Chapter 10

50 4 1
                                    












Ekim 2005

"Sana bir çeteye üye olduğumu söylesem bana inanır mısın?"

Kız böyle bir soru sorduğunda Takemichi dondu.
Yanındaki kişinin Toman mensubu olduğunu zaten
biliyordu. Lanet olsun, kendisi 6.Tümen Kaptanıydı ve üstüne üstlük, o da onun bölümünün bir üyesiydi.

Sarışın, sorusuna cevap mı vermesi yoksa itiraf edip ona zaten bildiğini söylemesi mi gerektiğini düşündü. Doğruyu söylemek gerekirse Takemichi ondan korkuyordu.

'Ş-şimdi bana mı söyleyecek?! Buna nasıl cevap
vereceğim? Ona söylemeli miyim? Ah, siktir et!'
Düşündü.

"Oh evet?" Tereddütle cevap verdi.

'Bu da neydi öyle?!' Sarışın kendini azarladı. Ama sonra hafif bir kıkırdama duydu.

"Biraz beklenmedik değil mi?" Dedi kız.

"Sanırım kendimi tanıtmalıyım, Tokyo Manji Gang, 6. Tümen Kaptanı, Y/N L/N. Takma ad 'Ace'." Ona sırıttı.

.

.

.

"Ne? Hiçbir şey söylemeyecek misin?" Y/N
Takemichi kendini gösterdikten sonra ona aval aval bakmaya devam ettiğinde endişelenmeye başlamıştı. Sarışın çocuk kendini toparladı ve hemen yalanladı.

"H-Hayır! Yani bu beklenmedik bir şey." Aceleyle salıncaktaki yerinden kalktı ve beklenmedik bir şekilde ona selam verdi. "Beni kabul ettiğiniz için teşekkürler Kaptan!"

"S-Seni aptal!" Kızardı. "Bunu yapmak zorunda değilsin. Bu çok utanç verici!"

Takemichi, yanındaki kıza başından beri merak ettiği soruyu sormadan önce sırıttı.

"L/N-senpai" dedi.

"Bana Y/N diyebilirsin."

"O halde Y/N..." Çocuğun kıza adıyla hitap ettiği için yüzünde hafif bir kızarıklık oluştu. Kesinlikle alışması biraz zaman alacaktı. "Neden kimliğini Toman'a sakladın?" Diye sordu.

Kız içini çekti, 'bunu biliyordu'.

"Sana bir şey sorabilir miyim Takemichi?"

"Nedir?"

"Beni okulda ilk gördüğünde nasıl biri olduğumu düşündün?"

Takemichi sorusunu yanıtlamak için biraz düşündü.

"Bana gerçeği söyleyebilirsin, ısırmayacağım." Güven verdi.

"Ben... senin nazik olduğunu düşündüm. Gerçekten akıllı ve sorumluluk sahibi birisin. Bir liderdin ve saygılıydın ve herkes sana bu yüzden hayrandı." Dürüstçe cevap verdi.

"Eminim benim bir çete üyesi olduğumu hiç düşünmedin, değil mi?"

"...Evet."

"Doğrusunu söylemek gerekirse korkuyorum. İnsanların 'mükemmel notlara ve mükemmel davranışlara sahip bir öğrenci temsilcisinin' aslında 'dövüşen' bir çete üyesi olduğunu öğrendiklerinde benim hakkımda ne düşüneceklerinden korkuyorum. Toman'ı okul hayatıma dahil etmemeye çalışıyorum çünkü annemin benim bu kadar suçlu biri olduğumu düşünmesini istemiyorum. Büyümek ve geçinebileceğim istikrarlı bir iş bulmak istiyorum. Anneme artık yük olmayacağım. Toman'a gelince, bunca zamandır üst düzey yöneticilerden birinin aslında bir kız olduğunu öğrenseler ne olurdu sence? Kadınlardan faydalanıp onları döven o kadar çok çete gördüm ki. Sırf kız olduğum için zayıf olduğumu düşüneceklerinden korkuyorum. Bu yüzden, eğer Toman'da bir kızın olduğu ve onun gerçekten de başarılı bir öğrenci olduğu duyulursa hayatım biter." diye açıkladı.

Fᴀᴄ̧ᴀᴅᴇ (Tokyo Revengers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin