden sıçramama neden olan kapı  sesine  sağlam  bir  küfür  savurdum  lanet  olsun incinen  belim  sıçramala  acımıştı Key  inlememin nedenini  anlayınca  bir şeyler  mırıldanıp  yanağımı  okşadı  ve bay  bay  acı! ! Kendimi  iyi  hissedince içeri  giren  kızları  süzmeye  başladım.  Kızlar son derece  Üzgün  ve pişmanlık  akan  suratlar  ile bana  bakıyorlardı  ve  bu beni şaşırttı ama merakım  bunu dikkatimi  çekemeyeceği  kadar çoktu  şuan  kızlara  karşı  içimde  garip  bir  sempati  duymaya  başlamıştım . Uzun  düz  saçlı kız sanki  konuşmayı  yeni öğrenmiş  gibi  lafa başladı.
"Merhaba  ben Lisa  ve biz çok  Üzgünüz " Lisa 'nın  sesi sonlara doğru  ağlamaklı  çıkmıştı ardından Kıvırcık uzun  saçlı kız lafa  atladı  "bu halde olmanın  sorumlusu  bizis " kızlara tuaf tuaf  bakmaya başlamıştım  artık  çünkü  hiç bir  bok  anlamamıştım. Neden  Özür diliyorlardı ne yapmışlardı da bu kadar üzgündüler kafam bi milyon du  şu an . Adının  Lisa  olduğunu  öğrendiğim  kız kendini toparlamaya başlayınca tekrar konuşmaya  başladı.  " bizimle  uğraşmaya  bayılan  üst  sınıflardan  bir grup  vardı  o grubun  liderinin  geçici  olarak güçlerini  kaybetmesine  yariycak bir büyü  hazırlamıştık büyüyü  tam  ona yapacakken  sen önünden  geçtin ve senin  gücün  henüz  uyanmadığı  içinde  tam  tersi  etkide bulundu " konuşmasını bir  çırpıda  bitirmişti  ama benim  idrak  etmem  zaman aldı fazla  değil  bir iki  dakika tam kız lafına devam  edicekken elimle  bir dakika işareti  yaptım  ama kolumu  kaldırmak çok zor gelmişti  o serseri  napmıştı  bana  ve ben şuanda nerdeydim lanet  olsun ki  takatim  kalmamış  ve gözlerim  kapanmaya  başladı. ....

《GİZEMLİ KASABA 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin