Sonraki sabah
Üçüncü sınıf öğrencisi, ne yazık ki bu sabah başında hissettiği uyuşukluk dalgasından kurtulmaya çalışarak kollarını başının üstüne uzattı.
Y/N gece geç saatlere kadar Mizo Beşlisi ile takıldığı için gece yarısı evine geldi, ancak kanepede öfkeli annesi tarafından karşılandı.
Ardından, otuz dakikalık uzun bir ders ve tam
samanları toplamak üzereyken Y/N kaptan
yardımcısı Madaru Daji'den bir telefon aldı.Daji, ailesinin onu evine daha yakın bir okula
kaydetmeye karar vermesi nedeniyle onunla aynı
okula gitmiyordu ama yine de çeteyle takılmak ve toplantılara katılmak için geceleri gizlice dışarı çıkmayı başarıyordu.Kiyomasa'nın yarattığı dövüş yüzüğü hakkında ona bilgi vermediği için Daji'den bir otuz dakikalık ders daha alıyordu Y/N.
Bu nedenle sadece dört saat uyumak kesinlikle güne iyi başlamasına izin vermiyordu. Ancak daha sonra derse ve sorumluluklarına odaklanması gerektiğinden, bunun kendisine ulaşmasına izin vermemeye çalışıyordu.
Tüm yıllardan diğer öğrencilerin girmek üzere olduğu okul kapısına yaklaştığında, onun varlığını fark eden öğrenciler onu saygıyla 'günaydın' diyerek selamladılar, o da onlara selam verdi.
Spor ayakkabılarını giyerken tesadüfen Takemichi ve Hinata'nın birlikte sınıfa doğru
yürüdüğünü gördü. Kız, kendi sınıfına gitmeye
devam etmeden önce bu sevimli manzara karşısında hafifçe gülümsedi.☆
"Bayan L/N!"
Üçüncü ders teneffüsü sırasında öğretmenlerden birinin adını seslendiğini duydu. Kısa boylu, gözlüklü bir adam ona doğru yürüdü ve eğildi.
"Fukuchi-sensei, size yardım edebilir miyim?"
"Evet tatlım. Lütfen bu dosyayı 2-3. sınıflardaki
Tanaka-sensei'ye iletir misin?" Kıza muhtemelen
önemli belgelerle dolu net bir dosya verdi."Oh elbette."
"Çok takdir ediyorum, L/N-san" Fukuchi aceleyle
öğretmenler odasına dönmeden önce gülümsedi.Y/N daha sonra dosyayı vermek için Takemichi'nin sınıfı olan 2-3 sınıfına doğru yürümeye devam etti, ancak bunun yerine bir manzarayla karşılaştı.
Üçüncü sınıf öğrencilerinin tanıdık yüzleri bir şekilde yerde yüzüstü dizilmişti. Sıranın sonunda Takemichi ile birlikte Mikey ve Draken duruyordu. Ağzı açık bir şekilde manzaraya bakarken kızı ilk Draken fark etti. "Oh, yo YN."
"Y/N-chin~!"
"Neler oluyor... ha?!"
Mikey ve Draken üçüncü sınıfları bir köprü gibi
kullanarak Y/N'ye doğru ilerlerken Takemichi sadece yerde yürüyordu. Sırtlarına basıldığını hissettiklerinde hepsi acı dolu sesler çıkardı. Kız,
oraya varmadan önce Draken veya Mikey tarafından dövüldüklerini ancak hayal edebiliyordu."Görünüşe göre Udagawa'nın ekibi Shinsen'i ele geçirmeye çalışıyor." Dedi Draken.
"Bu harika. Haydi onların kıçlarını tekmeleyelim." Mikey yüzünde bir gülümsemeyle gelişi güzel konuştu.
"Durun! Siz gerçekten onları bu şekilde ezemezsiniz!" Diye bağırdı kız.
"Ha, neden olmasın? Daha önce beni kızdırdılar."
Mikey ve Draken artık Y/N'nin önündeyken
Draken arkasındaki zavallı yığını işaret etti.
Draken kolunu onun omuzlarına doladığında biraz tökezlemeden önce Y/N yorgun bir iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fᴀᴄ̧ᴀᴅᴇ (Tokyo Revengers)
FanfictionY/N L/N Mizo Ortaokulunda üçüncü sınıf öğrencisidir. Aynı zamanda saygın bir öğrenci konseyi başkanıdır. Mükemmel notları, güzelliği ve yetenekleriyle her şeye sahiptir. Okuldaki herkes onu idolleştiriyordur. Peki okul dışında ne yapıyor? Bir çeteni...