لە ماڵێکی پڕ لە دەنگە دەنگ، دوو کەڕی بچووک بەدوای یەکەوە ڕادەکەن گەورەکە بۆ گرتنی بچووکەکە چونکە ئەو پڵشیە خۆشەویستەکەی بردراوە و دەیهەوێ بیهێنێتەوە، بەڵام دڵنیایە وەک ئەوانیتر ناتوانێت و دەدۆڕێت لە بەرامبەر بچوکەکە
یوونگی: ئەرێ پێمی بدەواااااا.
هاواری دەکرد و بەدوای ئەوەیتر ڕای دەکرد لەسەر پلیکانەکان بۆ خوارەوە.جیمین: ئەگەر دەتوانیت.
ئەو زۆر بێ نمەکانە ڕای دەکرد تا گەیشتە پشتی باوکی.یوونگی: ئەرێ باوکە پێی بڵێ ئەوە هی منە، من هەر چ یاریێک بکڕم لێمی دەبات بۆیە من یاریەکانم نامێنێت.
ئەو گلەیی دەکرد و بێزار بوو بوو.جیمین: بەڵام شتەکانی تۆ هەمووی هی منیشن پاپۆ.
هێشتا بێ نمەکی لەو هەیە.نامجوون: کوڕم لە پشتم لاچۆ و وەرە پێشم.
ئەو زەردەخەنەی کرد لەکاتی گووتنی و دەستی جیمینی گرت و هێنایە پێشی و دواتر بانگی یوونگی کرد و ئەویش چووە پێشی و لەپاڵ جیمین وەستا وە ئەوان تێگەیشتن کە پێویستە ئێستا بە ئارامی قسە لەگەڵ یەکتری بکەن.جیمین: بەڵام من پێتی نادەمەوە.
سووربوو لەسەر قسەکەی.یوونگی: تەنها ئەمجارە پێمی بدەوە.
خۆی داماو کرد و ڕووی وەر گێڕا بۆ نامجوون.
یوونگی: باوکە ئەوە هی منە ئەو پێویستە پێمی بداتەوە.جین: ئەو ڕاسدەکات شیرینەکەم تۆ دەبێت پێی بدەیتەوە.
ئیتر دایکەکە هاتە قسە و پشتی گەورەکەی گرت.جیمین: بەڵام پاپۆ هی منە واتا هەموو شتەکانی تۆ هی منە.
یونگی: ئەوەش مانای ئەوە نیە هەمووی ببەیت.
جیمین: ئەی ئەگەر بردم؟
یوونگی: ئەوکاتە من بە قسەی جۆنگکووک هیۆنگ دەکەم و تۆ فەک دەکەم.
بەبێ ئەدەبی قسەی کرد و چاوێکی داگرت.جیمین: جا ئەوە نایەب دەبێت.
چاوێکی داگرت.وە بەداخەوە کە هەردووکیان شەقیان بەر شانیان کەوت و نەیان توانی بردەوامبن لە قسەکان.
جین: ئەی منداڵی بێ ئەدەب سەیرکە چۆن لەبەرامبەر ئێمە ئەو قسانە دەکەن بێگومان من دەزانم ئەوە لە ژێر سەری کێیە بەس با بگەڕێتەوە.
ئەو سەرەتا پێکەنینی هات بەڵام پێویست بوو ئەو دوو منداڵە ئاقڵ بکات بەڵام کێ دەڵێت وادەبن بەهۆی دایکە بچووکەکەیان.نامجوون: کەوایە ئێستاش پڵشیەکە بدەرەوە بە یوونگی.
سەیرێکی جیمینی کرد و گووتی.
YOU ARE READING
يّووٓتِوْبٌ چْەَنِآڵٍ✅YouTube channel
ChickLitخۆت سوک مەکە!!!!! ئەگەر بەزۆر پێم خیندیەوە ئەوە دەتانی گلەیی بکەی!! نووسەر: siiia-a دەستپێک: ٩/٧/٢٠٢٤ کۆتایی:؟؟؟؟؟ هەموو بەشێک لەخۆ دەگرێت: کۆمێدی-شیرینی-قشتی-تووند و تیژی-🔞!! ئاند بیرۆکەی باشم نیە دەربارەی بەس هیوادارم سەرکەوتووبیتن🦧