Taeui mevcut durumu kabaca anlamıştı. Avrupa şubesinden burada oturan herkesin düşmanı olan bir adam gelecek gibi görünüyordu. Ancak meselenin özü şuydu ki, bu adamla baş edilmesi ve yenilmesi kolay değildi.
"Bu arada, o 'piçin' zarar verdiği insanların hepsi bu ekibin üyeleri miydi?" Taeui merakla sordu. Toplam 96 üye varsa her biri 16 kişiden oluşan 6 takıma bölünecek. Ve her takımdan 6 eğitmen görevli sorumlu olacak. Hmm...
Yukarıda boş yönetici koltuğu için kavga eden yardımcıların olduğunu biliyordu. Yani Avrupa şubesi meselesini tartışmadan önce zaten kendi içlerinde çözmeleri gereken bir üçe karşı üçe bölünme sorunu vardı.
...Yani artık hepsinin ortak bir düşmanı vardı. Birbirleriyle yüzleşmek için sadece 15 günleri vardı, bu yüzden önce birlik olup ortak düşmanla yüzleşmeleri gerekiyordu, değil mi?
"Hayır. O herif her üyenin hangi tarafa ait olduğunu biliyor, bu yüzden ona göre seçip hedef alıyor. O şerefsiz bizim tarafımızdan da rastgele birkaç kişiyi yakaladı ve sonrasında olanların keyfini çıkardı, piç herif!" Alta cümleye sakin bir şekilde başladı ama artan bir öfkeyle bitirdi.
Bu atmosfer tarafından bastırılan Taeui, onun öfkesinden kaçınmak için gizlice onun tersine doğru eğildi. Ama daha da kötüsü, yanındaki kişi de öfkeyle bağırmaya başladı.
"O psikopat UNHRDO'ya nasıl girdi ki?!! Ben 2 saat süren bir psikoloji testine girmek zorunda kalmıştım?!"
"Ben de."
"Ben de."
Hepsi yüksek sesle bağırdı. Hepsi UNHRDO'nun mükemmel insan kaynağıydı, buraya gelebilmek için her türlü sınavdan ve zorlu rekabetten geçmek zorunda kalmışlardı. Ayrıca görünüş, kişilik ve düşünce açısından uygun olmayan diğer birçok mükemmel insanı da geride bırakıyorlardı.
Taeui'ye gelince, onun herhangi bir teste girmesine gerek olmamıştı. Ama bu sözleri yutmaktan başka çaresi yoktu.
Kendisi de amcasının dediğine göre 'birkaç kemiği kırılan ve bir iki kurşun yiyen' bu insanlara yapılan kişilik testlerinin sonuçlarını merak ediyordu. Ancak muhtemelen konuşmanın şu anki odak noktası bu değildi.
"Ama... buradaki herkes buraya girmeden önce silah tutmamış mıydı... onun gibi birkaç psikopatın içeri girmesi mümkün."
O psikopatın hangi psikopat olduğunu bilmiyordu. Ancak Taeui gibi tarafsız bir konumda duran birinin söylediği sözler onları ikna etmeye yetmedi. Yanındaki adam çok şefkatli bir şekilde kollarını Taeui'nin omuzlarına doladı ve nazikçe konuştu. "Yanılıyorsun. Daha önce hepimizin silahlarla uğraştığı doğru, ama bizim düşünce tarzımız o psikopatınkinden tamamen farklı. Sen, sana hiçbir şey yapmamış birine hiç tereddüt etmeden silah doğrultup tetiği çekebilir misin? Biz öyle bir şey yapamayız, baş düşmanımız olsa bile birine zarar vermekten çekinmek gerekir ama o piç tereddüt etmeden öldürüyor."
"......."
Bu sözlerin sırf abartıdan ibaret olmadığı açıktı. Yanında oturan adam ciddi bir yüzle konuşuyordu. Taeui bir an için omurgasında bir ürperti hissetti. Adamın ciddi bakışları ve alçak ses tonu sanki önünde bir canavarı tasvir ediyordu. İnsan kılığında bir canavar.
....Önümüzdeki altı ayda o adamla yakınlaşacak olursa sonu pek iyi olmayacakmış gibi geliyordu. Taeui onun nasıl bir insan olduğunu bilmiyordu ama bilmemek daha iyi gibi görünüyordu
"Eh... Sadece bizim takım değil, Asya şubesindeki bütün takımlar bu piçe kin besliyor."
Taeui rahatsız olduğu bir konunun içine daha fazla çekilmek istemiyordu. Şans eseri, galiba herkes aynı şeyi hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PASSION
AcciónDahi ikiz kardeşi Jeong Jaeui'ye kıyasla Jeong Taeui, kendisinin ortalama birisi olduğunu düşünüyordu. Amcası Jeong Changin'in zorlayıcı isteği üzerine altı aylığına, Birleşmiş Milletler İnsan Kaynakları Geliştirme Örgütü (UNHRDO) için çalışmaya baş...