DZIEŃ 7

55 5 0
                                    

Nadszedł ten WIELKI dzień. Wychodzi album hotelu maffiji 2.
O 12:00 wszystko będzie już dostępne na spotify, czekała na to prawie cała Polska..
Ale niestety też trzeba było rozstać się z pałacem i wrócić do szarej rzeczywistości w Warszawce. Przyznam, że to był jeden z lepszych tygodni mojego życia..

Po chwili poczułam rękę na swoim ramieniu podczas przeglądania insta story przy śniadaniu. Oczywiście był to Wiktor Jakowski..

- Spakowana? - spytał.

- Nooo już prawie - wychyliłam głowę do tyłu aby dać mu porannego buziaka. - Wszystko okej?

- Wiesz co.. chyba mam kaca po wczoraj.

- Wczorajszego nie ma co żałować, było co świętować - puściłam mu oczko. - u mnie w torebce obok łóżka są tabletki na ból głowy, weź je i przy okazji znieś już te rzeczy na dół.

Większość osób już wyjechała.. Zostaliśmy my i Bedoes z Roksaną, ale ich woleliśmy nie budzić. Muszą odpocząć po jednej z ważniejszych dla nich nocy.

- Dziękuję słońce za troskę i oczywiście zaraz to zniosę tylko szybko się ogarnę.

- Jak dla mnie nawet tak dobrze wyglądasz Kinny Zimmerze - uśmiechnęłam się żartobliwie.

- Muszę wyglądać dobrze nawet na foto radarze - oboje się zaczęliśmy śmiać - chyba dopisze to do tekstów na najbliższe single.

Minęło kilka godzin, wróciliśmy do Warszawy. Album poszedł naprawde w dobry viral.

Nagle odezwaliśmy się w tym samym czasie.

- Mam pytanie

- Jakie?

- Myślisz, że powinienem wydać płytę? Szczerze mam nawet już na to niezły plan. - spojrzał w moim kierunku a ja rzuciłam się w jego ramiona.

- Jeszcze pytasz?! - krzyknęłam. - Ty MUSISZ to zrobić. Masz wielki talent! Zresztą nawet mi się to spodobało.. Więc jakbyś pytał to, tak. Chętnie się nawet dogram do jakiejś twojej piosenki, bo do tworzenia swoich chyba nie mam jeszcze głowy.. Pozostanę przy featach u was

/////

Hellooooo staram sie cos tu wrzucac ale mam zastoj jakis.. teraz sie rozkrecimy gdy tylko najdzie mnie wena bo watek hotelu chyba mnie juz zmeczyl XD
szkola tez nie ulatwia ale lubie czasem tu cos napisac :)

Influencer & Zimmer // Kinny ZimmerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz