Nadszedł ten dzień, w którym być może na dobre pozbędę się Karola z mojego życia. Był poranek i miałam dzisiaj tylko dwie sprawy do ogarnięcia.
Ogarnęłam się do wyjścia. Wiktor u mnie spał, ale udało mi się go nie wybudzić, bo nie potrzebowałam go do złożenia zeznań. Wzięłam co potrzeba i usiadłam do auta....
Szybko wróciłam i teraz stwierdziłam, że wstawie to również na instagrama. Storka chyba wystarczy.
@_Laura_99
Chwile po tym obudził się Wiktor.- Cześć jak się spało??
- A powiem ci że nawet się wyspałem - podszedł do mnie dać buziaka i przytulić na powitanie.
- Byłam na policji i przed chwilą wstawiłam nagranie do internetu.
- To dobrze, pamiętaj że jestem z tobą. Mam nadzieję, że się tym zajmą.
- Podobno już pare osób kiedyś się skarżyło na podobne akcje z nim ale ja jako pierwsza przyniosłam dowody, więc jest szansa że czeka go solidna kara - uśmiechnęłam się.
- Ja za chwilę wybieram się do studia do chłopaków, jak chcesz możesz się dołączyć.
- Jasne, daj mi chwilkę i lecimy
...
W drodze do studia, bo autem kierował Wiktor, przeglądałam instagrama. Moje story obiegło cały internet. Oczywiście było również zauważalne masowe odobserwowywanie kont Karola w necie i dużo obraźliwych komentarzy, bo zaczął aż wyłączać opcję komentowania.
Byłam z siebie serio dumna, o czym powiedziałam także Wiktorowi.- Hej! A kogo moje oczy widzą - powiedział do nas Bedoes.
- Hej hej wziąłem Laure mam nadzieję, że to nie problem. - odpowiedział blondyn.
- Oczywiście że nie, uwielbiamy waszą dwójkę harcerzyku - Bedi zaśmiał się. A ja przywitałam się ze wszystkimi po kolei z Matą, Walczukiem, Kacperczykami, Jankiem oraz Białasem i Solarem.
- Dzisiaj nagrywacie coś? - zapytałam.
- W sumie tak i może nawet twój damski głos się przyda - odpowiedział Białas.
- Nie ma problemu, pomogę - odpowiedziałam z uśmiechem. - Tak poza tym, wczoraj rozmawiałam o tym z Wiktorem i podjęłam decyzję, że chyba zatrudnię się do was jako stylistka na hotel, klipy i tak dalej. Bo moja praca już mnie męczy.
- Świetnie! Dobry wybór, bardzo na ciebie liczyliśmy - odrzekł Solar.
- Obiecuje, wam że jest niezawodna - Powiedział mój ukochany i puścił mi oczko.
- Jaki tytuł ma kolejna nuta? - zapytałam.
- ,,Lawenda" - po czym puścili mi gotowy fragment Kinniego.
,,Tylko tobą pachnie lawenda"
,,Gdybym ciebie nie spotkał to bym nie umiał kochać"Gdy to usłyszałam spojrzałam na Wiktora ze szklistymi oczami pełnymi wzruszenia. Ten mnie przytulił. Ale skądś już kojarzyłam te wspominki o lawendzie. Przypomniało mi się jak z kimś ostatnio rozmawiał przez telefon. Chcąc, nie chcąc usłyszałam większość tej rozmowy.. Ale do dziś nie wiem z kim ona była.
- Czym się zajmuje?
- Działa w mediach, można powiedzieć, że influencerka i- nawet nie pozwolono mu dokończyć.
- Typowo.. influencerka, która leci na rapera, a to ciekawe.
- Nie oceniaj jej. I tak nie zrozumiesz, nikt z was nie zrozumie. Influencerek jest wiele, ale z nią jest jak z polem lawendy, ona jest jedyną i tą wyjatkową. - na jego słowa wzruszyłam się.
...
Miałam przyjemność pomóc chłopakom trochę przy tej piosence, powymyślałam pare poprawek w wersach i kilka innych rzeczy. Po wspólnych kilku godzinach musieliśmy się zbierać i wrócić do domu. Tym razem mój chłopak wracał do siebie, bo dawno go tam nie było. Zastanawiam się nad spytaniem go o przeprowadzkę.. Ale bałabym się, że to za szybko i się wystraszy.
////////
Dzięki, że jesteśmy numerem 1 pod #krasz i influencer!!!
mam nadzieje ze dotychczasowe watki sie dobrze czyta 🩷
CZYTASZ
Influencer & Zimmer // Kinny Zimmer
Fanfic- Czym się zajmuje? - Działa w mediach, można powiedzieć, że influencerka i- nawet nie pozwolono mu dokończyć. - Typowo.. influencerka, która leci na rapera, a to ciekawe. - Nie oceniaj jej. I tak nie zrozumiesz, nikt z was nie zrozumie. Influencere...