Je probeert iedereen gelukkig te maken.
Je wilt niemand teleurstellen, waardoor je achteruit loopt op je eigen taken.Ja.
Je verliest jezelf door iemand anders te creeren.Uiteindelijk zie je dat je niet iedereen blij kan maken.
En toch blijf je het proberen.Ik ben trots, omdat in deze tijd aan andere denken zeldzaam is, maar nu is het tijd om voor mezelf te zorgen.
De echte ik heeft namelijk lang genoeg gelegen bij het vuilnis.
De volgende dag stapt Matthy nog steeds vermoeid het kantoor binnen. Hij had vanochtend een paniekaanval, omdat Robbie de comments voor ging lezen, maar hij wou dat nog niet. Hij las ze wel als hij alleen was. Hij zet dan ook zn tas neer en pakt dan zn taptop daaruit. Hij neemt zn air up mee en loopt naar boven. 'Kom je straks weer naar beneden, we hebben opnames' roept Luuk hem na. Matthy knikt en loopt door. Hij loopt naar de voetbaltafel en gaat daar in het hoekje op de grond zitten. Hij opent zn laptop en gaat naar de video. Rustig leest hij de comments. De tranen vloeien over zn wangen, terwijl het best wel meevalt, hoe erg de meeste comments zijn.
Jezus christus man, hun ook al, deze wereld is niet meer normaal. Ik hoop echt dat ze dood neervallen.
Matthy sluit zn laptop en legt hem weg. Hij trekt zn knieen op en huilt daar hard in. Als hij dan na eventjes wat rustiger is pakt hij zn laptop weer. Hij gaat naar de video op Rob zn kanaal en leest daar de comments. Na eventjes merkt hij zich toch vermoeider worden en sluit zn laptop, waarna zn ogen.
-
De jongens hadden Matthy al meerdere keren gebeld, dat hij moest komen voor de opnames, maar hij nam niet op. Robbie heeft er dan ook voor gekozen om naar boven te lopen en te kijken in wat voor staat hij Matthy aan zal treffen. Pas als hij weet wat er is, zal hij de andere erbij halen. Robbie loopt rustig rond, tot hij Matthy ziet zitten. Robbie glimlacht en loopt richting de trap. 'Kom maar jongens' zegt Robbie en loopt weer naar Matthy. Hij hurkt voor Matthy neer en de andere daarachter. 'Word je wakker lieverd' zegt Robbie en wrijft over de arm van Matthy. Matthy leunt enkel mee in het contact van Robbie en legt daardoor zn hoofd tegen de schouder van Rob. 'Hey, we hebben opnames schat' zegt Robbie, maar Matthy slaapt te diep. 'Hey' roept Robbie. Bang dat de jongen misschien helemaal niet hier is. Matthy schrikt rechtop en wrijft in zn ogen. Hij kijkt op en ziet de jongens zitten. 'We gaan opnemen maatje' zegt Milo. Matthy knikt en gaapt een keer. Rustig staat hij op en neemt zn laptop mee. Hij legt hem op zn bureau en doet zn zendertje om. Rustig loopt hij mee naar de bus.
-
'Matthy, wakker blijven' zegt Raoul tegen de jongen naast hem. 'Ben moe' zegt hij. 'Hoe komt dat dan' vraagt Raoul. Matthy haalt zn schouders op en draait zich naar Raoul. Hij doet zn capuchon weer op en legt zn hoofd op de schoot van Raoul. Raoul schrikt een beetje van de plotselinge actie, maar glimlacht dan wel. Die jongen is inderdaad gewoon kapot moe. T is dan ook niet veel later dat Matthy zn benen wat optrek, zich wat comfortabel maakt en zn ogen volledig sluit. 'Rob, we zijn toch bij Matthy's huis in de buurt. Ik denk dat we hem beter op bed kunnen gaan leggen' zegt Raoul, tegen Rob die rijd. 'Ja dat is prima dan rijd ik daar nu heen' zegt Robbie. Raoul knikt en wrijft rustig over de arm van Matthy.
10 minuten later, tilt Robbie, Matthy uit de auto en maakt de deur open. 'Als iemand eventjes de spullen van mij en Matthy wilt ophalen op kantoor, dan blijf ik bij Matthy, mocht er iets zijn, want er moet iets zijn, waardoor Matthy zo vermoeid is' zegt Robbie. Koen knikt en gaat met Milo richting kantoor. Robbie tilt Matthy naar de slaapkamer en legt hem daar in bed. Hij doet voorzichtig zn schoenen en broek uit en stopt hem in, waarna hij de kamer weer verlaat. Raoul zit rustig op de bank en kijkt op als Robbie met 2 glazen cola komt. 'Als ie wakker is zal ik met hem gaan praten, maar ik laat hem nu rustig slapen' zegt Robbie. Raoul knikt en Robbie zet een film aan.
JE LEEST
apocalypse||mabbie
FanfictionBoek 1/2 Robbie en Matthy hebben al jarenlang een relatie. Niemand weet het, maar als ze de stap zetten om het te vertellen, durft 1 van hen niet. Hij is bang. Bang dat het het einde van de wereld is voor hen. Hij raakt emotioneel onstabiel en heeft...