Ağustos 2005
Üç gün geçmişti ve hâlâ Mikey ya da Draken'den
tek bir haber yoktu. Y/N yatağına uzandı ve sanki dünyadaki en ilginç şeymiş gibi tavana baktı ama aklı darmadağındı.Baji, Mitsuya, Chifuyu, Daji gibi en yakın arkadaşlarından, hatta Kawata ikizlerinden ve Mucho'dan düzinelerce cevapsız çağrı ve mesaj vardı ama hepsini görmezden geldi.
Annesi bugün yine fazla mesai yapıyordu. Hanma'nın onu bıraktıktan sonraki geceyi hatırladı. Evine
gittiğinde evin boş olduğunu gördü, ardından annesinin yazdığı, gece vardiyasında çalıştığını söyleyen bir not bulmuştu.Kız hayatı boyunca sadece bir anne figürüyle büyüdü. Babası fotoğrafın dışındaydı. Ancak bir keresinde, içinde annesinin de olduğu gizemli bir adamın fotoğrafını bulduğunu hatırladı. Her ikisinin de gözlerindeki yaşamı gösteren ifadeyi ve yüzlerindeki geniş gülümsemeyi hatırladı. Ama en çok göze çarpan şey adamın boynunu ve kollarını kaplayan dövmelerdi.
Babasının da bir çetenin parçası olabileceği sonucuna vardı. Ya da belki daha aşırı bir şey. Y/N babasının hâlâ orada bir yerlerde hayatta
olduğunu biliyordu ama onu aramak hiç aklına gelmemişti.Bizi terk etti, peki ne anlamı vardı?
Ama aynı zamanda ona minnettar olmaktan da kendini alamıyordu. Y/N sadece annesiyle birlikte
yaşamasına rağmen iki katlı yarı lüks bir evde yaşıyorlar ve babası hâlâ nafaka ödüyor ve ailesine para gönderiyordu. Ancak kendisinin ve annesinin sahip olduğu lükse rağmen yaşlı kadın hâlâ yarı zamanlı işlerde çalışıyordu.Y/N babasının onları terk etmesinin tek sebebinin kendisi olduğundan şüpheleniyordu. Annesi hayatının geri kalanında onunla uğraşmak zorunda kaldı ama o bunu göstermiyordu. Annesi oldukça uysal ve çevresine karşı ilgisiz görünüyor, bu da onun depresyonda gibi görünmesine neden oluyordu.
Bu yüzden kız alabileceği en iyi notları almak için çok
çalışmaya karar verdi. Böylece en azından annesine
bakabilir ve geçimini sağlayacak uygun bir iş bulduktan sonra kendi başının çaresine bakabilirdi.Kapı zilinin çaldığını duyunca hayalleri yarıda
kesildi. Hiçbir şey sipariş etmediği için misafir veya
yiyecek teslimatı beklemediği için kafası karışmıştı.
Y/N kapıya doğru yürüdü ve kapıyı açtığında karşısına tanıdık leylak saçlı bir çocuk çıktı."Mitsuya?"
"Selam Y/N." Selam verdi. Kız, arkadaşına çay hazırladıktan sonra ikisi oturma odasına yerleştiler.
"Burada ne yapıyorsun?" Diye sordu.
"Bunu bana ciddi olarak mı soruyorsun? Sanırım
sana gönderdiğim mesajları okumadın." Mitsuya
çayını içti."Ah, doğru. Özür dilerim." Suçlu bir ifadeyle yere baktı.
"Sorun değil. Seni kontrol etmek için uğradım" diyerek kıza güvence verdi.
Çocuğun bu hareketi karşısında kızın kalbi ısındı. Mikey ve Draken dışındaki tüm Toman üyeleri arasında Y/N, diğer insanlara karşı nazik tavrından dolayı en çok Mitsuya ile takılmayı seviyordu. Ayrıca, iki küçük kız kardeşini de büyütmek zorunda olduğu göz önüne alındığında, o aynı zamanda olgun bir adamdı.
"Teşekkür ederim Mitsuya." Ona küçük bir gülümseme verdi. "Gerçekten iyiyim. Şu anda aklımda çok şey var." Bakışlarını kaçırıp yere baktı.
Çocuk onaylayarak mırıldandı. Mikey ve Draken'ın kavgası yüzünden olduğunu biliyordu. "Sanırım... sen de muhtemelen Toman'da olup bitenleri duymadın?" Mitsuya'nın ifadesi ciddileşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fᴀᴄ̧ᴀᴅᴇ (Tokyo Revengers)
FanfictionY/N L/N Mizo Ortaokulunda üçüncü sınıf öğrencisidir. Aynı zamanda saygın bir öğrenci konseyi başkanıdır. Mükemmel notları, güzelliği ve yetenekleriyle her şeye sahiptir. Okuldaki herkes onu idolleştiriyordur. Peki okul dışında ne yapıyor? Bir çeteni...