کۆمێنتی نێوان دێرەکان🪳————-
نامەکەی هیوجین:-
سڵاو بچکۆڵەی ناسک، دەمێکە نەمبینیوی دەزانی؟ هیوادارم بەزووترین کات بتبینم، بۆ ئەوەی سوپاست بکەم کە ڕێگات بۆمن خۆشکرد، دەزانی چۆن سوپاست دەکەم؟ دوو شەو بەسەر یەکەوە بەبێ وەستان ناڵەکانت بەرز دەکەمەوەتایهۆنگ کە ئەمەی بینی ترسێک لە دڵی درووست بوو وەک بڵێی ڕێک ئێستا لەسەر مەرگبێت، بەڵام هەر زوو نامەی نارد!
تایهۆنگ:- تۆی گەمژە و دەروون نەخۆش چی دەڵێیت ها؟
هەر دوای چەند چرکەیەک هیوجین وەڵامی دایەوە...
هیوجین:- هەر باشبوو وەڵامت دامەوە، وابزانم لەبەر خەمی جۆنگکووک ئاگاداری هیچ نیت.
تایهۆنگ:- نەکەی هیچی لێبکەیت
هیوجین:- بەڵام جوانکیلە من کردم، بەداخەوە ئەوە دەڵێم بەڵام وابزانم منداڵە بچوکەکەی سکی لەدەستدا
تایهۆنگ:- چی تۆ باسی چی دەکەیت؟ چۆن ئەوەتکرد ها؟ چیت لە جۆنگکووک دەوێت؟ تەنها لێم بڵێ.
هیوجین:- باشە من گەرمی ئەوم دەویست، بەڵام ئێستا پێویستیم بەتۆشە!!
تایهۆنگ:- چی؟ مەبەستت چیە لەوە؟
هیوجین:- ئەگەر ئەوەی دەیڵێم نەیکەیت ئەوە جۆنگکووکیش لەدەست دەدەن.
تایهۆنگ:- من هیچ کارێکت بۆ ئەنجام نادەم.
هیوجین:- کەوایە مەرگی ئەو گەمژەیە ببینە.
هەر دوای ئەوە یەکسەر تێڵی بۆ تایهۆنگ کرد و کامێرای کردەوە و ڕووی لە جۆنگکووک کرد کە وەک بێگیانێک بەبێ جل وە لەناو خوێن لە ئەرزەکە کەوتووە!
هیوجین: تەنها سەیربکە و ببینە.
هەر دوای گووتنی ئەوە لە جۆنگکووک چوە پێش، تا هێزی تێدابوو کێشای بە سکیدا ئەوەش وای کرد هاواری جۆنگکووک بەرز ببێتەوە و دەست بکات بە تکا و پاڕانەوە.جۆنگکووک: ئاهـ تـ تکایە واز..وازبهێنە لێت..لێتدەپاڕێمەوە تـ تکایە ئاااا.
کووک بەردەوامبوو لە پاڕانەوە لەکاتێکدا هیوجین خراپتر و خراپتر لێی دەدا، تایهۆنگیش دەستی کرد بەگریان.تایهۆنگ: باشە، باشە تەنها ئەوەی دەتەوێ بیڵێ من دەیکەم.
هەر دوای گوتنی ئەوە هیوجین وەستا و کامێراکەی کرە سەر خۆی.هیوجین: ئۆو ئەوە باشە من منداڵی ئاقڵم خۆشدەوێت.
بە زەردەخەنەی بە فیزەوە گووتی و لەسەر سیسەمەکە دانیشت و هەناسە قورسەکانی ڕێکدەخست، وەک بڵێی کارێکی زۆر گەورەی کردبێت.
هیوجین: کاتژمێر چواری ئێوارە لە بینا کۆنەکە چاوەڕێت دەکەم، بەڵام ئەگەر بێتوو تەنانەت مێرولەیەکیش بەوە بزانێت ئەوە نازدار گیان نابینیتەوە!
بەبێ باکی گووتی لەکاتێکدا کامێراکەی داخستبوو.
هیوجین: باشە؟
YOU ARE READING
يّووٓتِوْبٌ چْەَنِآڵٍ✅YouTube channel
ChickLitخۆت سوک مەکە!!!!! ئەگەر بەزۆر پێم خیندیەوە ئەوە دەتانی گلەیی بکەی!! نووسەر: siiia-a دەستپێک: ٩/٧/٢٠٢٤ کۆتایی:؟؟؟؟؟ هەموو بەشێک لەخۆ دەگرێت: کۆمێدی-شیرینی-قشتی-تووند و تیژی-🔞!! ئاند بیرۆکەی باشم نیە دەربارەی بەس هیوادارم سەرکەوتووبیتن🦧