بەیانی بوو کاتێک هەموویان لەسەر مێزی نانخواردن کۆبووبونەوە واتا جگە لە جۆنگکووک، زۆر بەئاسایی نانیان دەخوارد بەڵام تای وەک بڵێی یاری بە قاپەکەی دەکرد، نامجوون دڵنەوایی کرد سەبارەت بە جۆنگکووک کە هیچ شتێک ناکات ئیتر، بەڵام ئایە ڕاستە؟.جۆنگکووک لەسەر پەیژەکان هاتە خوارەوە و بەرەو چێشخانەکە ڕۆیشت، نەفرەتێکی کرد دوای ئەوەی تایهۆنگی بینی، بەیانی باشی کرد وە ئەوانیتر وەڵامیان دایەوە، لە تەنیشت یوونگی بچکۆڵ دانیشت لە بەرامبەر تایهۆنگ!!!!!
بەبێ دەنگی دەستی کرد بە نان خواردن لەکاتێکدا بە چاوی بکوژیەوە سەیری تایهۆنگی دەکرد، تایهۆنگ خراپ تێکچووبوو هەستی بە خنکان دەکرد کاتێک دەیزانی کە جۆنگکووک بەم جۆرە لێی دەڕوانێت!!.
دوای چەند خولەکێک پاسەوانێک هاتوو جیمین و یوونگی برد بۆ قوتابخانە بەم جۆرەش جۆنگکووک دەستی کرد بە قسە کردن، ئەوەش واتای ئەوەیە کە ئەوە یاسای ماڵەکەیە کە ئەگەر منداڵەکان لەوێ بوون بە هیچ جۆرێک مناقەشە بوونی نیە، بەڵام جۆنگکووک لەبەر یاساکان نا بەڵکو لەبەر منداڵەکانە کە بێدەنگ دەمێنێتەوە.
جۆنگکووک: تۆ چۆن ناڕشێیتەوە؟، یان گەدەت تێکناچێت؟.
بە ئاسایی پرسی کاتێک زیاتر لە تایهۆنگی ڕووانی!.تایهۆنگ: بـ بۆچی دەبێت وابم؟.
بە سەیری پرسی کاتێک لە پرسیارەکە تێنەدەگەیشت، بەڵام ئەوانیتر تەواو تێگەیشتن!!.جۆنگکووک: ئۆهـ وادیارە حەپی ئەنتی دووگیانی دەخۆیت، ئەگەرنا تۆ دەبوو بەهۆی ئەو هەموو فەکەوە چلگیان بیت.!
بەهەمان شێوەی پێشتر گووتی، تایهۆنگ تەواو ڕوخا دوای ئەو قسەیە، ئەخر ئەوە واتای چیە؟؟ بۆچی دەبێت ئەو فەک کرابێت وە زۆریش؟، ئەخر ئەوە تەواو بوختانە، ئەو بەمجۆرە نیە!!!!نامجین و هۆپی بەیەکەوە ناوی جۆنگکووکیان هێنا وەک ئاگادارکردنەوەیەک بەڵام ئەوە کاریگەری نەبوو، تایهۆنگیش تەنها فرمێسکە نەرمەکانی لە چاو و ڕومەتی بەدیدەکرا لە کاتێکدا سەری شۆڕ کردوە!!.
جۆنگکووک: بۆ مەگەر من درۆ دەکەم؟، ئایە ئەوە وەک براکەی نیە؟.
بەتوڕەیێکی ئارام پرسی و سەیری ئەوانیتری کرد.پێش ئەوەی هۆسۆک قسەبکات جین تووند کێشای بە مێزەکە.
جین:بێدەنگبە جۆنگکووک بێدەنگبە، تەواو بێتامت کرد، ئیتر بیبڕێنەوە، هیچ ئاژاوەیەک مەنێوە ئیتر، ئەوە هەڵەی ئەو نەبووە بۆیە پێویست ناکات ئەوەی ڕوویدا بەسەر ئەودا بیشکێنیتەوە.
بەتووندی و هاوارەوە قسەکانی کرد، فرمێسکەکانی تایهۆنگ زیاتر بوون، نامجوونیش تەنها بە ساردی سەیری هاوسەرەکانی دەکرد.بەڵام بووەستن جۆنگکووکیش دەگری؟! ئەوە سەیرە!! فرمێسکەکانی ئەویش ڕێگای خۆیان گرتەبەر!!.
YOU ARE READING
يّووٓتِوْبٌ چْەَنِآڵٍ✅YouTube channel
ChickLitخۆت سوک مەکە!!!!! ئەگەر بەزۆر پێم خیندیەوە ئەوە دەتانی گلەیی بکەی!! نووسەر: siiia-a دەستپێک: ٩/٧/٢٠٢٤ کۆتایی:؟؟؟؟؟ هەموو بەشێک لەخۆ دەگرێت: کۆمێدی-شیرینی-قشتی-تووند و تیژی-🔞!! ئاند بیرۆکەی باشم نیە دەربارەی بەس هیوادارم سەرکەوتووبیتن🦧