hoofdstuk 9

173 12 0
                                    

Ik ben echt wel heel sterk, maar heel soms.
Heel soms wil ik dat ook gewoon even niet zijn.

Dan wil ik vastgehouden worden, heel stevig en fijn.
Alleen maar horen dat alles goed gaat komen.

Dat ik mijn tranen gewoon voor heel even mag laten stromen.








Voorzichtig wrijft Robbie over de arm van Matthy. Hij kon wel tegen de jongen gaan praten, maar hij had zn oortjes in dus wist Rob dat hij hem niet wakker zou krijgen. Matthy merkt de aanraking en word daardoor wakker. Hij gaat rechtop zitten en wrijft in zn ogen. Hij haalt zn oortjes uit zn oren en stopt ze in het hoesje. 'Ik heb het eten klaar lieverd, anders had ik je lekker laten liggen' zegt Robbie. Matthy knikt en stapt uit bed. Rustig loopt hij achter Robbie aan, naar beneden en gaat aan de eettafel zitten. Robbie glimlacht kort naar Matthy en maakt dan een bord met sticky kip voor Matthy en hemzelf. Hij zet het voor Matthy neer, die rustig en in stilte begint te eten.

'Zal ik je dan dalijk rustig een massage geven?' Matthy kijkt op en knikt. 'Ga maar alvast lekker naar boven, hm? Als je nog iets wil doen misschien wil je nog wat muziek aanzetten of wil je nog eventjes voor jezelf, dan mag dat' zegt Robbie. Matthy knikt klein en loopt naar boven. Robbie ruimt al het vaat op en sluit alle deuren beneden, waarna hij de lichten uitmaakt en naar boven loopt. Hij pakt uit een kasje in de badkamer een fles massage olie en neemt ook een handdoek mee. Als hij de slaapkamer inloopt, ziet hij Matthy rechtop slapen. Die jongen is kapot. Robbie maakt een foto en maakt hem dan wakker. Wat verward kijkt Matthy in het begin rond, maar gaat dan stil liggen op zn buik. 'Goed, ik doe voorzichtig en als ik je pijn doe, zeg je dat' zegt Robbie. Matthy knikt klein en Robbie gaat voorzichtig op het achterwerk van Matthy zitten. 'Is dat oke?' Matthy knikt en Robbie doet de massage olie op zn handen. Voorzichtig begint hij bij de schouders van Matthy en gaat dan richting de rug.

'Ga je eventjes op je rug liggen, dan doe ik je borst en buik ook nog eventjes' zegt Robbie. Matthy draait zich op zn rug en kijkt in de zachte ogen van Robbie. 'Ik zal op je bovenbenen gaan zitten of je moet het er al mee eens zijn dat ik op je lul moet gaan zitten' zegt Robbie zacht. 'Bovenbenen' zegt Matthy zacht. Robbie knikt en glimlacht, waarna hij op de bovenbenen van Matthy gaan zitten. Hij pakt weer wat massage olie en begint dit keer bij de heupen en buik van Matthy. 'Ben je niet meer boos op mij nu?' Matthy schud zn hoofd en kreunt zachtjes van pijn als Robbie bij de ribben komt, iets onder zn borst. Robbie neemt het alleen niet op als een kreun van pijn en gaat daarom daar door. Na eventjes knijpt Matthy zn ogen dicht en pakt Robbie zn hand weg. 'Je doet me pijn' mompelt Matthy. 'Owh sorry Matje' zegt Robbie en buigt voorover. Hij geeft Matthy een kusje en gaat dan verder en ontwijkt de pijnlijke plekken.

'Ik kan ook het bad laten lopen?' Matthy schud zn hoofd. Hij wilt gewoon eventjes snel douchen en daarna in bed kruipen en slapen. Robbie knikt en zet de douche aan, waarna hij zich uitkleed. Matthy doet ook zn boxer uit en stapt samen met Robbie onder het water. Zn hoofd leunt tegen de schouder van Rob en hij ontspant van de zachte stralen water. 'Alles oke?' Robbie gaat voor de jongen staan en heeft de handen vast. Meteen leunt Matthy weer in het contact. 'Hey, wat is er schatje' vraagt Robbie bezorgd. 'Moe' hoort hij zacht. Robbie knikt klein, arme jongen. 'We doen gewoon eventjes snel douchen en dan gaan we in bed liggen' zegt Robbie. Matthy knikt en zeept zn haren in. Hij doet meteen ook zn lichaam, zo kan hij nog sneller naar bed. Robbie glimlacht als de jongen alweer onder de straal staat.

'Droog je maar alvast af schat, ik kom zo' zegt Robbie als Matthy al klaar is. Matthy knikt en droogt zich snel af. Hij doet een schone boxer aan. Hij ziet Robbie zich afdrogen en loopt daarom al naar de slaapkamer, waar hij een hoodie van Robbie steelt en die aandoet. Hij zet de capuchon op en gaat in bed liggen. 'Slaap je al' vraagt Robbie als hij in een boxer de kamer binnen komt. Matthy schud zn hoofd en gaapt. Robbie lacht zachtjes en maakt het licht uit. Rustig gaat hij naast Matthy liggen en neemt hem in zn armen. 'Mag ik je onder de trui kriebelen?' Matthy knikt, maar merkt er niet veel meer van.

apocalypse||mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu