4.Bölüm

584 61 20
                                    

Adını bilmediğim🤫:
Günaydın perim.
Nasılsın?
Tam 5 gündür, siktiğimin 5 günüdür tek bir kelimene hasretim be meleğim.
Seni sıkmamak için sabrettim.
Ama olmuyor.
Senin benden uzaklaşacağın fikri bile kor gibi yakıyor yüreğimi.

Siz: Günaydın.
İyiyim. Sen nasılsın?
O kadar özledin mi beni?
Bana alan yarattığın, baskı yapmadığın için teşekkürler.
Ben de aslında bu gün sana yazacaktım.

Adını bilmediğim🤫:
Oh be. Geberdim be güzelim hasretinden.
Yemin ederim hiç böyle olmamıştım.
Hiç hevesle iki kelimeyi bekleyip ona muhtaç olmamıştım.
Ama ben sana, sesine, nefesine olduğum kadar birkaç kelimene de muhtaçmışım.

Siz:Şey... Hmm, ne diyordum?
Heee. Ben de sana yazacaktım bu gün.

Saçmalamıştım resmen. Ama gerçekten de kelimeleri o kadar güzel, büyüleyiciydi ki,insan kendini kaybediyordu. Silkelenerek kendime geldim ve parmaklarımı klavyede gezdirmeye başladım.

Siz: Ben bu beş günde çok düşündüm.
Fazlaca sorguladım herşeyi.
Seninle olsak nasıl oluruz? Birbirimizi görünce karakterimiz uyar mı?
Ben seni sever miyim? Gibi binlerce soru geldi aklıma ama sonra bunları yaşamadan öğrenemeyeceğimize karar verdim.
Nasıl olur bilmiyorum.
İyi olur muyuz?
Daha mı beter hale düşeriz bilmiyorum ama bir şans vermek istiyorum.
Deneyelim, olursa, birbirimuze uyarsak Allahın nasip ettiği kadarı birlikte oluruz.
Ama eğer olurda anlaşamazsak, o zaman bana bir söz vermeni istiyorum. Olur da,anlaşamazsak diretmeyeceksin.

Adını bilmediğim🤫:
Benim güzelim...
Çok teşekkür ederim sana birtanem.
İnan bana seni bu kararına pişman etmemek için elimden gelenin daha fazlasını yapacağım.

Siz:Umarım. Umarım 2 gün sonra karşıma çıkarsın ve herşey güzel olur.

Adını bilmediğim🤫:
Çıkacağım meleğim.
2 gün sonra karşına çıkıp kalbimin atışlarını sana bizzat ben dinleteceğim.
Sana karşı olan hislerimi bizzat gözlerinin içine bakarak anlatacağım.
Bu mesajı beğendiniz.

Görüldü olmaması için mesajı beğenip sohbetten çıktım ve kafamı yeni başlattığım uygulama dosyasına gömdüm. İki gün sonra günümü tamamen boşalta bilmek için harıl harıl çalışmaya başladım.

2 gün sonra.

Bu gün büyük gündü. Mafya adamım bu gün beninle buluşacaktı. İçimde çok büyük bir heyecanla yatağımdan kalkıp kişisel bakımımı yapmış, üzerime her an gele bileceği ihtimaline karşı pembe, üç düğme geniş bir gömlek, altıma ise gömleğimden bir tık koyu bir şort giymiş ve heyecanla geleceği anı beklemeye başlamıştım.

 İçimde çok büyük bir heyecanla yatağımdan kalkıp kişisel bakımımı yapmış, üzerime her an gele bileceği ihtimaline karşı pembe, üç düğme geniş bir gömlek, altıma ise gömleğimden bir tık koyu bir şort giymiş ve heyecanla geleceği anı beklemeye başl...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Revnak-ı Gül (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin