ÖN SÖZ

176 12 10
                                    

Kapı zili çalar çalmaz, Jeong Taeui aniden durdu. Fasulye elinde tuttuğu çubuklardan düştü ve tabağın üzerinde yuvarlandı. Birkaç saniyede tabaktan yuvarlanıp masada uzun, yapışkan bir iz bırakırken kapı zili tekrar çaldı.

Jeong Taeui çubuklarını yavaşça bıraktı ve bakışlarını dikkatlice kapıya doğru çevirdi. Merdivenlerden yukarı çıkan belli belirsiz adım seslerini duyduğunda içinde kötü bir his belirdi.

Hayır, aslında uyandığı andan itibaren kendini rahatsız hissediyordu, çünkü ne zaman yağmur yağsa dizleri ağrıyordu. Ne zaman rüzgarlı bir şiddetli yağmur başlasa dizleri çığlık atar gibi oluyordu. Ama hiç bugün olduğu kadar acı verici olmamıştı, bu da kötü bir alametti.

Jeong Taeui, basit bir kahvaltı hazırlamış ve şu anki hafif yağmurlu sert havadan farksız bir kötü ruh haliyle birkaç bardak içmişti.

Dışarıdan gelen adım sesleri daha da belirginleşti.

20 yıldan daha uzun bir süre önce inşa edilmiş bu eski yurt binasında içeri giren bir kedinin sesi bile çatıya kadar ulaşabilirdi. Ve çatının hemen altındaki üçüncü katta, sabahın erken saatlerinde, saat 7'de Jeong Taeui'nin evine biri geldi. Merdivenlerden yukarı çıkan ayak seslerini duyduğu andan itibaren kötü bir hisse kapılmıştı. Ve kapı zili çaldığı anda, o alamet gerçek oldu.

Neredeyse hiç kimse evine gelmezdi. Burada onunla birlikte yaşayan tek kişi kardeşiydi, ancak dört gün önce evden ayrılmıştı ve zaten anahtarı olduğu için kapı ziline basmazdı.

Sağlam adımlar kapının dışında durdu. O hala derin düşüncelere dalmışken zil tekrar çaldı. Kapının vurulması ve ayak sesleri tekrar duyuldu. Ağır bir sesti. Gerçekten askeri botlara benziyordu.

Askeri bot kelimeleri aklına geldiği an önsezisi daha da güçlendi, bu sefer kapı zili üst üste üç veya dört kez çaldı. Sadece birkaç lokma pilav yemesine rağmen iştahı tamamen yok olmuştu, bu yüzden yemek çubuklarını bırakmak zorunda kaldı. Kapının dışında duran ve o talihsiz alameti taşıyan adam geri adım atma belirtisi göstermiyordu. Kapıyı çalmadan veya bir şey söylemeden sadece orada durup sürekli olarak kapı ziline bastığı için içten içe daha da depresifleşti.

Kapı zili 12. kez çaldığında, Jeong Taeui çaresizce ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdü. Kapının dışında duran kişi kapı açıldığında bir adım geri çekildi. O ağır sesi çıkaran ayakkabılar, üzerinde toz zerresi bile olmayan temiz askeri botlardı. Adam üzerine tam oturacak şekilde dikilmiş, düz, hiçbir kırışıklığı olmayan bir askeri üniforma giyiyordu. Hayır hayır, bu bir askeri üniforma değildi, sadece bir üniformaydı. Ama bu adamın çalıştığı yer askeriyeden çok da farklı değildi.

Yakasına iliştirilmiş küçük gümüş rozet özellikle itici görünüyordu. Ancak dünyadaki birçok insanın arzuladığı ama sahip olamadığı bir rozetti bu.

Bu resmi üniformayı giyip rozeti takan adam bu eve ne zaman gelse iyi bir şey olmazdı. Ama söylemeliydi ki bu üniformayı üçüncü ya da dördüncü görüşüydü.

Siyah eldivenler başındaki şapkayı çıkardı. Adam Jeong Taeui'ye baktı ve kibarca gülümsedi.

"Seni uzun zamandır görmedim. Önemli bir şey olmadı, değil mi?" Bu adamı en son gördüğünden beri yaklaşık üç yıl geçmişti. Bu süre zarfında birçok şey olmuştu.

Bombaları etkisiz hale getirirken ve bir ameliyat sırasında vücudunun bir ilacı reddetmesi yüzünden neredeyse ölüyordu. Askerliği sırasında üç kez sabrını sınayan bir adam dördüncüde onu delirtmiş ve neredeyse öldürene kadar dövmesine sebep olmuştu. Sonrasında da görevinin yarısını bile tamamlayamadan terhis edilmişti.

PASSIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin