Five 🚪

362 40 57
                                    



جین: نزیکی دوو ساڵ پێش ئێستا هاوسەرگیریمان لەگەڵ جۆنگکووک کرد، دوای مانگێک جۆنگکووک تەواو سەیر مامەڵەی دەکرد، هەمیشە سارد و سڕبوو، دوای چەند ڕۆژێک بڕیارماندا بەدوای ئەو بابەتەوە بگەڕێین کە وای کردوە ئەو بەم جۆرە بێت، وە...وە بەداخەوە تایهۆنگ برا گەورەکەت بۆ ماوەی دوو جار دەستدرێژی کردبووە سەر جۆنگکووک، تەنانەت زۆر خراپ لێیدابوو، دوای  زانینی شتەکات براکەت چووە دەرەوەی وڵات وە ئێمە ناتوانین بیدۆزینەوە!! جۆنگکووک هێشتا وەک خۆی بوو تا ساڵی ڕابردوو بیرۆکەی یووتووب چەناڵمدا پێی وە ئەو ناوبانگێکی باشی درووست کرد وە ئەو وەک پێشتری لێهاتەوە!!.
فرمێسک لە چاوەکانی قەتیس بوون لەکاتی قسەکردندا، بەڵام لە کۆتاییەکەی زەردەخەنەیەکی ئارامی بەخشی!.

تایهۆنگ: واتا... واتا... من مێشکم ئەوە وەرناگرێت!.
ئەو تەواو سەیرە کاتێک فرمێسکەکانی زیاتر و زیاتر دەبن!

جین: ئەو ئێستا باشە، مەگریی نازدارم.!
سەری تایهۆنگی لکاند بە سینگیەوە، تەواو دڵنەواییکەر بوو!.

تایهۆنگ:ئەو...ئەو عەقی خۆیەتی کە لەگەڵ من بەم جۆرە بێت، ئەو تەواو لە ئازاردا بووە!.
گریانەکەی قوڵتر کردەوە و زیاتر سەری نوقمی سنگی جین کرد!!

جین: شششش مەگری تەواو، هەموو شتێک باشە.
دەستی نازی دەکرد بەسەر سەری تایدا، دوای ماوەیەک تایهۆنگ تەواو ئارام بۆیەوە.
جین: باشە پێت چۆنە پیاسە بکەین لە بەخچەکە؟
سەری تایهۆنگی جیاکردەوە و پرسی!

تایهۆنگ: ئەوە باش دەبێت!.
زەردەخەنەیەکی ئاسایی کرد!!

جین دەستی تایهۆنگی گرت و چوونە ناو باخچەکەی دەرەوە جین باسی ئەوەی دەکرد کە چەند گوڵەکانی خۆش دەوێت و دەیان پارێزێت وە تایهۆنگ دەربارەی هەندێک شت پرسیاری دەکرد.

تایهۆنگ: کەوایە ئێوە تەمەنتان چەندە؟.
زەردخەنەیەکی کەمی کرد، دەیویست لە تەمەنیان شارەزا بێت!

جین:ئەممم...باشە نەمجوون ٢٥ ساڵە، من ٢٥ساڵم، جۆنگکووک ٢٢ ساڵە، وە هۆسۆک ٢١ ساڵە!.
*زەردەخەنە!

تایهۆنگ: بەڕێز هۆسۆک لە ئێوە گەورەترە؟.
تایهۆنگ بە سەیری پرسی، جین یەکسەر تێگەیشت مەبەستی چیە!.

جین: ئۆهـ بەڵێ، ئەو باشە بۆبوون بە پیاو بۆیە ئەو بۆ من و جۆنگکووکیش سەرەیە!.
پێکەنینێکی تۆزێک بەزی کرد!.

تایهۆنگ: کەوایە من دەتوانم ببم بە سەرە بۆ هۆسۆک!؟
ئەو گێل دەردەکەوت لەم پرسیارە، ئەخر کوڕێکی حەڤدە ساڵان چی بزانێت دەربارەی ئەم شتانە؟!

جین: ئۆو ئایە تۆ حەزت بەمە هەیە؟
ئەو خەریکە زیاتر پێدەکەنێت بە شارەوەیی!

يّووٓتِوْبٌ چْەَنِآڵٍ✅YouTube channel Where stories live. Discover now