1. Bölüm: Başlangıç

370 23 10
                                    

^DÜZENLENDİ^

Medyada Çağla
Neredeyse tüm hayatımı geçirmiş olduğum İzmir artık benim dünyam haline gelmişti. Herşeyiyle seviyordum burayı. Sokakları, evleri, herşeyiyle güzeldi. Kaldığım evde sadece ben ve babam vardık.

Okullar kapanali neredeyse bir haftayı bulmuştu. 2 gün önce bir telefon gelmişti:
-"Alo?"
-"Alo, kiminle gorusuyorum acaba?"
-"Ben yaz okullarından arıyorum."
-"Evet. Ben Çağla Aydın."
-"Yaz Okulunda kayıt yaptırmak için buraya gelmeniz gere-
kiyor."
-"Tamam. Biz bugün babamla geliriz, iyi günler."
Bu konuşmayı heyecan ile babama aktardım. Bu evde sadece ben ve babam yaşıyoruz. Aslında bu olay çok karışık; yıllar önce annemle babam beni dünyaya getirdi. Ama annem olacak kadın bana bakamayacagini düşünüp ben tam 5 yasimdayken babamla beni bir başımıza bıraktı. O zamandan beri ondan nefret ediyorum. Aslında onun yüzünü hayal meyal hatırlıyorum. Babamdan her ne kadar resmini göstermesini istesemde ne alâ!!
Zaten pek de merak etmiyorum onun yüzünü! Herneyse, biz konumuza geri dönelim. Ben konuyu babama soyledikten sonra ikimiz beraber benim okuluma gittik (benim okulum derken kışın gittiğim okul yani...:))
Müdür Bey yaz okulunun Antalya'da olacağını söyleyince babamla ikimizin gözleri fal taşı gibi açıldı. Bu neydi şimdi? Ben Izmir'de taaa Antalya'ya mı gidecektim! Müdür kayıt için imza istediğinde babam bu konuyu düşünmesi gerektiğini söyledi. "Offf,,pofff..."
Eve geldiğimizde babam:
-Kızım sanırım bu iş olmayacak
-Babaa, iyimisin sen? Ben bu okula gitmeyi ne kadar çok istiyorum bilmiyormusun?
-Bilmez olur muyum hiç tatlım. Ama seni taa Antalya'ya göndermek... Ne bileyim hiç içime sinmiyor.
-Ya babacim N'OLURRRR!!!
-Peki, peki. Sen hazırlamaya başla o halde. Biliyorsun 1 günün var. ☺
Sevinçle odama koşup yatagimin altında kullanilmayi bekleyen nike valizimi tek hamleyle çıkardım. Daha sonra gardrobumun içine bir göz gezdirdim; ben ne kadar da zevksiz bir kızmışım! Herkes sıcakta şort-etek giyerken ben eski moda olan ispanyol paça giyiyorum. Yok böyle olmayacak, benim kendime çeki düzen vermem gerekiyor. Yarın ilk işim alışverişe gitmek olacak.

Melek Olsam? |Melek serisi 1|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin