Eight 🐀

403 42 60
                                    




بەیانی بوو کاتێک هۆسۆک بەهۆی نوزەی کەسێکەوە چاوەکانی کردەوە سەری بەرزکردەوە بینی کە تایهۆنگ بانگی نامجوون دەکات، زەردەخەنەیەکی بچووکی کرد.

هۆسۆک: بەیانی باش نازدار هاوسەر.
بە کزی قسەکانی کرد تا ئەوانیتر بە ئاگەنێن، هەر دوای گووتنی ئەوە تایهۆنگ سەیری کرد و لێوی پاوت کرد و چاوەکانی فرمێسکی وردی لێدەهات.

تایهۆنگ: ئازارم زۆرە نامجوونیش هەڵناستێت.
نوزەی زیاتر کرد، بابڵێین نازکردن بوو.

هۆسۆک: من ببمە قوربانی ئازارەکانت تاقانەکەم.
نزیک بویەوە لێی و ماچێکی کورتی لێوی کرد، دواتر زەردەخەنەی کرد و ڕووی وەرگێڕا بۆ لایەکەی تر چونکە گوێی لە دەنگی کەسێک بوو!

جین: تۆ فرۆشیارێکی خراپی پێشتر تەنها من تاقانەکەت بووم.
ڕووی خۆی گرژکرد، ئەو تانها گاڵتەی دەکرد.

هۆسۆک: من چیبکەم ئەم شەو بۆم دەرکەوت کە ئەو شایەنترە.
خۆی داماو دەرخست وەک بڵێی قسەکەی شکی تێدا نیە.

جین: تۆی گەمژە.
شەقێکی لە شانی هۆسۆکدا.

تایهۆنگ:ئەرێ من ئازارم هەیە.
نوزەی کرد وای کرد هەردووکایان ڕوو لەو بکەن.

نامجوون: باشە ئێستا هەڵدەستم.
بەچاوێکی داخراو گووتی و تای کێشکرد بۆ باوەشی.

جین: کوالای خەواڵــــو.
زەردەخەنەی کرد.

دوای پێنج خولەک نامجوون لەخەوهەڵسا، دواتر ڕۆتینێکی کورتاین کرد، نامجوون حەبی دا بە تایهۆنگ بۆ کەمکردنەوەی ئازارەکەی دوای ئەوە هەوڵیدا و هەڵیستاندەوە و بردی بۆ دەرەوە کە هۆڵی ماڵەکە بوو!

ماڵەکە وا نەخشەی بۆ کێشرابوو لە قاتێک و ژێرزەمین و سەربانێکی جوان پێکهاتبوو وە لەدەرەوەش دوو باخچەی گەورە و دوو مەلەوانگەی لێبوو، دانەیەکیان لە پێشەوە و دانەیەکیان لە پشتەوە، بە کورتی باخچەکانیش ئەوەندە گەورەبوون کە بەیەکتری بەسترابوونەوە،

وە ژوورەوەش لە سێ ژووری نووستن و دوو ئۆفیس و ژورێکی مۆسیقای هەبوو وە هۆڵێکی گەورە کە هەر لە هۆڵەکە دیوارێک داندرابوو وە کرابوو بە چێشتخانە کە لەوێوە هۆڵەکەی لێوە دیاربوو.

هەر کە هاتنە دەرەوە جین ئاراستەی گۆڕی بۆ لای جۆنگ کووک، هەر کە گەیشت پێی سەیری کرد لەسەر قەنەفە تاکەکە نەماوە بۆیە سەیری خوارەوەی کرد بینی کە لە ئەرزەکە پەڵکەوتووە و بە کزی دەگری، لەوە دەچوو کە کەوتبێت.

جین:جۆنگکووک.
یەکسەر بەرەو ئەو ڕۆیشت و دەمی کردەوە.
جین: چی بووە ئەشقەکەی من بۆچی دەگری؟
بە شڵەژانەوە گووتی،دەستی لە ڕووخساری جۆنگکووک دەدا و فرمێسکەکەنی دەسڕی.

يّووٓتِوْبٌ چْەَنِآڵٍ✅YouTube channel Where stories live. Discover now