<<کۆمێنت لەنێوان دێرەکان>>
جۆنگکووک لە شوێنی خۆی هەڵسایەوە و بەرەەو مۆبایلەکەی ڕۆیشت و بەبێ هێزی هەڵی گرتو وەڵامی پەیوەندیەکەی دایەوە وە یەکسەر گوێێ لە هاوار بوو.
هۆسۆک: جۆنگکووک چۆن توانیت کارێکی وا بکەیت ئەو هەڵەی نیە چەند جار ئەوە بڵێمەوە بۆچی واز ناهێنیت لە ئازاردانی؟ ئێمە بیست خولەکیتر لە ماڵین ئەگەر بێتو ئەوت چارەسەر نەکردبێت ئەوە هەرگیز قسەت لەگەڵ ناکەمەوە.
هۆسۆک باهاوار و توڕەییەوە گووتی و لەکۆتاییەکەی مۆبایلەکەی داخست، وادیارە کامێرای چاودێری لەوێ بوونی هەیە!.جۆنگکووک مۆبایلەکەی دانا و سەیرێکی تایهۆنگی کرد و بەبێ هەستی چوە پێشەوە لێی لەبەرامبەردا تایهۆنگ بەردەوام بوو لە گەڕانەوە بۆ دواوە تا ئەوەی جۆنگکووک پێی گەیشت بە تووندی مەچەکی گرت و هەڵی ستاندەوە لەکاتێکدا تایهۆنگ قاچەکانی بە هیچ جۆرێک ئامادە نەبوون ڕێبکەن بەڵام لەبەر ترس بە ئازارێکی زۆرەوە بەدوای داچوو جۆنگکووک تایهۆنگی بردە گەرماوەکە.
جۆنگکووک: جلەکانت داکانە تا دێمەوە.
بەبەتاڵی گووتی و موچەکی تایهۆنگی بەردا و چوو تا بانیۆ و شاوەرەکە ئامادە بکات کە گاڕایەوە بینی کە تایهۆنگ تەنها وەستاوە و خۆی بە دیوارەکە گرتوە بەبێ ئەوەی جلەکانی داکەنێت.
جۆنگکووک: نەمگووت جلەکانت دەبنێ؟ مەگەر تۆ لە قسە تێناگەیت؟.تایهۆنگ: من خۆم خۆم دەشۆم تۆ بڕۆرە دەرەوە.
بە ئازارەوە گووتی.جۆنگکووک: بۆچی مەگەر منیش هاوسەری تۆ نیم؟
بە بێزاریەوە قسەی کرد و دواتر گووتی
جۆنگکووک: هەرئێستا جلەکانت داکەنە.
بە ساردی گووتی و تایهۆنگ لەبەرامبەردا هێواش هێواش دەستی کرد بە داکەندنی جلەکان کە زۆربەی جار ناڵەی بە ئازاری دەکرد لەبەر برینەکانی.هەر کە تەواو بێ جل مایەوە جۆنگکووک بە ساردی لە پەنجەی پێیەوە تا سەری لێی ڕووانی پاشان چووە پێشەوە لێی و دەستی تایهۆنگی لەسەر شانی دانا و خستیە نێو بانیۆکە.
تایهۆنگ: گەرمە! ئازاری هەیە!.
بە نوزەوە گووتی تاوەکو ئاهێکی هەڵکێشا و لەگەڵ ئاوەکە جەستەی ڕاهات دوای چەند خولەکێک جۆنگکووک سەیریکرد.جۆنگکووک: من هەرگیز گرینگیت پێنادەم وە نزیکیشت ناکەومەوە بەڵام تۆش وابکە من ئیتر عەقێکم بەتۆوە نیە، بەڵام هەرگیز خۆشیشم ناوێیت!.
بە ساردی گووتی چاوەکانی گواستەوە بۆ سەیرکردنی چاوەکانی تایهۆنگ.تایهۆنگ: گرینگی بەوە نادەم تەنها هیوادارم ڕۆژێکدابێت منت بوێت و لەگەڵم بیت.
بە ئارامی گووتی و سەیری چاوەکانی جۆنگکووکی کردەوە.
YOU ARE READING
يّووٓتِوْبٌ چْەَنِآڵٍ✅YouTube channel
ChickLitخۆت سوک مەکە!!!!! ئەگەر بەزۆر پێم خیندیەوە ئەوە دەتانی گلەیی بکەی!! نووسەر: siiia-a دەستپێک: ٩/٧/٢٠٢٤ کۆتایی:؟؟؟؟؟ هەموو بەشێک لەخۆ دەگرێت: کۆمێدی-شیرینی-قشتی-تووند و تیژی-🔞!! ئاند بیرۆکەی باشم نیە دەربارەی بەس هیوادارم سەرکەوتووبیتن🦧